Nέες Ferrari SF90 XX Stradale και SF90 XX Spider

Nέες Ferrari SF90 XX Stradale και SF90 XX Spider

H Ferrari παρουσίασε τις σκληροπυρηνικές SF90 XX Stradale και SF90 XX Spider για δρόμο και πίστα με ισχύ 1.030 ίππους.

Το Maranello αποκάλυψε σήμερα τις νέες Ferrari SF90 XX Stradale και SF90 XX Spider, τις σκληροπυρηνικές εκδόσεις των SF90 Stradale και SF90 Spider.

Σε αντίθεση με προηγούμενα μοντέλα της Ferrari με τον κωδικό ΧΧ, οι νέες SF90 XX Stradale και SF90 XX Spider προορίζονται όχι μόνο για την πίστα αλλά και τον δρόμο. Φυσικά, η παραγωγή τους θα είναι περιορισμένη σε 799 κομμάτια για την Stradale και σε 599 κομμάτια για την Spider.

Εξωτερικά, η εμφάνιση τους είναι πιο επιθετική σε σχέση με τη συμβατική SF90 χάρη στα έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα που κάνουν εμφανή την παρουσία τους γύρω από το αμάξωμα. 

Ferrari SF90 XX

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει το μεγαλύτερο splitter που παράγει 45 kg περισσότερη κάθετη δύναμη στα 250 km/h. Πίσω, οι δύο SF90 XX είναι οι πρώτες Ferrari για το δρόμο μετά την F50 με σταθερή αεροτομή που στην περίπτωση τους προσφέρει 530 kg κάθετης δύναμης στα 250 km/h. Συνολικά, η SF90 XX Stradale παράγει διπλάσια κάθετη δύναμη συγκριτικά με τα συμβατικό αδελφάκι της.

Στο εσωτερικό, όπως αρμόζει σε μια καθαρόαιμη κατασκευή έχουν προστεθεί αγωνιστικά μπάκετ τα οποία έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρουν τη τέλεια στήριξη χωρίς να κάνουν συμβιβασμούς στην άνεση.

Κάτω από το εντυπωσιακό περιτύλιγμα εξακολουθεί να βρίσκεται ένας 4.0 lt twin-turbo V8 που συνεργάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ και ένα αυτόματο 8ρι διπλού συμπλέκτη. Η συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συστήματος όμως έχει αυξηθεί κατά 30 PS φτάνoντας πλέον τους 1.030 ίππους.

Ferrari SF90 XX

Ο V8 έχει ισχύ 797 ίππους έναντι 779 της συμβατικής SF90 κάτι που οφείλεται σύμφωνα με το εργοστάσιο σε νέα πιστόνια και βελτιωμένο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής. Επιπλέον, η συνολική ισχύς των ηλεκτρικών μοτέρ ανέβηκε από τους 220 στους 223 ίππους. Η αμιγώς ηλεκτρική τελική ταχύτητα παραμένει 135 km/h και η ηλεκτρική αυτονομία είναι 25 km.

Την ίδια στιγμή, η Ferrari έκανε επεμβάσεις στη λειτουργία Qualifying, αυξάνοντας την ισχύ από τα ηλεκτρικά μοτέρ στην έξοδο της στροφής, κάτι που σύμφωνα με τη Ferrari μείωσε το χρόνο του γύρου στην πίστα του Fiorano κατά 0,25".  

Ferrari SF90 XX

Το έργο της ακινητοποίησης αναλαμβάνουν ανασχεδιασμένα φρένα που προσφέρουν καλύτερη ψύξη με τους πίσω δίσκους να μεγαλώνουν από τα 360 mm στα 390 mm. Tην κατανομή πέδησης ανάλογα με την ταχύτητα ελέγχει το αναθεωρημένο σύστημα ABS EVO που έκανε ντεμπούτο στην 296 GTB.

Για το τέλος κρατήσαμε τους αριθμούς. Το σπριντ για τα 100 km/h διαρκεί μόλις 2,3", τα 200 km/h έρχονται σε 6,5" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 km/h.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube