node/34809

Νέο Peugeot 208: Τρία τέταρτα των προ-παραγγελιών είναι για το ηλεκτρικό!

Αυτή κι αν είναι ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο, που μόλις το έδωσε το «αφεντικό» του Sochaux, Jean-Philippe Imparato.

Οι προ-παραγγελίες για το νέο Peugeot 208 έχουν ανοίξει σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές εδώ και λίγες ημέρες και ο επικεφαλής της εταιρείας, Jean-Philippe Imparato, δεν άργησε να δημοσιοποιήσει την πρώτη αποτίμηση για την παρθενική πορεία τους. Το γαλλικό σουπερμίνι, να θυμίσουμε, ότι διατίθεται τόσο σε θερμικές εκδόσεις όσο και σε μια ηλεκτρική. 

Οι τυπικοί πελάτες της κατηγορίας του Zoé, του ευρωπαϊκού ηλεκτρικού best seller για το 2017 (δεύτερο το 2018), φαίνεται ότι μετακινούνται προς το e-208, καθώς -σύμφωνα με το αφεντικό της Peugeot- τα τρία τέταρτα των προ-παραγγελιών του νέου 208 αφορούν την ηλεκτρική έκδοση e-208!

Προς το παρόν, οι προ-παραγγελίες είναι ανοιχτές μόνο σε τέσσερις χώρες και έχουν καταχωρισθεί 1.100 επαφές. Προφανώς, σε αυτό το πρώιμο στατιστικό στοιχείο δεν πρέπει να δίνουμε και μεγάλο βάρος, καθώς ο αριθμός των προ-παραγγελιών είναι ιδιαίτερα περιορισμένος. Αλλά και πολύ νωρίς για να αποτιμήσεις την εμπορική καριέρα κάθε έκδοσης του αυτοκινήτου. Να θυμίσουμε ότι το e-208 φορά ηλεκτρομοτέρ 136 ίππων και παίρνει ρεύμα από μπαταρίες ενεργειακής πυκνότητας 50kWh.

Το e-208 θε έρθει σε ευθεία αντιπαράθεση στην αγορά με το νέο Renault Zoé που αναμένεται να λανσαριστεί τους επόμενους μήνες. Η ανανέωσή του αφορά μια ελαφριά αναθεώρηση στο ντιζάιν και μεγαλύτερες μπαταρίες.

node/40237

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά μια νέα έκδοση που εκτός των άλλων θα εφοδιάζεται και με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά ένα νέο μέλος με έμφαση στην περιπέτεια και το δυναμικό χαρακτήρα. Το Tipo Cross αποτελεί ένα σύγχρονο crossover, το οποίο χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, έρχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή εναλλακτική σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία οχημάτων. Η έκδοση Cross έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του Tipo, που αποτελείται από τις εκδόσεις Hatchback, Sedan και Station Wagon, αποτελώντας ένα ξεχωριστό crossover, που διατηρεί το κορυφαίο value-for-money που χαρακτηρίζει το σύνολο της οικογένειας του μοντέλου.

Ο νέος σχεδιασμός με τα crossover στοιχεία, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4 cm συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα. Η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει επίσης ψηλότερη θέση οδήγησης για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα τον επιβατών, καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Πέρα από τη νέα εμφάνιση, το Tipo Cross φέρνει και μια σειρά αλλαγών σε τεχνικό επίπεδο, όσον αφορά στους κινητήρες και τα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων.

Εκτός από την πλήρη εφαρμογή προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το Tipo Cross είναι το πρώτο μοντέλο της FCA -μετά το νέο ηλεκτρικό 500- το οποίο θα εφοδιάζεται με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5 με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών. Το σύστημα προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.

Σε επίπεδο κινητήρων διαθέσιμες θα είναι επιλογές, τόσο βενζίνης, όσο και diesel. Ο νέος κινητήρας turbo βενζίνης του ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων προσφέρει υψηλά επίπεδα ροπής (190Nm) μόλις στις 1.500 rpm., ενώ ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων με 121 gr CO2/km. Ο νέος κινητήρας βενζίνης είναι προδιαγραφών Euro 6D Final, όπως και οι ανανεωμένοι κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων.

Το Tipo Cross έρχεται να ενταχθεί στην εξαιρετικά πετυχημένη σειρά του μοντέλου, το οποίο έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 670.000 μονάδες στην Ευρώπη.

[Πηγή:Δελτίο Τύπου FIAT]

node/40231
Peugeot 508

Peugeot 508: Καταργούνται τα BlueHDi 130 με χειροκίνητο σασμάν, 160 και 180

Το 2021 θα αποτελέσει τη λαιμητόμο του ντίζελ, καθώς γίνεται υποχρεωτικό το πολύ περιοριστικό πρότυπο Euro 6 D-Full. Ως εκ τούτου τρία ντίζελ καταργούνται από τον κατάλογο του 508.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot 508: Καταργούνται τα BlueHDi 130 με χειροκίνητο σασμάν, 160 και 180

Οξύμωρο, αλλά ισχύει. Η μεγάλη μπερλίνα του Sochaux, το 508, αποψιλώνεται από τις εκδόσεις ντίζελ. Τα νέο περιοριστικό πρότυπο και οι επικείμενες ή ισχύουσες απαγορεύσεις στα μεγάλα ευρωπαϊκά αστικά κέντρα είναι οι υπαίτιοι.

Έτσι, από την πλούσια γκάμα των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων διασώθηκε μόνο τα βασικό Peugeot 508 BlueHDi 130 με αυτόματο κιβώτιο EAT8, ενώ το χειροκίνητο, όπως και τα δίλιτρα BlueHDi 160 και 180, θα δουν την παραγωγή τους να τερματίζεται τον επόμενο μήνα. 

Όπως και στο ανανεωμένο 3008, η Peugeot προτιμά τώρα να προωθεί την ακριβή υβριδική έκδοση με τα 225 άλογα (300 PS το τετρακίνητο) που σύντομα θα υποστηρίζεται από το σπορ 508 PSE. Τεχνολογία που γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στους εταιρικούς στόλους και (πολύ) πιο ευεργετική για το μέσο όρο εκπομπών CO2 κάθε φίρμας. Ωστόσο, το ντίζελ είναι επίσης θύμα της άφιξης του προτύπου Euro 6 D-Full, υποχρεωτικού από την 1η Ιανουαρίου 2021, το οποίο απαιτεί την εγκατάσταση ακριβών συστημάτων αντιρρύπανσης και μια νέα πιστοποίηση. 

Φυσικά το θέμα αφορά ελάχιστα την Ελλάδα, παρόλο που το 508 εισάγεται είτε με τον 1.500άρη κινητήρα ντίζελ με το αυτόματο κιβώτιο (που παραμένει σε παραγωγή) είτε με τον δίλιτρο ντίζελ των 180 PS είτε με βενζινοκινητήρα 1.6 Puretech με 180 άλογα ή 225 άλογα. Και την αφορά ελάχιστα καθώς, από άποψη όγκου πωλήσεων, το 508 με όλες τις εκδόσεις του έχει κάνει εφέτος μόλις 37 πωλήσεις (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2020).

[Πηγή L'argus]