Με 1.5 lt τούρμπο το επόμενο Honda Civic

Με 1.5 lt τούρμπο το επόμενο Honda Civic

Η Honda αλλάζει το Civic και το εξοπλίζει με downsized τούρμπο κινητήρες βενζίνης για να αυξήσει τις πωλήσεις στην Ευρώπη.

Η Honda θα παρουσιάσει ένα εντελώς νέο Civic στο τέλος του 2016, σε μια προσπάθεια να δώσει ώθηση στις ευρωπαϊκές πωλήσεις της. Το νέο 5θυρο μοντέλο ελπίζουν να φέρει την εμπορική επιτυχία, καθώς το σημερινό αυτοκίνητο δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες.

Το νέο 5θυρο Civic θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Swindon, το οποίο από το 2009 λειτουργεί αρκετά κάτω από τις δυνατότητες παραγωγής των 250.000 αυτοκινήτων. Παρότι πέρσι κατασκεύασε μόλις 119.000 Civic και CR-V, η Honda επιβεβαίωσε ότι θα κάνει μια νέα επένδυση €270.000.000 ώστε η μονάδα να προετοιμαστεί για την κατασκευή του νέου Civic, ενώ η παραγωγή του CR-V θα μεταφερθεί στον Καναδά.

Δεν είναι ακόμη γνωστό αν θα υπάρξει έκδοση station wagon του νέου Civic ειδικά για την Ευρώπη, αλλά είναι μάλλον απίθανο, σύμφωνα με τη νέα πολιτική της Honda για παγκόσμια αυτοκίνητα. Επειδή η 10η γενιά του ευρωπαϊκού Civic είναι κομμάτι του παγκόσμιου προγράμματος και χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα, κάποιες ιδιαιτερότητες θα καταργηθούν. Όπως η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ κάτω από το πίσω κάθισμα, πράγμα που επέτρεψε ένα πολύ βαθύ χώρο αποσκευών.

Η πλατφόρμα του νέου παγκόσμιου Civic έχει παρουσιαστεί στο αυτοκίνητο της αμερικανικής αγοράς. Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, προσαρμοσμένη σε υποπλαίσιο, θα αντικαταστήσει την σημερινή διάταξη ημιάκαμπτου άξονα. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η ακαμψία είναι αυξημένη κατά 25%.

Για την εμφάνιση του Civic 2017 η Honda μας έδωσε μια ιδέα με το κουπέ concept που παρουσίασε νωρίτερα φέτος στην έκθεση της Ν. Υόρκης. Η εξωτερική σχεδίαση θα είναι και πάλι μοντέρνα αλλά αυτή τη φορά θα αποφευχθούν οι ακρότητες. Πιο συμβατική θα είναι και η εμφάνιση της καμπίνας, με πιο χαμηλή θέση οδήγησης και περισσότερο χώρο για το κεφάλι.



Ο βασικός κινητήρας θα είναι 1.5 τούρμπο βενζίνης. Στην Αμερική διατίθεται ήδη με ιπποδύναμη 173 ίππων, αλλά στην Ευρώπη αναμένεται να υπάρξουν και πιο ήπιες εκδόσεις. Η γκάμα θα περιλαμβάνει επίσης έναν τρικύλινδρο χιλιάρι τούρμπο, που αποδίδει 130 ίππους και θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό 1.8 βενζινοκινητήρα. Οι σημερινοί 1.6 αναμένεται να διατηρηθούν.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube