node/34584

Νέο teaser του pickup της Tesla

Ο Elon Musk δημοσίευσε μια σκοτεινή και μυστηριώδης εικόνα.

Κατα τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου Model Y, η Tesla έδειξε στο κοινό ένα teaser του επερχόμενου pickup που θα κάνει πρεμιέρα αργότερα μέσα στο έτος.

Η εικόνα εμφανίστηκε μετά από τους τίτλους τέλους της κινηματογραφικής ταινίας Blade Runner (1982) οι οποίοι προβλήθηκαν σε μια δεύτερη οθόνη πίσω από τη σκηνή. Από ότι φαίνεται οι παρευρισκόμενοι δεν την πρόσεξαν και χρειάστηκε μια σχετική δημοσίευση του Elon Musk στο Twitter για να ευαισθητοποιηθεί ο αυτοκινητιστικός τύπος.

Όπως βλέπετε και εσείς, η εικόνα δεν αποκαλύπτει κάτι συγκεκριμένο για τη σχεδίαση του μοντέλου παρά μόνο μια μπάρα φωτών LED. Το ηλεκτροκίνητο pikcup της Tesla θα έχει δύο κινητήρες, αυτονομία 800 km και μια ενεργή ανάρτηση που θα προσαρμόζεται ανάλογα με το φορτίο.

Το νέο Tesla θα ανταγωνιστεί το Ford F-150 που είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στην κατηγορία αλλά και το πρώτο σε πωλήσεις όχημα στην αγορά των Η.Π.Α. εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες. Παρακάτω βλέπετε το παλαιότερο teaser σκίτσο που αποκαλύφθηκε το 2017 στην παρουσίαση του φορτηγού και του roadster της εταιρείας.

node/39141
Tesla Model 3, Taiwan

To Autopilot κάρφωσε το Tesla Model 3 στο φορτηγό! [video]

Σε αυτοκινητόδρομο της Ταϊβάν, ένα Tesla Model 3 σούβλισε κυριολεκτικά ένα φορτηγό. Σύμφωνα με τον οδηγό, το Autopilot ήταν ενεργοποιημένο. Ένα εντυπωσιακό ατύχημα που ευτυχώς δεν προκάλεσε τραυματισμούς.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

To Autopilot κάρφωσε το Tesla Model 3 στο φορτηγό! [video]

Η εμπιστοσύνη στα αυτόνομα συστήματα οδήγησης μερικές φορές υπερβαίνει τις πραγματικές δυνατότητές τους. Στην Tesla, ο Elon Musk υπερθεμάτισε για τις δυνατότητες του Autopilot (κάνοντας και τις ανάλογες πωλήσεις), αλλά πολλοί οδηγοί είχαν τροχαία συμβάντα, μερικές φορές θανατηφόρα. Το πιο πρόσφατο έγινε στην Ταϊβάν χθες, 1η Ιουνίου 2020.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για αστοχία του συστήματος, αλλά και κάτι που δείχνει ότι ο άνθρωπος επιβάλλεται να παραμένει κύριος της κατάστασης
Το τροχαίο συμβάν διαδραματίστηκε στον κεντρικό αυτοκινητόδρομο Νο. 1 που διασχίζει το νησί από βορρά προς νότο. 

Νωρίς το πρωί, ένα φορτηγό βρισκόταν τουμπαρισμένο στις δύο αριστερές λωρίδες. Κατά τη διάρκεια του λεπτού ύστερα από το ατύχημα, όλα τα φορτηγά και τα αυτοκίνητα απέφυγαν το τουμπαρισμένο φορτηγό, εκτός από το Tesla Model 3. Η καλιφορνέζικη μπερλίνα φάνηκε να φρενάρει, αλλά τελικά σφηνώθηκε στην καρότσα του φορτηγού, που ευτυχώς «έβλεπε» το Tesla με την οροφή της.

Η σύγκρουση ήταν βίαια, αλλά ο οδηγός του φορτηγού βρισκόταν ήδη ασφαλής στην κεντρική νησίδα. Ευτυχώς, ούτε ο οδηγός του Model 3 τραυματίστηκε. Σύμφωνα με τον τοπικό ιστότοπο CNA, το Autopilot καθοδηγούσε το αυτοκίνητο με ταχύτητα 110 km/h. Με τον οδηγό, να φανταζόμαστε να μένει έκπληκτος που δεν είδε το Tesla να επιβραδύνει, οπότε επενέβη ο ίδιος, αλλά όταν πια ήταν πολύ αργά. 

Πρόκειται λοιπόν για ένα ακόμη ατύχημα-απόδειξη ότι ακόμη και το πιο προηγμένο σύστημα δεν είναι αλάνθαστο. Προφανώς, το τουμπαρισμένο φορτηγό παρερμηνεύτηκε από τις κάμερες του Autopilot που δεν το θεώρησαν ως όχημα ή εμπόδιο.

Να σημειώσουμε εδώ, ότι παρόλο που ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τον αυτόματο πιλότο ανά πάσα στιγμή, η συσκευή παραμένει βοήθημα οδήγησης και όχι εργαλείο υποκατάστασης του ανθρώπου. Το Autopilot στο φάκελο λειτουργίας του υποδεικνύει ότι πρέπει να κρατάς και με τα δύο χέρια το τιμόνι και να έχεις την προσοχή σου στο δρόμο. Ενεργοποιημένο χειροκίνητα, προειδοποιεί οπτικά μετά από λίγα δευτερόλεπτα εάν δεν κάνεις κάποια ενέργεια με το τιμόνι. Στη συνέχεια, εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί σε αυτήν την ειδοποίηση, το Autopilot απενεργοποιείται και δεν μπορεί πλέον να ενεργοποιηθεί όσο το αυτοκίνητο κινείται.

node/39139
Geely Geometry C

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Πέρυσι, η κινεζική Geely, ιδιοκτήτης της Volvo ανακοίνωσε τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες της με το Geometry A. Τώρα ήρθε η σειρά του Geometry C, στοχεύοντας τα Nissan Leaf και Kia e-Niro.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Σήμανε πια η ώρα για τον εξηλεκτρισμό όλων των Κινέζων κατασκευαστών που στοχεύουν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό προγεφύρωμα στην κατηγορία των EV. Πολλά νέα προϊόντα γεννιούνται, μπερλίνες ή SUV/crossover, και σε αυτήν την τελευταία κατηγορία καταφθάνει η Geely με το Geometry C -Geometry ονομάζεται η ηλεκτρική φίρμα της Geely.

Αυτή η νέα πρόταση βασίζεται στο Geely Emgrand GS, μια ψηλωμένη κόμπακτ μπερλίνα με θερμική γκάμα. Συνεπώς, το Geometry C διατηρεί τις διαστάσεις της, με μήκος 4,43 m, μεταξόνιο 2,70 m και ύψος 1,56 m. Και αν στρατηγικά ο στόχος του νέου ηλεκτρικού Geely είναι το Nissan Leaf, το κινεζικό EV έρχεται να πέσει ταμάμ στο μπόι του Kia e-Niro.

Το Geometry C διαθέτει ηλεκτρομοτέρ 200 ίππων και 300 Nm. Επισήμως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη οι επιδόσεις του, με την Geely να αρκείται να σημειώσει ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h.

Ούτε οι τεχνικές λεπτομέρειες των μπαταριών έχουν γίνει γνωστές σε αυτό το στάδιο, με την Geely να μιλά για αυτονομία 400 έως 500 km σε κύκλο NEDC. Αν όμως ανατρέξουμε στις παρόμοιες προδιαγραφές του Geely Geometry A, τότε μπορούμε να μιλάμε για συστοιχίες με ενεργειακή πυκνότητα 51,9 kWh και 61,9 kWh.