Μεταλλαγμένη Ferrari LaFerrari σε πατέντες ευρεσιτεχνίας

Μεταλλαγμένη Ferrari LaFerrari σε πατέντες ευρεσιτεχνίας

H Ferrari με βάση τη LaFerrari ετοιμάζει ένα ακόμα πιο σκληροπυρηνικό και πιο σπέσιαλ και ακριβό μοντέλο;

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η LaFerrari είναι ένα ασύλληπτο μηχάνημα. Αλλά όσοι θεωρούν ότι το σχήμα της είναι κάπως συμβατικό γι’ αυτό που υπάρχει κάτω από το πέτσωμα, το τμήμα Special Projects του Maranello επιλήφθηκε των αναγκών τους.

Τα σχέδια και οι πατέντες που κατατέθηκαν στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών τον Αύγουστο του 2016, σύμφωνα με το CarScoops, δείχνουν μια μεταλλαγμένη εκδοχή του αυτοκινήτου, αν και οι λεπτομέρειες περί τίνος πρόκειται παραμένουν ανύπαρκτες. Βέβαια, εκείνο που μπορεί να υποθέσει κάποιος με μια σχετική ασφάλεια είναι ότι και πάλι θα πρόκειται για ένα σπέσιαλ μοντέλο που προορίζεται για τους πολύ πιστούς (και πολύ πλούσιους» φίλους του cavallino rampante.

Η γενική κοψιά και η δομή του αυτοκινήτου αντικατοπτρίζει αυτή του μητρικού αυτοκινήτου, με επεμβάσεις στον αεροδυναμικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου και, προφανώς, στην αεροδυναμική απόδοσή του. Έτσι, υπάρχουν περίεργες επεμβάσεις κατά μήκος του αμαξώματος που «κόβουν» και επωφελούνται καλύτερα τη ροή του αέρα, με «ιπτάμενες αντηρίδες» που τροφοδοτούνται με αέρα από το ρύγχος πάνω από τα εμπρός φτερά, στη συνέχεια χαμηλά στις πόρτες και μέσα από γιγάντια βράγχια, ακριβώς πίσω από τις πόρτες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Ο ολόμαυρος κλωβός του κόκπιτ είναι παρόμοιου σχεδιασμού με αυτό της στάνταρ LaFerrari και το μικρό «στόμα» στην πτυχή του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου θυμίζει αυτό το ελαφρύ «χαμόγελο» της Ferrari F50.

Η συνολική δομή του αυτοκινήτου στο εμπρός μέρος είναι επίσης παρόμοιο με το πρόσφατο πρότζεκτ J50 Limited Edition του τμήματος Special Projects της Ferrari που βασίστηκε στην 488 GTB. Πάντως, σε κάθε περίπτωση δείχνει πιο ρηξικέλευθο, πιο τρελό, από αυτό.

Αν το νέο hypercar που πατεντάρισε η εταιρεία βασίζεται πράγματι στη LaFerrari, είμαστε περίεργοι να μάθουμε αν θα υπάρξει παράλληλη αναβάθμιση στην απόδοση και στις επιδόσεις του αυτοκινήτου ή η πατέντα περιορίζεται σε αυτό που φαίνεται και βλέπουμε. Τώρα εκείνο που μας… βασανίζει είναι το όνομα. Το «H Ferrari» το έχουμε, τώρα έχουμε κι ένα που το λένε «σούπερ-γρήγορο» με την 812 Superfast. Τι μένει; Κάτι σε «SuperSonic», κάτι σε «ΙnterstellarSpeed», κάτι σε «LightSpeed». Θα το μάθουμε, τέλος πάντων. Ελπίζουμε στη Γενεύη.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube