node/37513

McLaren 620R: Ένα αγωνιστικό για τον δρόμο

Έκδοση περιορισμένης παραγωγής βασισμένη στην McLaren 570S GT4.

Όσοι νομίζατε πως οι 600LT Coupé και 600LT Spider ήταν οι ισχυρότερες εκδόσεις της σειράς Sport Series κάνατε λάθος, καθώς η McLaren μόλις παρουσίασε τη νέα 620R, η οποία ουσιαστικά αποτελεί την έκδοση δρόμου της αγωνιστικής 570S GT4.

Κίνηση στο μοντέλο δίνει ο twin-turbo V8 κινητήρας 3,8 λίτρων ο οποίος αποδίδει 620 PS και 620 Nm ροπής, καθιστώντας την 620R το ισχυρότερο μοντέλο Sport Series και αρκετά πιο δυνατή από την 570S GT4 η οποία υπόκεινται σε περιορισμούς λόγω κατηγορίας. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου Seamless Shift Gearbox (SSG) 7 σχέσεων. Σύμφωνα με την McLaren, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,9", τα 0-200 km/h σε 8,1" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 322 km/h.

McLaren

Τα αεροδυναμικά βοηθήματα της 620R όπως οι ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας με το μεγάλο σπλίτερ και τα πλευρικά πτερύγια, το καπό από ανθρακονήματα με δύο εισαγωγές αέρα, η προαιρετική εισαγωγή αέρα οροφής και η ρυθμιζόμενη φτερούγα από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος, προέρχονται από την 570S GT4. Το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο παράγει έως και 185 kg κάθετης δύναμης σε ταχύτητα 250 km/h.

Οι μονομπούλονες ζάντες 19" εμπρός και 20" πίσω φορούν ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R, ενώ προαιρετικά διατίθενται και ελαστικά τύπου σλικ αποκλειστικά για χρήση σε πίστα με 8% μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το δρόμο.

Η ελαφρύτερη και χαμηλωμένη ανάρτηση έχει πιο σφιχτή ρύθμιση σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα Sports Series, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τύπου coilover και αλουμινένια ψαλίδια. Την εικόνα συμπληρώνουν οι carbon ceramic δίσκοι των φρένων (390 mm εμπρός και 380 mm πίσω) με σφυρήλατες δαγκάνες αλουμινίου, και η σπορ εξάτμιση με απολήξεις από ανοξείδωτο ατσάλι.

McLaren

Το όχημα διατίθεται σε τρεις εξωτερικές αποχρώσεις - McLaren Orang, Silica White και Onyx Black με ρίγες σε λευκό ή πορτοκαλί χρώμα και επιπλέον γραφικά. Φυσικά όποιος θέλει κάτι πιο ξεχωριστό μπορεί να απευθυνθεί στο τμήμα MSO με το ανάλογο κόστος.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ανθρακονημάτινα καθίσματα με ζώνες έξι σημείων, λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, μια οθόνη αφής 7" που παρουσιάζει δεδομένα τηλεμετρίας και μια αριθμημένη πλάκα στην κεντρική κονσόλα. Αυτά που λείπουν από τον εξοπλισμό για εξοικονόμηση βάρους είναι η μοκέτα, το ντουλαπάκι του συνοδηγού, το air-condition, το navigation και το ηχοσύστημα - αν και ο αγοραστής μπορεί να τα προσθέσει στο αυτοκίνητό του χωρίς επιπλέον κόστος.

 

Η McLaren 620R θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 350 μονάδων στο Woking της Μ.Βρετανίας, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν από τον Φεβρουάριο. Η τιμή του μοντέλου θα ξεκινά από τις £250.000 (€297.417) - σε αυτήν περιλαμβάνεται και η εμπειρία Pure McLaren Track Day, δηλαδή μαθήματα οδήγησης σε πίστα από τους ειδικούς.

node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.