node/36057

Νέο Nissan Juke: Κι άλλο teaser

H Nissan μας δίνει και μια δεύτερη άποψη για τον αντικαταστάτη του μικρού της SUV που διατηρεί κατά τα φαινόμενα το εντυπωσιακό του look.

To νέο teaser που δημοσιοποιήθηκε από τη Nissan μας δίνει μια άποψη, σκοτεινή είναι η αλήθεια, του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου. Γι’ αυτό και εμείς το φωτίσαμε κομμάτι για να διαγραφεί καλύτερα η κοψιά του, μιας και τα αστεροειδή γραφικά των φώτων με τα φώτα ημέρας LED από πάνω τους φαίνονταν ήδη μια χαρά. Να θυμίσουμε ότι η πλήρης αποκάλυψη του ολοκαίνουργιου Juke θα γίνει στις 3 Σεπτεμβρίου.

Είναι δύσκολο να εντοπίσεις πολλές ακόμη λεπτομέρειες, αλλά είναι σαφές ότι και το επόμενο Juke εμφορείται από το ίδιο εντυπωσιακό στιλ, με τις μυώδεις κατακόρυφες αναλογίες του υφιστάμενου μοντέλου. Εικόνα που δεν υπάρχει περίπτωση να τη μπερδέψεις με τίποτα άλλο. Εκείνο που μπορούμε να υποθέσουμε από τη φωτισμένη φωτογραφία είναι το προτεταμένο ρύγχος, το κλασικό ανοιχτό και βαθύ «V» της μάσκας των Nissan, αλλά και μια κυψελωτή νικελένια γρίλια, με πιο μεγάλες κυψέλες, που φιλοξενεί ένα μεγάλο σήμα της εταιρείας.

Nissan Juke

Η Nissan δεν έδωσε καμία νέα πληροφορία για το αυτοκίνητο, αλλά γνωρίζουμε ήδη ότι το επόμενο Juke βασίζεται στην έκδοση B των μονάδων πλαισίου CMF (CMF-B) της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, αρχιτεκτονική που υποστηρίζει τη νέο σουπερμίνι Clio και το νέο μικρό SUV, Captur.

Κάτω από το καπό η δεύτερη γενιά του Juke αναμένεται να φιλοξενεί την ίδια γκάμα των μικρών βενζινοκινητήρων τούρμπο που φορούν τα Clio και Captur, με την τετρακίνηση να διατίθεται αποκλειστικά στις πιο ακριβές, αυτόματες εκδόσεις. Δηλαδή, τα υφιστάμενα μοτέρ βενζίνης των 1,2 και 1,6 lt θα αντικατασταθούν από τον 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα και τον 4κύλινδρο 1.300άρη που φορά ήδη το Nissan Qashqai.

Και στο νέο Juke αναμένεται να υπάρχει στην γκάμα μοντέλο Nismo RS, αλλά και η πρώτη υβριδική επαναφορτιζόμενη έκδοση. Γκάμα που θα στοχεύσει πολύ παραπάνω από τις 100.000 αυτοκίνητα που πουλάει ετησίως στην Ευρώπη το μικρό ιαπωνικό SUV. 

node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.