node/32411

Nissan: To Qashqai με νέο μοτέρ dCi

Το πιο καλοπουλημένο SUV στην Ευρώπη αναβαθμίζεται επί το καθαρότερο με το μοτέρ 1.5 dCi να αποκτά σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής, ενώ αναβαθμίζεται ελαφρά και η ισχύς του.

Σχεδόν ενάμιση χρόνο ύστερα από το φρεσκάρισμά του, το Qashqai εκσυγχρονίζει την προσφορά του σε κινητήρες, συνεπεία του περάσματος στο πρότυπο Euro 6d temp, υπό την καινούργια ομολογκασιόν κατανάλωσης/ρύπων WLTP. Όπως λοιπόν και άλλα μοντέλα της Συμμαχίας (Dacia Duster, Renault Kadjar…) το ιαπωνικό κόμπακτ crossover υιοθετεί την εξελιγμένη εκδοχή του 1.5 dCi.

Η Nissan υπογραμμίζει ότι το 90% των τμημάτων του αυτού του μπλοκ ανανεώθηκε, όπως για παράδειγμα ο νέος σφόνδυλος διπλής μάζας, το καινούργιο ψυγείο λαδιού ή ακόμη ο ψεκασμός που ανέβηκε σε πίεση από τα 1.600 στα 2.000 bar. Αλλά και τα χαρακτηριστικά μεταβλήθηκαν ελαφρά, καθώς η ισχύς ανέβηκε κατά πέντε άλογα, από τους 110 στους 115 PS, με τη ροπή να παραμένει αμετάβλητη στα 26,5 kgm. H Nissan ανακοινώνει κατανάλωση σε μικτό κύκλο 4,0 lt/100 km και εκπομπές CO2 105 g/km. 

Φυσικά, από τις αναβαθμίσεις η κυριότερη είναι η υιοθέτηση του συστήματος της επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής για τα οξείδια του αζώτου. Σύστημα που πηγαίνει μαζί με ουρία AdBlue, του οποίου το στόμιο πλήρωσης τοποθετήθηκε δίπλα σε αυτό του ρεζερβουάρ. Μια μικρή «αβαρία» παραπάνω για τον οδηγό που θα χρειάζεται κάθε τόσο να κάνει ένα γέμισμα παραπάνω.

Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την τιμή του Qashqai με το νέο μοτέρ 1.5 dCi -έρχεται στην Ελλάδα στο τέλος Νοεμβρίου-, αλλά σαφώς αυτή θα διαμορφώνεται ψηλότερα από το μοντέλο με το μοτέρ των 110 PS που ξεκινάει από τις €21.790 στη βασική έκδοση «Energy».

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.