node/37994

Όλα όσα γνωρίζουμε για τα νέα Nissan Qashqai και X-Trail

Η Nissan ετοιμάζεται για φουλ επίθεση με δύο νέα SUV μέσα στο 2020 και ένα ακόμη το 2021.

Μετά από 7 χρόνια στην αγορά, η δεύτερη γενιά του Nissan Qashqai (J11) και η τρίτη γενιά του Nissan X-Trail (T32) ετοιμάζονται να αποσυρθούν μέσα στο 2020, δίνοντας τη θέση τους σε δύο ολοκαίνουρια μοντέλα. Πιο συγκεκριμένα, η τρίτη γενιά Qashqai αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο του 2020 στην Έκθεση Φρανκφούρτης, ενώ η τέταρτη γενιά X-Trail θα έρθει λίγο νωρίτερα, μέσα στο καλοκαίρι.

Το Qashqai θα έχει μεγαλύτερη στόχευση στην αγορά της Ευρώπης, ενώ το μεγαλύτερο X-Trail θα επικεντρωθεί στις αγορές της Αμερικής και της Κίνας. Ενδεικτικό είναι πως παρά τα χρόνια του στην αγορά, το υφιστάμενο Qashqai παραμένει το δημοφιλέστερο μοντέλο της Nissan στην Ευρώπη, παρότι οι πωλήσεις του έχουν σημειώσει πτώση λόγω των νεότερων προτάσεων του ανταγωνισμού στην πολυπληθέστατη και ιδιαίτερα εμπορική κατηγορία C-SUV.

Nissan IMQ

Σύμφωνα με το Autocar, το Qashqai θα βασίζεται σε μια εξέλιξη της πλατφόρμας CMF του σημερινού μοντέλου, ενώ σχεδιαστικά θα δανείζεται στοιχεία από το μικρότερο Juke και από το πρωτότυπο IMQ (2019). Από πλευράς κινητήρων, όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, η γκάμα δεν θα περιλαμβάνει diesel. Αντί για αυτά, θα υπάρχουν δύο νέα υβριδικά συστήματα - το ePower της Nissan και ένα νέο Plug-in Hybrid που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Mitsubishi. Παράλληλα, θα δούμε και mild-hybrid συστήματα για μείωση του μέσου όρου εκπομπών CO2.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Nissan IMQ Concept: Πρόγευση από το επόμενο Qashqai

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων, στο εσωτερικό των Qashqai και X-Trail, η αναβάθμιση θα είναι κάτι παραπάνω από αισθητή όσον αφορά το σχεδιασμό και την τεχνολογία, με το νέο ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης να περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.

Nissan X-Trail interior scoop

Όσο για το πρωτότυπο Ariya (2019) που παρουσιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο, αυτό αναμένεται να οδηγήσει σε ξεχωριστό μοντέλο παραγωγής - ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV που θα παρουσιαστεί το 2021. Φήμες κάνουν λόγο για αρκετά υψηλότερη τιμή αγοράς από τα Qashqai και X-Trail, ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 480 km και εξελιγμένη τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης ProPilot 2.0.

Στόχος του νέου CEO της Nissan, Makoto Uchida, ο οποίος διαδέχθηκε τον συλληφθέντα Carlos Ghosn, είναι να ισχυροποιήσει τη θέση της Nissan στο στίβο των πωλήσεων, με την πλήρως ανανεωμένη γκάμα των SUV της που θα περιλαμβάνει τα Juke, Qashqai, X-Trail και την έκδοση παραγωγής του Ariya.

Πηγή: Autocar

node/39477
Porsche 911/992 Turbo

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Μήπως η Turbo S παραείναι ισχυρή για τα χέρια σου; Η Porsche δίνει την απάντηση με την 992 Turbo ξεφουσκωμένη στα 580 άλογα. Πάντως, κανένας λόγος ανησυχίας. Πιάνει τα 100 από στάση σε λιγότερο από 3”!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Η εξέλιξη της γκάμας για την 911/992 συνεχίζεται. Τέσσερις μήνες ύστερα από το λανσάρισμα της Turbo S, η Porsche φέρνει στο προσκήνιο την Turbo. Το μοτέρ flat-six των 3.745 cc για την περίσταση αποδίδει 70 άλογα λιγότερα από την Turbo S ή, αν θέλετε, 40 παραπάνω από την παλιά Turbo. Όσον αφορά στη ροπή σε σχέση με την τελευταία, η βελτίωση είναι 40 Nm, φτάνοντας έτσι τα 750 Nm. 

Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν PDK που στέλνει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς. Η 992 Turbo φορά δίσκους με διάμετρο 408 mm εμπρός (+28 mm από την παλιά) και 380 mm πίσω (+2 mm), με τις δαγκάνες τους βαμμένες κόκκινες.

Porsche 911/992 Turbo

Τα κεραμικά φρένα αποτελούν στοιχείο του καταλόγου των έξτρα, όπως επίσης οι ενεργές αντιστρεπτικές και η σπορ εξάτμιση. Στάνταρ όμως είναι το σασί PASM που προσαρμόζει συνεχώς την απόσβεση σε κάθε τροχό, ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου και το στιλ οδήγησης.

Με όλα τα παραπάνω, σε φόρμα κουπέ ή κάμπριο, αυτή η 911 χρειάζεται μόλις 2,8” για το σπριντ των 0-100 km/h (0,2” ταχύτερα από την παλιά) και πιάνει στην ευθεία τα 320 km/h.

Όσον αφορά την εμφάνιση, ευτυχώς έχουμε να κάνουμε με το ίδιο κιτ αμαξώματος της Turbo S: Μεγάλη πτέρυγα πίσω και βράγχια πίσω από τις πόρτες. Στάνταρ είναι επίσης οι αλουμινένιες ζάντες των 20” και 21”, εμπρός πίσω αντίστοιχα.

Porsche 911/992 Turbo

Στην καμπίνα, η 992 Turbo δεν περνά φυσικά στο ντούκου την άνεση και τον εκσυγχρονισμό: Μεγάλη οθόνη αφής 10,9 ιντσών, καθίσματα με πολλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις, ηχοσύστημα Bose... Ωστόσο, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει ένα πακέτο «Lightweight Design» που εξοικονομεί 30 kg, βάρος που κυρίως εξοικονομείται αφαιρώντας το πίσω κάθισμα.

Η τιμή της 911/992 Turbo δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί σε καμία αγορά.

node/39475

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Η ταχύτερη έκδοση του Ariel Nomad με ακόμη ισχυρότερο κινητήρα της Honda.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Το Ariel Nomad, αυτό το πανάλαφρο διθέσιο κεντρομήχανο όχημα παντός εδάφους, το γνωρίζουμε εδώ και περίπου μια πενταετία, όμως τώρα η βρετανική Ariel Motor Company παρουσίασε την αναβαθμισμένη του έκδοση με το όνομα Nomad R.

Η μεγάλη είδηση είναι ο νέος κινητήρας 2,0 λίτρων που προέρχεται από το προηγούμενο Honda Civic Type R και χάρη στην προσθήκη μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 340 PS και 330 Nm. Η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων της Sadev (όπως και στο Ariel Atom 3.5R), με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Η ανάρτηση αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins τα οποία συνδυάζονται με τροχούς 18" που φορούν ελαστικά επιδόσεων της Yokohama. Τα φρένα είναι της Alcon με τετραπίστονες δαγκάνες και ρυθμιζόμενη κατανομή.

Χάρη στο ιδιαίτερα χαμηλό βάρος των 670 kg, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 2,9" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 195 km/h.

Ariel Nomad R

Εξωτερικά, το Nomad διατηρεί την χαρακτηριστική του εμφάνιση με το εμφανές χωροδικτύωμα σε λευκή απόχρωση να υποστηρίζει το παρμπρίζ και να προστατεύει την ακάλυπτη καμπίνα. Τα μέρη του αμαξώματος είναι ελάχιστα, και περιορίζονται στα φτερά και το ρύγχος πάνω στο οποίο κουμπώνει η ακάλυπτη ανάρτηση, τα τριπλά στρογγυλά φώτα και η προστατευτική ποδιά από μέταλλο. Πίσω η εικόνα είναι παρόμοια με σχεδόν ακάλυπτο κινητήρα, ψηλά τοποθετημένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τα απαραίτητα φώτα των φρένων και της όπισθεν.

Η Ariel Motor Company θα κατασκευάσει μόλις πέντε μονάδες του Nomad R, με τιμή £64.000 (€71.191). Πάντως όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα θα πρέπει να βιαστεί, καθώς τρία από τα πέντε έχουν πουληθεί ήδη!