Νέο VW ID.7 με 700 km αυτονομίας

Νέο VW ID.7 με 700 km αυτονομίας

H VW παρουσίασε το ID.7 που με αυτονομία 700 km, έρχεται για να εκθρονίσει το Tesla Model 3 από την κορυφή της αγοράς στα ηλεκτρικά σεντάν.

Η VW παρουσίασε το νέο ID.7, τη νέα ηλεκτρική της ναυαρχίδα που έρχεται για να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Tesla Model 3, η BMW i4 και η Mercedes-Benz EQE.

Έχει μήκος 4.961 mm, πλάτος 1.862 mm, ύψος 1.538 mm και μεταξόνιο 2.966 mm. Σχεδιαστικά, κατάφερε να διατηρήσει τη σιλουέτα και πολλά χαρακτηριστικά από το πρωτότυπο VW ID.Aero, υιοθετώντας φυσικά τη σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων της οικογένειας ID. της μάρκας.

Στο εμπρός και πίσω μέρος οι λεπτοί προβολείς ενώνονται από μια λωρίδα φωτός LED. Όλο το αμάξωμα είναι σμιλεμένο έτσι ώστε να προσφέρει τη βέλτιστη αεροδυναμική, επιτυγχάνοντας συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,23. 

VW ID.7

Περνώντας στο εσωτερικό, στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής του infotainment με διαγώνιο 15". Το τελευταίο έχει υποστεί βελτιώσεις που το κάνουν πιο φιλικό στη χρήση, προσφέροντας παράλληλα περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Ο οδηγός μπροστά του αντικρίζει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας. Επιπλέον, αξίζει να σημειώσουμε ότι τα χειριστήρια αφής στη βάση της οθόνης του infotainment για την ένταση του ηχοσυστήματος και για τον κλιματισμό είναι φωτιζόμενα.

Μία από τις καινοτομίες της VW που κάνει ντεμπούτο με το ID.7 είναι ένα έξυπνο σύστημα κλιματισμού το οποίο αναγνωρίζει τo κλειδί όταν ο οδηγός πλησιάζει το αυτοκίνητο και ξεκινάει αυτομάτως τη θέρμανση ή την ψύξη της καμπίνας. Παράλληλα, η ροή του αέρα του κλιματισμού μπορεί να κατανεμηθεί ομοιόμορφα στην καμπίνα ή να κατευθυνθεί αυτόματα στα σώματα των επιβατών.

VW ID.7

Επίσης, τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά και διαθέτουν αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας έτσι ώστε να ενεργοποιούν αυτόματα τη λειτουργία θέρμανσης ή αερισμού. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ, μια «έξυπνη» πανοραμική ηλιοροφή που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίζει το φως που περνάει στην καμπίνα μέσω ενός κουμπιού ή φωνητικών εντολών και ηχοσύστημα της Harman Kardon με 14 ηχεία.

Το νέο ID.7 βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και είναι διαθέσιμο με δύο μπαταρίες. Το ID.7 Pro έχει μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 77 kWh, φόρτιση 170 kW και αυτονομία 615 km, ενώ το ID.7 Pro S εξοπλίζεται με μια μεγαλύτερη μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 86 kWh που του εξασφαλίζει σύμφωνα με την VW, αυτονομία που αγγίζει τα 700 km και φόρτιση 200 kW.

Η VW δεν έδωσε πληροφορίες για την ισχύ του, αλλά έχει επιβεβαιώσει στο παρελθόν ότι θα χρησιμοποιεί το νέο σύστημα ηλεκτροκινητήρα-μετάδοσης APP550 που παρουσιάστηκε πριν από λίγες μέρες και αποδίδει 286 PS και περίπου 550 Nm ροπής.

VW ID.7

Όσο για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, το νέο ID.7 διαθέτει το βελτιωμένο σύστημα Travel Assist που προσφέρει ημί-αυτόνομη οδήγηση και το σύστημα Park Assist Pro χάρη στο οποίο το ID.7 μπορεί να παρκάρει μόνο του μέσω εντολών του οδηγού από το smartphone.

To ID.7 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της VW στo Εmden. H παραγωγή του θα ξεκινήσει το δεύτερο μισό του έτους και οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στην Ευρώπη το Φθινόπωρο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube