Mercedes-Benz G-Class, για πρώτη φορά με υβριδικούς κινητήρες

Mercedes-Benz G-Class, για πρώτη φορά με υβριδικούς κινητήρες

Η Μercedes-Benz G-Class, ανανεώθηκε, αποκτώντας για πρώτη φορά στην 45χρονη ιστορία της κινητήρες με ήπια υβριδική υπόσταση.

Μπορεί να έχουν περάσει 45 χρόνια από την κυκλοφορία της πρώτης Mercedes-Benz G-Class, εντούτοις όμως παραμένει ένα από τα πιο εμβληματικά off-roader όλων των εποχών.

Τα πράγματα όμως αλλάζουν και ως εκ τούτου, η φίρμα από την Στουτγάρδη έπρεπε να προσαρμοστεί στα δεδομένα του σήμερα. Φυσικά και δεν μιλάμε για κάποια δραματική αλλαγή στην τετραγωνισμένη σχεδίασή της. Αλλά για την προσθήκη ήπια υβριδικών συνόλων σε όλες τις εκδόσεις.

Η ανανεωμένη Mercedes-Benz G-Class αποκτά για πρώτη φορά στην ιστορία της κινητήρες με ήπια υβριδική υπόσταση

Mercedes-Benz G-Class

Στην ανανεωμένη Mercedes-Benz G 500, ο V8 έχει αντικατασταθεί από έναν 3λιτρο, 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα με ήπια υβριδική υποβοήθηση. Η απόδοση φτάνει τους 449 ίππους, με τον ηλεκτροκινητήρα του συστήματος να προσθέτει επιπλέον 20 ίππους όποτε αυτό είναι αναγκαίο. Ένας 6κύλινδρος κινητήρας 3.0 lt τοποθετείται και κάτω από το καπό της G 450 d, με την απόδοσή του να αγγίζει τους 367 ίππους και τα 750 Nm ροπής, χωρίς να συνυπολογίζεται η επιπλέον ισχύ των 20 ίππων του ήπια υβριδικού συνόλου.

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η έκδοση AMG G 63 facelift με τον 4λιτρο twin-turbo κινητήρα των 585 ίππων. Και σε αυτή τη περίπτωση όμως, την εμφάνισή του κάνει ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V.

Στο κομμάτι της εμφάνισης τώρα, οι αλλαγές ή μάλλον οι βελτιώσεις που έχουν γίνει αφορούν κατά κύριο λόγο την αεροδυναμική. Άλλωστε οι αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα παλεύουν για να νικήσουν την αντίσταση του αέρα. Κάπως έτσι, ο συντελεστής οπισθέλκουσας ανέρχεται σε 0,48 Cd, γεγονός που σύμφωνα με την Mercedes θα βοηθήσει στην χαμηλότερη κατανάλωση.

Mercedes-Benz G-Class

Οι αλλαγές στους προφυλαχτήρες και τα πλαϊνά μέρη τμήματα του αυτοκινήτου είναι σχεδόν ανεπαίσθητες. Οι πιο παρατηρητικοί, ίσως καταλάβουν την προσθήκη μίας επιπλέον εισαγωγής αέρα στη μάσκα, φτάνοντας πλέον τις τέσσερις έναντι των τριών της προηγούμενης γενιάς.

Πηγαίνοντας προς το εσωτερικό, τις εντυπώσεις κλέβουν οι δύο μεγάλες οθόνες 12,3”, οι αεροπορικού τύπου αεραγωγοί και το χαρακτηριστικό χερούλι εμπρός από τον συνοδηγό, σήμα-κατατεθέν των σκληροτράχηλων εκτός δρόμου αυτοκινήτων.

Μιλώντας για εκτός δρόμου δυνατότητες, η νέα Mercedes-Benz G-Class στην κορυφαία της έκδοση Τθα έχει στάνταρ την ενεργητική ανάρτηση Active Ride Control, ενισχύοντας  έτι περαιτέρω της δυνατότητες κίνησης του αυτοκινήτου εκεί που σταματά η άσφαλτος. Παράλληλα, η ύπαρξη πολλών καμερών περιμετρικά του αυτοκινήτου διευκολύνει ακόμα περισσότερο την ορατότητα τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Mercedes-Benz G-Class

Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές και το λανσάρισμα του αυτοκινήτου στις επιμέρους αγορές θα γίνουν γνωστές το προσεχές διάστημα.
 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube