node/34648

Mercedes-Benz: Νέο μεγάλο μοτέρ ντίζελ για την G-Class

Η G-Class, που φόρεσε το πρώτο της μοτέρ ντίζελ αργά πέρυσι, θα έχει το ίδιο, νέο 6κύλινδρο σε σειρά με 300+ άλογα στην πρωτοεμφανιζόμενη G 400 d. Η Στουτγάρδη μέχρι στιγμής δεν το επιβεβαιώνει.

Η τελευταία G-Class ήταν διαθέσιμη μόνο με γενναιόδωρους κινητήρες βενζίνης κατά το λανσάρισμά της (V8 με 422 άλογα στην G 500 και V8 με 585 στην AMG G 63), αλλά η γερμανική φίρμα τώρα φαίνεται να επικεντρώνεται στους ντίζελ. Στο τέλος του περασμένου έτους, η Mercedes-Benz ανακοίνωσε την G 350 d που φόρεσε τον πρόσφατο 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα με 286 άλογα.

Ωστόσο, σύμφωνα με τη βάση δεδομένων της γερμανικής ασφαλιστικής εταιρείας Huk24, η οποία μας έχει ήδη δώσει μια ιδέα για την ισχύ της AMG A 45, θα υπάρξει ένα νέο μοτέρ ντίζελ στην γκάμα της G-Class, πάνω στην G 400 d. Πρόκειται βέβαια για το ίδιο 3λιτρο 6κύλινδρο μοτέρ σε σειρά, αλλά σε μια πιο ισχυρή εκδοχή με 330 PS.

Η έκδοση G 400 d θα εκτιμηθεί δεόντως από εκείνους που χρειάζονται ισχυρή ικανότητα ρυμούλκησης, χωρίς να χρειάζεται να καταφύγουν στις αδηφάγες εκδόσεις βενζίνης. Και γνωρίζοντας ότι η G 350 d αποδίδει ήδη 600 Nm, μπορούμε εύκολα να φανταστούμε ότι η ροπή στρέψης αυτής της G 400 d θα είναι αρκετή για να τραβήξεις μέχρι και… τάνκερ.

Ωστόσο, η τιμή της θα πρέπει να υπερβαίνει τις 170 χιλιάδες, δεδομένου ότι η G 350 d ξεκινά στην Ελλάδα από τις 155.390 ευρώ.

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]