node/36904

Nέο Volkswagen Golf VIII : Αυτό είναι!

Αυτή τη φορά, η ολοκαίνουργια γενιά του Golf φωτογραφήθηκε χωρίς κανένα καμουφλάζ. Ιδού λοιπόν το νέο κόμπακτ χάτσμπακ της VW, δέκα ημέρες πριν από την επίσημη παρουσίασή του.

Προφανώς και ήταν αδύνατον η μυστικότητα και το κρυφτούλι να κρατήσει μέχρι το τέλος. Με λιγότερο από δύο εβδομάδες να απέχουμε από την επίσημη παρουσίασή του, που έχει προγραμματιστεί για τις 24 Οκτωβρίου, ιδού το νέο Golf χωρίς ίχνος καμουφλάζ. Αυτή η πρώτη φωτογραφία, που δημοσιεύτηκε στο Instagram, μας δείχνει πώς ακριβώς μοιάζει η όγδοη γενιά.

Αυτό που βλέπουμε δε μας επεφύλασσε καμία έκπληξη. Από τη μία, το αυτοκίνητο μοιάζει με… Golf και φυσικά δεν αναμέναμε από τη Volkswagen να φέρει την επανάσταση με το best-seller της. Από την άλλη, είχαμε ήδη πάρει γεύση από το αυτοκίνητο με τα διάφορα teaser και τα ελαφρά αλλά εντέχνως καμουφλαρισμένα πρωτότυπα παραγωγής. Το σκίτσο που δημοσιοποίησε η Volkswagen την περασμένη εβδομάδα αποκάλυπτε εξάλλου το σχήμα των φαναριών, ένα χαρακτηριστικό αρκούντως πρωτότυπο για Golf!

Και στη νέα φωτογραφία επιβεβαιώνεται λοιπόν ό,τι είδαμε στο teaser, με τα εμπρός φανάρια να εκτείνονται προς τα φτερά, σε μια συνέχεια μιας λεπτότερης μάσκας. Και φυσικά έχουμε να κάνουμε με τον νέο λογότυπο της Volkswagen. Το Golf θα είναι το πρώτο μοντέλο της VW που θα φτάσει στις αντιπροσωπείες με το νέο σήμα της εταιρείας, καθώς το ID.3 αναμένεται να φτάσει αντίστοιχα μέσα στο 2020. 

Βλέπουμε ακόμη ότι ο προφυλακτήρας νέου Golf ενσωματώνει μια φαρδιά εισαγωγή αέρα, με τη σχάρα της ντουμπλαρισμένη: Οι τρεις μπαγκέτες που τη διατρέχουν καθ’ όλο το πλάτος, χοντραίνουν στο σημείο που καμπυλώνουν στις άκρες. Η χαμηλότερη είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος όπως και οι άλλες δύο στο καμπύλο κομμάτι τους. 

Φυσικά και βλέποντας τη φωτογραφία δεν δυσκολευόμαστε να αναγνωρίσουμε το νέο Golf. Εκείνο που δεν μπορούμε να δούμε είναι το προφίλ του αυτοκινήτου που είναι όμως και η άποψή του που θα αλλάξει λιγότερο. Το μόνο σημείο που περιμένουμε να δούμε πώς θα είναι τελικά, αποτελεί η πίσω κολόνα που θα μοιάζει με φαρδύ κόμμα. Βλέπετε, ακόμα κι ένα «κοινότοπο» Golf μπορεί να καλύπτεται από μυστήριο...

node/39475

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Η ταχύτερη έκδοση του Ariel Nomad με ακόμη ισχυρότερο κινητήρα της Honda.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Το Ariel Nomad, αυτό το πανάλαφρο διθέσιο κεντρομήχανο όχημα παντός εδάφους, το γνωρίζουμε εδώ και περίπου μια πενταετία, όμως τώρα η βρετανική Ariel Motor Company παρουσίασε την αναβαθμισμένη του έκδοση με το όνομα Nomad R.

Η μεγάλη είδηση είναι ο νέος κινητήρας 2,0 λίτρων που προέρχεται από το προηγούμενο Honda Civic Type R και χάρη στην προσθήκη μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 340 PS και 330 Nm. Η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων της Sadev (όπως και στο Ariel Atom 3.5R), με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Η ανάρτηση αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins τα οποία συνδυάζονται με τροχούς 18" που φορούν ελαστικά επιδόσεων της Yokohama. Τα φρένα είναι της Alcon με τετραπίστονες δαγκάνες και ρυθμιζόμενη κατανομή.

Χάρη στο ιδιαίτερα χαμηλό βάρος των 670 kg, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 2,9" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 195 km/h.

Ariel Nomad R

Εξωτερικά, το Nomad διατηρεί την χαρακτηριστική του εμφάνιση με το εμφανές χωροδικτύωμα σε λευκή απόχρωση να υποστηρίζει το παρμπρίζ και να προστατεύει την ακάλυπτη καμπίνα. Τα μέρη του αμαξώματος είναι ελάχιστα, και περιορίζονται στα φτερά και το ρύγχος πάνω στο οποίο κουμπώνει η ακάλυπτη ανάρτηση, τα τριπλά στρογγυλά φώτα και η προστατευτική ποδιά από μέταλλο. Πίσω η εικόνα είναι παρόμοια με σχεδόν ακάλυπτο κινητήρα, ψηλά τοποθετημένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τα απαραίτητα φώτα των φρένων και της όπισθεν.

Η Ariel Motor Company θα κατασκευάσει μόλις πέντε μονάδες του Nomad R, με τιμή £64.000 (€71.191). Πάντως όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα θα πρέπει να βιαστεί, καθώς τρία από τα πέντε έχουν πουληθεί ήδη!

node/39474
Audi SQ7

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Τα μοτέρ ντίζελ δεν αποτελούν πλέον τη μοναδική επιλογή στις εκδόσεις «S» των μεγάλων SUV της Audi, των Q7 και Q8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από τι καπό μπορούν να επιλέξουν και έναν V8 TFSI με 507 άλογα.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Από το 2019, σχεδόν όλα τα μέλη της οικογένειας «S» στην Ευρώπη μετατράπηκαν σε ντίζελ. Αυτό συνέβη λοιπόν και με τα SQ7 και SQ8 που διατέθηκαν στην αγορά αποκλειστικά με V8 TDI με 435 άλογα. Αλλά για όσους ορκίζονται στο όνομα της αμόλυβδης για το σπορ αυτοκίνητό τους, τα νέα είναι καλά: Τα μεγάλα SUV του Ingolstadt επιστρέφουν δριμύτερα με βενζίνη.

Και όχι ό,τι και ό,τι, αλλά με V8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από το καπό διαθέτουν πλέον και έναν διτούρμπινο 4.0 TFSI με 507 PS και 770 Nm. Μοτέρ που είναι ικανό κατά το εργοστάσιο να τους δίνει 4,1” για το σπριντ των 0-100 km/h, χρόνος που είναι κατά επτά δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερος από ό,τι με τον TDI . Χρόνο-κανόνι πετυχαίνουν και στις ρεπρίζ, καθώς η Audi διατείνεται ότι τα SQ7 και SQ8 χρειάζονται μόλις 3,8” για να ανέβουν από τα 80 στα 120 km/h.

Audi V8 4.0 TFSI biturbo engine

Φυσικά, και σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για τετρακίνητη μετάδοση που συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν τύπου Tiptronic. 

Στάνταρ είναι ακόμη η σπορ προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τετραδιεύθυνση. Με αυτή την τελευταία, σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 5ο προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς βελτίωση της ευελιξίας μιας και μειώνεται ο κύκλος στροφής. Σε ταχύτητες άνω των 60 km/h, οι πίσω τροχοί στρέφουν ελαφρώς προς την ίδια κατεύθυνση για μεγαλύτερη σταθερότητα. 

Audi SQ7

Προαιρετικά, η Audi προσφέρει ενεργές αντιστρεπτικές που λειτουργούν με μικρά ηλεκτρομοτέρ. Εξοπλισμός που πάει πακέτο με σπορ διαφορικό, το οποίο κατανέμει τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας Audi στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

Κατά τα λοιπά, το SQ7 φορά στάνταρ 20άρες αλουμινένιες ζάντες, που στο SQ8 γίνονται 21”. Και για τα δύο, τα φρένα έχουν 400 mm διάμετρο και δαγκάνες βαμμένες μαύρες. Προαιρετικά, τα αυτοκίνητα μπορούν να εξοπλιστούν με κάρμπον κεραμικούς δίσκους.

Audi SQ8

Τα βενζινοκίνητα SQ7 και SQ8 4.0 TFSI αναμένεται να διατεθούν εμπορικά στην Ελλάδα από το προσεχές φθινόπωρο, με την τιμή τους να μην έχει ανακοινωθεί προσώρας από την ελληνική αντιπροσωπεία. Αν θα τολμούσαμε να κάνουμε μια εκτίμηση, υπολογίζουμε γύρω από τις 145 χιλιάδες ευρώ το SQ7 και από τις 140 για το SQ8.

Audi SQ8