Maserati GranTurismo
node/45273

Νέα Maserati GranTurismo με ισχύ έως 761 PS

H Maserati αποκάλυψε τη νέα GranTurismo που είναι διαθέσιμη με έναν twin-turbo V6 και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με τρία μοτέρ και συνδυαστική απόδοση 761 PS.

Ο Ιταλός κατασκευαστής αποκάλυψε την ολοκαίνουργια Maserati GranTurismo, η οποία θα είναι διαθέσιμη με έναν twin-turbo V6 και ως αμιγώς ηλεκτρική. Oι αγοραστές του νέου τετραθέσιου GT της Maserati θα μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα στις εκδόσεις Modena, Trofeo και της ηλεκτρικής Folgore

Η νέα GranTurismo έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχο της, έχει μήκος 4.959 mm, πλάτος 1.957 mm, ύψος 1.353 mm και μεταξόνιο 2.929 mm. Η έκδοση Τrofeo έχει ελαφρώς αυξημένο μήκος που φτάνει τα 4.966 mm.

Σχεδιαστικά, η GranTurismo αποτελεί εξέλιξη του προκάτοχου της διατηρώντας το μακρύ καπό και τις σαγηνευτικές καμπύλες, υιοθετώντας παράλληλα σχεδιαστικά στοιχεία από την MC20. Επιπλέον, οι τρεις εκδόσεις ξεχωρίζουν εμφανισιακά μεταξύ τους χάρη στις μοναδικές για την καθεμία πινελιές. 

Maserati GranTurismo

Στο εμπρός μέρος η γρίλια της Folgore έχει διαφορετική σχεδίαση και μικρότερη εισαγωγή αέρα, η Μodena έχει βαμμένο το περίγραμμα της γρίλιας σε ασημί απόχρωση, ενώ η Trofeo διαθέτει μαύρες λεπτομέρειες στη μάσκα με πιο επιθετική σχεδίαση και μεγαλύτερο splitter. Και οι τρεις εκδόσεις πατάνε σε ζάντες 20" εμπρός και 21" πίσω.

Περνώντας στο πίσω μέρος, όπως είναι φυσικό από τη Folgore απουσιάζουν οι απολήξεις της εξάτμισης, με την Trofeo να έχει όπως και εμπρός πιο επιθετική σχεδίαση με μεγαλύτερο διαχύτη και μια μικρή αεροτομή.

Η νέα GranTurismo πατάει σε μια νέα πλατφόρμα κατασκευασμένη από αλουμίνιο, μαγνήσιο και χάλυβα. Κάτω από το καπό των Trofeo και Modena βρίσκεται ο 3,0 lt twin-turbo V6 κινητήρας που συναντάμε στην MC20. Η ισχύς περνάει στον πίσω άξονα μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF, με τον οδηγό να μπορεί να διαλέξει ανάμεσα στα οδηγικά προφίλ Comfort, GT, Sport, Corsa, και ESC-Off.

Maserati GranTurismo

Στην περίπτωση της Modena, o V6 αποδίδει 496 PS και 600 Nm ροπής, επιταχύνοντας την από στάση στα 100 km/h σε 3,9" με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 302 km/h. Στην έκδοση Trofeo η ισχύς του V6 φτάνει τους 557 PS και τα 650 Nm ροπής, που περνάνε στους πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού. Το σπριντ για τα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2" και η τελική αγγίζει τα 320 km/h.

Για όσους τα 557 άλογα δεν ακούγονται αρκετά, υπάρχει και η επιλογή της αμιγώς ηλεκτρικής Folgore, της πιο ισχυρής Maserati παραγωγής, με συνδυαστική ισχύ 761 PS και 1.350 Nm ροπής από τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Τα τελευταία, αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 92,5 kWh που προσφέρει στην Folgore αυτονομία 450 km.

Η ηλεκτρική GranTurismo εκτοξεύεται από στάση στα 100 km/h σε μόλις 2,7", φτάνοντας τα 200 km/h σε μόλις 8,8" και επιταχύνοντας μέχρι την τελική των 320 km/h. 

Maserati GranTurismo

O κατασκευαστής δεν έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από το εσωτερικό του μοντέλου, αλλά μας πληροφόρησε ότι μπορεί να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες και διαθέτει ένα πλήρως ψηφιακό ταμπλό που αποτελείται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων διαγωνίου 12,2", head-up display, μια οθόνη 12,3" για το infotainment και άλλη μια οθόνη 8,8" στην κεντρική κονσόλα.

Οι παραδόσεις της νέας Maserati GranTurismo θα ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο του 2023, ξεκινώντας με τις συμβατικές εκδόσεις και την Folgore να ακολουθεί λίγο αργότερα. Το 2023 η Maserati θα αποκαλύψει και την GranCabrio, την ανοιχτή εκδοχή του νέου μοντέλου της.