node/34120

Το ολοκαίνουργιο Volkswagen Golf VIII σε νέα πόζα

Η όγδοη γενιά του Golf απαθανατίστηκε για μια ακόμη φορά στη Ν. Αφρική. Και ανακαλύπτουμε την εξέλιξη του πίσω μέρους που είναι πιο σημαντική απ’ ό,τι φαίνεται.

Αυτό είναι ο επόμενος σημαντικός νεωτερισμός για τη Volkswagen. Το «σημαντικός» αποτελεί μάλλον ευφημισμό, αν λάβουμε υπόψη τη σημασία του Golf! Κάποιος θα μπορούσε να σκεφτεί ότι το Wolfsburg θα ήταν εξαιρετικά επιφυλακτικό και σκόπευε να μας κρατήσει στο σκοτάδι σχετικά με την όγδοη γενιά. Αλλά μάλλον δεν είναι έτσι, καθώς το αυτοκίνητο κυκλοφορεί χωρίς καμία προφύλαξη στους δημόσιους δρόμους.

Καθόλου περίεργο, θα πείτε, καθώς είναι απαραίτητο το αυτοκίνητο να δοκιμάζεται πριν λανσαριστεί. Αυτό που μας εκπλήσσει όμως είναι η έλλειψη καμουφλάζ. Ύστερα από την πρόσφατη εμφάνιση του αυτοκινήτου σε McDonald’s στη Γερμανία, και άλλη μία πριν από δύο μήνες στη Ν. Αφρική, εδώ έχουμε ένα Golf VIII και πάλι στη Νότια Αφρική, που κρύβει ελάχιστα σημεία –αν όχι τίποτα. Αυτή είναι ίσως η καλύτερη τεχνική για να περάσει απαρατήρητο, καθώς το αυτοκίνητο μοιάζει με το Golf VII!

Ωστόσο, εξετάζοντας πιο προσεκτικά την εικόνα που δημοσιεύτηκε από το Wheels24, εάν η γραμμή του δεν αλλάξει, με τη διατήρηση αναπόφευκτων βασικών στοιχείων, όπως η φαρδιά πίσω κολόνα με τη μορφή κόμματος, βλέπουμε σημαντικές αλλαγές. Ήδη, το Golf 8 φουσκώνει στους ώμους. Στη συνέχεια, η νεύρωση μεταξύ των φώτων περνά πάνω από το σήμα και σχηματίζει ένα αρκετά αιχμηρό σπάσιμο με τη γωνία του κρυστάλλου. Τα φώτα παραμένουν οριζόντια, σε δύο μέρη, και μάλλον στραμμένα προς την πόρτα του πορτμπαγκάζ, αλλά φαίνεται ότι έχουν μια αρχική επίπεδη επιφάνεια. Δεν υπάρχει επανάσταση, επομένως, καθώς η Volkswagen δεν είναι τρελή να αλλάξει άρδην τα πράγματα του αυτοκινήτου που πιάνει παγκοσμίως σε πωλήσεις το ένα εκατομμύριο κομμάτια. Αλλά η εξέλιξη υπάρχει και είναι αρκετά ορατή!

Κατά τα λοιπά, το αυτοκίνητο φαίνεται έτοιμο. Ωστόσο, δεν ανακοινώθηκε για επίσημη παρουσίαση στο Σαλόνι της Γενεύης (7-17 Μαρτίου), οπότε η πρεμιέρα του μάλλον θα γίνει στην ΙΑΑ 2019, στη Φρανκφούρτη. Αν και δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την αποκάλυψή του σε ειδική εκδήλωση πριν από το καλοκαίρι.

node/39718

Πρωτόγνωρο επίπεδο άνεσης στην καμπίνα της νέας Mercedes-Benz S-Class

Οι νέες εικόνες δείχνουν πως ο συνδυασμός σχεδίασης και τεχνολογίας θα είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί μέχρι σήμερα.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Πρωτόγνωρο επίπεδο άνεσης στην καμπίνα της νέας Mercedes-Benz S-Class

Με το ντεμπούτο της να είναι προγραμματισμένο για το Σεπτέμβριο, η Mercedes-Benz έχτισε σοφά τη σταδιακή αποκάλυψη των βασικών στοιχείων της. Τώρα σειρά είχαν εικόνες από το εσωτερικό, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία είναι «κάτι άλλο» από ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Για την ακρίβεια το χαρακτηρίζει ως ένα καταφύγιο μεταξύ του σπιτιού και του γραφείου, το οποίο αποτελεί την αποθέωση του «Luxury & well-being». Έχοντας σχεδιαστεί λαμβάνοντας εξίσου υπ’ όψη εκείνους που κάθονται στα εμπρός και στα πίσω καθίσματα, η καμπίνα της νέας S-Class χρησιμοποιεί τη δεύτερη γενιά του διαδραστικού συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX. Και κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί πως η εικόνα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή, με έως πέντε οθόνες εκ των οποίων εκείνη που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό είναι τοποθετημένη κατακόρυφα. Υπάρχουν επίσης στοιχεία από εσωτερικούς χώρους σπιτιών, γραφείων αλλά και σκαφών, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με τα υλικά, αρκεί να αναφέρουμε πως θα υπάρχει επιλογή έως και για ξύλο με ανοιχτούς πόρους και ενθέσεις από πραγματικό αλουμίνιο.

Ο ατμοσφαιρικός εσωτερικός φωτισμός έχει ενσωματωθεί στον έλεγχο Energizing Comfort, με 250 LEDs να είναι τοποθετημένες σε απόσταση 1,6 cm και να λειτουργούν σε συχνότητα 25 Hz, ελεγχόμενες σε πραγματικό χρόνο μέσω CAN data bus. Επιπλέον η ολιστική «Fit & Healthy» προσέγγιση φροντίζει ώστε το περιβάλλον να προσφέρει πάντα αυτό που χρειάζονται οι επιβάτες. Για παράδειγμα να σε τονώνει εάν αντιλαμβάνεται πως είσαι κουρασμένος ή να σε χαλαρώνει εάν βλέπει πως είσαι στρεσαρισμένος. Τα δεδομένα για να φτάσει σε αυτά τα συμπεράσματα τα συλλέγει σε συνεργασία με ειδικές εφαρμογές smartphone και wearables συσκευές.

Mercedes-Benz S-Class

Η τελευταία λέξη της εξέλιξης υπάρχει και στα καθίσματα, τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχεδίασή τους, όσο και με τις λειτουργίες τους. Για παράδειγμα υπάρχει δυνατότητα αυτόματης ρύθμισης (!) εάν απλώς εισάγεις στο MBUX το ύψος σου, καθώς και προγράμματα μασάζ ανάλογα με το εάν η διαδρομή είναι σύντομη, μέτρια ή μεγάλη. Με την ενεργοποίηση του συστήματος Energizing μάλιστα, οι ρυθμίσεις του καθίσματος αλλάζουν ελαφρώς για λίγο, προκειμένου το σώμα να ξεπιαστεί. Είναι περιττό να αναφέρουμε πως η θέση οδήγησης είναι μελετημένη ώστε να κουμπώνει τέλεια σε κάθε σώμα και δέχεται τις μικρορυθμίσεις που χρειάζεται ακόμα και ο πιο απαιτητικός.

Ασφαλώς, όλα τα παραπάνω συστήματα λειτουργούν σε πλήρη αρμονία με το MBUX, ώστε κάθε φράση προς το αυτοκίνητο να ερμηνεύεται με το σωστό τρόπο. Για παράδειγμα εάν ο οδηγός πει «είμαι κουρασμένος» τότε ενεργοποιείται αυτόματα ένα «Energizing» πρόγραμμα για να τον τονώσει. Και εάν ένας επιβάτης πει το ίδιο, τότε ενεργοποιείται διαφορετικό πρόγραμμα για τη δική του ευεξία.

Mercedes-Benz S-Class

Μέρος των αναβαθμίσεων του MBUX αφορά και στην προστασία απέναντι σε επιθέσεις, ενώ για μερικές ειδικές ρυθμίσεις και λειτουργίες όπως οι ηλεκτρονικές πληρωμές θα απαιτείται η αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος, προσώπου ή φωνής.
Ενδεικτικό της προσοχής στην λεπτομέρεια είναι και το νέο σύστημα φιλτραρίσματος του αέρα, το οποίο σύμφωνα με την Mercedes-Benz είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό απέναντι στη σκόνη, τη γύρη και τις οσμές. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τον κορυφαίο δείκτη NVH του νέου μοντέλου αλλά και το σύστημα ανάρτησης E-Active Body Control που απομονώνει όσο γίνεται την καμπίνα από το ανάγλυφο του δρόμου, υπόσχονται πως η ποιότητα κύλισης της νέας S-Class θα θέσει νέα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία.
 

node/39716

BMW 545e xDrive: Το κορυφαίο plug-in hybrid της γκάμας [video]

Η ισχυρότερη εξηλεκτρισμένη BMW 5 Series με συνδυαστική απόδοση 394 PS!

Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW 545e xDrive: Το κορυφαίο plug-in hybrid της γκάμας [video]

Λίγο καιρό μετά από την παρουσίαση της ανανεωμένης 5 Series, η BMW παρουσίασε την κορυφαία plug-in hybrid έκδοση της με το όνομα 545e xDrive. Οι plug-in hybrid BMW 5 Series με πωλήσεις περίπου 50.000 μονάδων μέσα στο 2019, αυξάνονται από δύο που ήταν αρχικά σε πέντε (συμπεριλαμβανομένων Sedan και Touring παραλλαγών), προσφέροντας περισσότερες εξηλεκτρισμένες επιλογές.

Το υβριδικό σύστημα του μοντέλου συνδυάζει έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα BMW TwinPower Turbo 3,0 λίτρων (286 PS) με έναν ηλεκτροκινητήρα (109 PS). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 394 PS και τα 600 Nm, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου Steptronic 8 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης xDrive. Σύμφωνα με τη βαυαρική φίρμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 4,7" (σε λειτουργία Sport) και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

Επιπλέον, χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 400V που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα (χώρος αποσκευών 410 λίτρα) προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 54-57 km (WLTP) με μηδενικούς ρύπους, τεχνητό ήχο που δημιουργήθηκε από το συνθέτη Hans Zimmer (μέχρι τα 30 km/h) και τελική ταχύτητα 140 km/h (σε λειτουργία Electric). Μέσα το BMW eDrive Zone, η υβριδική 5 Series μπαίνει αυτόματα σε ηλεκτρική λειτουργεία όταν εισέρχεται στα κέντρα των πόλεων, ενώ το navigation έχει χαρτογραφημένους όλους τους σταθμούς φόρτισης.

Συνολικά, στη λειτουργία Hybrid, η μέση κατανάλωση του γερμανικού σεντάν υπολογίζεται στα 2,4-2,1 lt/100km και οι εκπομπές CO2 στα 54-49 g/km.

[Πηγή: BMW]