node/38617

Το Mazda MX-30 θα αποκτήσει κινητήρα Wankel!

Το περιστροφικό μοτέρ θα έχει το ρόλο γεννήτριας, για την αύξηση της αυτονομίας του ηλεκτρικού μοντέλου.

Σε δελτίο τύπου για την ιστορία του περιστροφικού κινητήρα (Wankel), η Mazda αποκάλυψε πως είναι πιθανή η χρήση ενός μοτέρ ως range-extender στο ηλεκτρικό MX-30. Ήδη από το 2018 η Mazda έκανε λόγο για μια νέα εκδοχή του wankel η οποία θα είχε το ρόλο συστήματος επέκτασης της αυτονομίας (range extender) σε ηλεκτρικό μοντέλο και τώρα έρχεται να επιβεβαιώσει αυτό το πλάνο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Mazda: 50 χρόνια περιστροφικού κινητήρα [video]

To αμιγώς ηλεκτρικό MX-30 έχει μπαταρία χωρητικότητας 35,5 kWh η οποία του χαρίζει αυτονομία της τάξεως των 209 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Το μικρό μέγεθος της μπαταρίας που παραπέμπει περισσότερο σε σουπερμίνι από ότι σε ένα μικρομεσαίο crossover, οδήγησε τους μηχανικούς της ιαπωνικής φίρμας σε αυτή την εναλλακτική πρόταση επέκτασης της αυτονομίας με χρήση θερμικού μοτέρ ως γεννήτρια.

Mazda MX-30

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Mazda εξηγείται για τη «μικρή» μπαταρία του MX-30

Το περιστροφικό μοτέρ αναμένεται να μοιάζει αρκετά με αυτό που είχαμε δει στο εξηλεκτρισμένο πρωτότυπο Mazda2 EV. Με χωρητικότητα 0,33 λίτρων, 1 ρότορα, απόδοση 38 PS και βάρος 100 kg, ο κινητήρας θα αυξήσει την αυτονομία του MX-30 σε ικανοποιητικά επίπεδα για αγορές όπως αυτή των ΗΠΑ, όπου οι απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού είναι αυξημένες.

Το Mazda MX-30 είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της ιαπωνικής φίρμας και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2021.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο ηλεκτρικό Mazda MX-30 [videos]

node/40225

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Το Ford Mondeo είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mondeo είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και diesel εκδόσεις, καταργώντας τους μη-υβριδικούς βενζινοκινητήρες από τη γκάμα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε λόγω των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού καθώς σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 1/3 των Mondeo που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2019 ήταν υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Κινέζοι αγαπούν το Ford Mondeo

To σύστημα κίνησης του Mondeo Hybrid με συνδυαστική απόδοση 187 PS, αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο power-split, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Χάρη σε ανάκτηση έως και του 90% της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει αυτόματα. 

Παράλληλα, η Ford διατήρησε και την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue με 150 PS η 190 PS για το σεντάν και το στέισον βάγκον καθώς υπάρχει ακόμα κοινό που τα επιλέγει.

Ford Mondeo

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, τέταρτη γενιά του Mondeo (γνωστή και ως Fusion στις ΗΠΑ) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2019. Με το φρεσκάρισμα, το Mondeo Hybrid έγινε διαθέσιμο και σε έκδοση ST-Line δίπλα στα Titanium και Vignale. Το υβριδικό μοντέλο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας, ενώ από τις αρχές του 2021 θα μετακομίσει εκεί και η παραγωγή των υβριδικών S-MAX και Galaxy που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.

Οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά Mondeo που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αναφέρουν πως η εξωτερική σχεδίαση θα παραπέμπει σε crossover. Αυτή η αλλαγή στο χαρακτήρα του μοντέλου γίνεται ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τα SUV που έχουν κλέψει ένα τεράστιο μερίδιο πωλήσεων από τα παραδοσιακά D-Segment sedan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα γενιά του Ford Mondeo θα παρουσιαστεί το 2021

Μέχρι τα τέλη του 2021, η Ford θα έχει παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Στόχος είναι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Ford να αφορούν μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα τέλη του 2022.

[Πηγή: Ford]

node/40219

Mazda: Γνήσια καινούργια ανταλλακτικά για το ΜΧ-5 πρώτης γενιάς 

Η Mazda θα τα διαθέτει σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία, μέσω του επίσημου δικτύου αντιπροσώπων της. 

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Mazda: Γνήσια καινούργια ανταλλακτικά για το ΜΧ-5 πρώτης γενιάς 

Είναι ίσως το πιο εμβληματικό μοντέλο της Mazda. Ο λόγος για το Mazda MX-5 πρώτης γενιάς ή ΝΑ, αυτό με τους χαρακτηριστικούς αναδιπλούμενους προβολείς και την πιο εύχρηστη ίσως αναδιπλούμενη οροφή σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, καθώς το «άνοιξε-κλείσε» μπορούσε να γίνει δίχως ο οδηγός να κινηθεί από τη θέση του και μάλιστα χειροκίνητα.

Το MX-5 πρώτης γενιάς έχει πλέον συμπληρώσει πάνω από 30 χρόνια ζωής και βέβαια είναι συλλεκτικό, αλλά το θέμα είναι η συντήρησή του, καθώς ο χρόνος αφήνει τα σημάδια του ακόμη και στα πιο καλοδιατηρημένα από αυτά τα αυτοκίνητα. Έτσι η Mazda, αφού διαβουλεύτηκε με τα club των φίλων του MX-5 αλλά και κατά τόπους αντιπροσώπους της,  αποφάσισε να βάλει στην παραγωγή και να διαθέσει στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων αυτών μια σειρά από γνήσια ανταλλακτικά, που θα κατασκευάζονται με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Mazda RX-7 FD

Συνολικά η Mazda θα έχει διαθέσιμα σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία 117 ανταλλακτικά για τις δεξιοτίμονες εκδόσεις και 156 για τις δεξιοτίμονες, τα οποία θα διατίθενται μέσα από το δίκτυο των επίσημων εμπόρων της μάρκας. 

mx5-2

Σε αυτά περιλαμβάνονται μια νέα μαλακή κορυφή που διαθέτει ίδιο τζάμι με αυτό της αρχικής έκδοσης, ζάντες της Enkei που κρατούν την κλασσική σχεδίαση αλλά χρησιμοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία είναι ελαφρύτερες και πιο ανθεκτικές και ένα πλήθος από εσωτερικά διακοσμητικά εξαρτήματα, μηχανικά εξαρτήματα, ακόμη και βίδες και ροδέλες που χρησιμοποιούσε το αρχικό μοντέλο.