Lucid Air
node/40155

Νέο Lucid Air: Με βασική τιμή που προκαλεί την Tesla

Με τιμή εκκίνησης τις $77.400 και τυποποιημένη αυτονομία 653 km, η Lucid τοποθετεί την ηλεκτρική μπερλίνα της απέναντι στο Tesla Model S.

Κατά τη διάρκεια παρουσίασης στις αρχές Σεπτεμβρίου, η Lucid Motors έδωσε το πρώτο λάκτισμα λανσάροντας το πρώτο μοντέλο της. Η ηλεκτρική μπερλίνα Air, ένα μοντέλο της υψηλής κατηγορίας, έκανε το ντεμπούτο του με φροντισμένη καμπίνα, δυνατές επιδόσεις και, κυρίως, αυτονομία-ρεκόρ. Εκείνο που έλειπε τότε ήταν η τιμή εκκίνησης που τη μάθαμε σήμερα. 

Το Lucid Air έχει λοιπόν τιμή εκκίνησης τις $77.400 στις ΗΠΑ που μεταφράζονται σε 64.800 και κάτι ευρώ με τη σημερινή ισοτιμία. Το ζητούμενο είναι το Air να πουλιέται έναντι $69.900 (με υπολογισμένο το μπόνους των $7.500), αλλά και να είναι άμεσος ανταγωνιστής του Tesla Model S.

Lucid Air

Συμπτωματικά ή όχι πάντως, η εταιρεία του Elon Musk μείωσε την τιμή του Model S αυτή την εβδομάδα. Πρόβλεψη; Πρώτα μειώθηκε στις $71.900 και στη συνέχεια η τιμή του έπεσε ακόμα πιο κάτω ύστερα από τις ανακοινώσεις της Lucid.

Στο Twitter, ο Elon Musk ανακοίνωσε τιμή εκκίνησης $69.420 για την έκδοση Long Range Plus με αυτονομία 647 km. Ξεπερνώντας ελαφρώς τον Καλιφορνέζο ανταγωνιστή της, το Lucid Air έχει αυτονομία 653 km και ισχύ 480 άλογα. Η διαφορά θα παιχτεί πάντως στην απτή ποιότητα, στον πιο πλούσιο διαμορφωτή και στην εσωτερική ατμόσφαιρα του Air με τις τέσσερις οθόνες.

Lucid Air

Βέβαια, το Tesla Model S είναι ήδη διαθέσιμο (χρόνος παράδοσης 2-3 μήνες) τη στιγμή που το Lucid Air το περιμένουμε το… 2022! Για να διασκεδαστεί η προσμονή, η προ-παραγγελία-κράτηση του αυτοκινήτου στοιχίζει μόλις 300 δολάρια και η Lucid προσφέρει τρία χρόνια δωρεάν φόρτισης στο αμερικανικό δίκτυο Electrify America.

node/40258

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Το δεύτερο SUV της Genesis έρχεται να γίνει ο πρώτος εκπρόσωπός της στην κατηγορία των premium D-SUV.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Μετά από το ανανεωμένο G70, τα ολοκαίνουρια G80 και GV80 και τη ναυαρχίδα G90, η Genesis εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα δεύτερο SUV - το GV70. Το νέο μοντέλο τοποθετείται στην κατηγορία premium D-SUV, δηλαδή απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Alfa Romeo Stelvio και Volvo XC60.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Genesis G90 Limousine, η επιτομή της κορεατικής πολυτέλειας

Σχεδιαστικά, το GV70 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα "Athletic Elegance" της Genesis που έχει φέρει ένα ενιαίο look σε ολόκληρη τη γκάμα. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η γρίλια Crest Grile που συνοδεύεται από τετραπλά φώτα LED, σπορ αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και χρωμιωμένη ποδιά.

Genesis GV70

Στο προφίλ η εικόνα είναι δυναμική, με Parabolic Line που ξεκινά από τη μάσκα και κατεβαίνει προς την ουρά, νέα γραμμή παραθύρων, C-Pillar βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και έντονη κλίση της οροφής. Πίσω, ξεχωρίζουμε τα μακρόστενα διπλά φώτα LED πάνω στην πόρτα που έχει έντονη καμπυλότητα, αλλά και τη μεγάλη εσοχή στον προφυλακτήρα που φιλοξενεί την πινακίδα και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μια μακρόστενη οθόνη στην κορυφή του ταμπλό, ενιαίους αεραγωγούς με την γραμμή τους να προεκτείνεται και στις πόρτες, κεντρική κονσόλα οβάλ σχήματος με τα χειριστήρια του κλιματισμού και ένα κεντρικό τούνελ με τον περιστροφικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και το χειριστήριο για το infotainment.

Genesis GV70

Η έκδοση Sport (το εικονιζόμενο μοντέλο με κόκκινη εξωτερική απόχρωση) ξεχωρίζει από τις ζάντες 21" με μοτίβο G-Matrix, σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, μεγαλύτερες εξατμίσεις με πιο έντονο ήχο, διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό, σπορ τιμόνι και διακοσμητικά από ανθρακονήματα.

H Genesis δεν αποκάλυψε πληροφορίες για τη γκάμα κινητήρων του GV70 - που προφανώς θα είναι κοινή με του G70 - όμως ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Από σήμερα και για τους δύο επόμενους μήνες, η εταιρεία ξεκινά δοκιμαστικά test drive του GV70 στην Κορέα, έτσι ώστε να γίνουν οι τελικές βελτιστοποιήσεις πριν από την εμπορική πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: Genesis]

node/40259
Range Rover Evoque P300e

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Η Jaguar Land Rover προέβλεψε εκατό εκατομμύρια στερλίνες εν αναμονή των προστίμων που προβλέπεται να επιβληθούν στον βρετανικό όμιλο, καθώς βρίσκεται πίσω από τους στόχους του στο CO₂.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Μεταξύ dieselgate και Brexit, πρέπει να παραδεχτούμε, ο καιρός δεν είναι καλός για την Jaguar Land Rover. Ο βρετανικός όμιλος πρέπει να λανσάρει γρήγορα μαζικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα προκειμένου να μειώσει τον μέσο CO2 της γκάμας της που σήμερα είναι ένας από τους υψηλότερους στην Ευρώπη

Ο βρετανικός όμιλος γνωρίζει επίσης ότι θα πρέπει βραχυπρόθεσμα να πληρώσει πρόστιμα στην Ευρώπη για την παρουσία του στην Γηραιά Ήπειρο και τις υπερβολικά υψηλές εκπομπές του σε CO2.

Έτσι, η JLR έχει προβλέψει £100 εκατ. γι’ αυτή την επιβάρυνση, καθώς το πλαίσιο κάθε άλλο παρά ευνοϊκό είναι με την προσωρινή αναστολή στις παραδόσεις των Range Rover Evoque P300e και Land Rover Discovery Sport P300e. Δύο μοντέλων με ισχυρές δυνατότητες πωλήσεων, τα οποία θα επέτρεπαν στην JLR να μειώσει γρήγορα τον μέσο όρο της σε CO2.

Χωρίς τα δύο κρίσιμα αυτά μοντέλα, τα οποία θα πρέπει να περάσουν από μια μικρή αναβάθμιση, η Jaguar και η Land Rover θα πρέπει να κάνουν υπομονή. Η I-Pace από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα, παρά το μεγάλο μπόνους που χορηγείται σε αυτοκίνητα με λιγότερο από 50 g/km CO2 και το οποίο θα διατηρηθεί μέχρι το 2022.