Ο αντικαταστάτης του Audi TT θα είναι ηλεκτρικό crossover

Ο αντικαταστάτης του Audi TT θα είναι ηλεκτρικό crossover

To eTTron θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ του VW Group.

Το διοικητικό συμβούλιο της Audi έχει καταλήξει σε μια πρόταση για τον αντικαταστάτη του TT το οποίο στην τέταρτη γενιά του θα μεταμορφωθεί σε αμιγώς ηλεκτρικό SUV όπως αποκαλύπτει το βρετανικό Autoexpress.

Η συζήτηση για τη μορφή που θα πάρει η επόμενη γενιά έχει ξεκινήσει από το 2014 όταν ο τότε υπεύθυνος της Audi, Rupert Stadler (ο οποίος συνελήφθη λόγω Dieselgate και απομακρύνθηκε από τη θέση του το 2018) πρότεινε το TT να γίνει πεντάθυρο Sportback ή crossover.

To 2014, η Audi είχε παρουσιάσει δύο πρωτότυπα για πιθανή διεύρυνση της γκάμας του TT - το Audi TT Offroad (επαναφορτιζόμενο υβριδικό SUV) και το Audi TT Sportback concept (τετράθυρο κουπέ). Τελικά, οι εξελίξεις που οδήγησαν σε εξορθολογισμό των εξόδων και μείωση του αριθμού των μοντέλων, δεν επέτρεψαν άλλες εκδόσεις αμαξώματος του TT πέραν από τα παραδοσιακά coupe και roadster. Παρόλα αυτά, τα σενάρια για crossover TT και τετράθυρο κουπέ TT συνέχισαν να απασχολούν τον τύπο καθώς πλησιάζουμε προς την παρουσίαση της επόμενης γενιάς.

Audi TT

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Audi: Το μέλλον του TT πιο αβέβαιο από ποτέ

Ο λόγος που η εταιρεία ψάχνει αλλαγή κατεύθυνσης είναι οι πωλήσεις των διθέσιων coupé και roadster μοντέλων έχουν πάρει την κατιούσα και δεν δικαιολογούν την εξέλιξη μιας νέας γενιάς. Ενδεικτικά, μέσα στο 2019 η Audi έχει πουλήσει μόλις 8.756 TT coupé και 3.362 TT roadster ενώ αντίστοιχα το 2007 είχε πουλήσει πάνω από 42.000 μονάδες του TT.

Το project για την αντικατάσταση του ΤΤ ονομάζεται eTTron και θα αποτελεί ένα από τα 20 ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιάσει η Audi μέχρι το 2025. Το crossover θα έχει μήκος κοντά στα 4,35 μέτρα, χαμηλό ύψος και αυξημένο πλάτος που θα του χαρίζουν δυναμική εμφάνιση και σπορ αναλογίες. Στο εσωτερικό θα κυριαρχούν οι οθόνες και η απουσία φυσικών πλήκτρων. Στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι να διατηρήσει την τιμή του eTTron στα ίδια επίπεδα με αυτή του σημερινού TT και για αυτό θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB την οποία εισήγαγε το Volkswagen ID.3.

Όσο για την ισχύ, φημολογείται πως η βασική έκδοση θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 200 PS και κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ η κορυφαία θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος άνω των 400 PS και τετρακίνηση. Η γκάμα θα περιλαμβάνει τρια μεγέθη μπαταριών 45 kWh, 58 kWh και 78 kWh που θα προσφέρουν αυτονομία μεταξύ 320 km και 550 km.

Πηγή: Autoexpress

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube