node/33828

Maserati Levante Vulcano

Ειδική έκδοση σε περιορισμένη παραγωγή 150 μονάδων για Ευρώπη και Ασία

Η Maserati παρουσίασε μια ειδική έκδοση της Levante με το όνομα Vulcano, η οποία θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 150 μονάδων για τις αγορές της Ευρώπης και της Ασίας, με στόχο να τονώσει την εικόνα και τις πωλήσεις του μοντέλου.

Maserati Levante Vulcano

Εξωτερικά, η ματ απόχρωση Grigio Lava σε συνδυασμό με τις ζάντες Helios διαμέτρου 21", τα φιμέ τζάμια και τις εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo σε κόκκινο χρώμα, κολακεύουν το premium SUV επιδόσεων που φορά τους επιθετικούς προφυλακτήρες της έκδοσης Trofeo.

Επιπλέον, το μοντέλο εξοπλίζεται με φωτιστικά σώματα full-LED Matrix και το πακέτο Nerissimo που περιλαμβάνει φιμέ πίσω φώτα, μαύρο χρώμιο στη γρίλια και τα λογότυπα, μαύρο πλαίσιο παραθύρων και γυαλιστερές εξατμίσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Παρουσιάστηκε η κορυφαία Maserati Levante Trofeo, με V8 κινητήρα 590 PS

Maserati Levante Vulcano

Στο εσωτερικό, βρίσκουμε επενδύσεις από ανθρακονήματα σε ταμπλό, τιμόνι και paddles αλλαγής σχέσεων και μια αλουμινένια πλακέτα στο κεντρικό τούνελ με την τρίαινα και τη φράση "ένα από τα 150".

Η εικόνα συμπληρώνεται από το premium ηχοσύστημα Bowers&Wilkins, τις soft close πόρτες και τα θερμαινόμενα και αεριζόμενα δερμάτινα καθίσματα με πολλαπλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις και μνήμες είναι διαθέσιμα σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα.

Από πλευράς κινητήρα, η έκδοση Vulcano θα διατίθεται με τους twin-turbo V6 κινητήρες απόδοσης 350 PS και 430 PS, αλλά όχι με τον V8 590 PS της κορυφαίας Levante Trofeo.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε τη νέα Maserati Levante

node/40188

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της ανανεωμένης Panamera με δύο ακόμη εκδόσεις plug-in hybrid και την βελτιωμένη 4S.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η ανανεωμένη έκδοση της Panamera δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκε τον Αύγουστο, και σήμερα η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της με την ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση Panamera Turbo S E-Hybrid, την υβριδική Panamera 4 E-Hybrid καθώς και την Panamera 4S.

Αυτό σημαίνει πως η γκάμα της Panamera περιλαμβάνει πλέον τρεις διαφορετικές εκδόσεις plug-in hybrid (4 E-Hybrid, 4S E-Hybrid, Turbo S E-Hybrid). Οι νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με αμάξωμα Sport Turismo, Saloon και Executive (μακρύ μεταξόνιο). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανέωση για την Porsche Panamera [video]

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Ξεκινάμε με την ανανεωμένη Panamera Turbo S E-Hybrid η οποία χρησιμοποιεί plug-in hybrid σύστημα κίνησης που συνδυάζει twin-turbo V8 4,0 λίτρων απόδοσης 571 PS (από 550 PS) με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 PS που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων, καθώς και μια μεγαλύτερη μπαταρία 17,8 kWh (από 14,1 kWh). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 700 PS και τα 870 Nm, καθιστώντας τη συγκεκριμένη έκδοση ως την ισχυρότερη Panamera όλων των εποχών.

Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2" (-0,2" σε σύγκριση με τον προκάτοχό της), η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 km/h (+5 km/h) ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 50 km (WLTP) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Το πακέτο Sport Chrono ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όπως και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control Sport που συνδυάζει το Porsche Torque Vectoring Plus, την τετραδιεύθυνση με Power Steering Plus και τα φρένα Porsche Ceramic Composite Brake.

Αισθητικά, η Panamera Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φώτα LED σχήματος C. Επίσης απέκτησε ενιαία γραμμή LED που ενώνει τα πίσω φώτα, τρια νέα σχέδια τροχών 20" και 21", δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις (Cherry Metallic και Truffle Brown Metallic) καθώς και την επιλογή σκουρόχρωμων φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη αφής μεγαλύτερης ανάλυσης που φιλοξενεί το infotainment PCM.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Η έταιρη υβριδική Panamera 4 E-Hybrid επωφελείται από παρόμοιες αναβαθμίσεις. Φορά twin-turbo V6 κινητήρα που σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 461 PS. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4", η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 km/h και η ηλεκτρική αυτονομία διαμορφώνεται στα 56 km (WLTP).

Τέλος, η μη-υβριδική τετρακίνητη Panamera 4S φορά twin-turbo V6 2,9 λίρων με 440 PS που της επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (-0,1") και τελική 295 km/h (+6 km/h) με το πακέτο Sport Chrono. Αισθητικά, φορά το πακέτο Sport Design που στο προηγούμενο μοντέλο ήταν προαιρετικό.

H Porsche δεν ανακοίνωσε τις τιμές των νέων εκδόσεων που αναμένονται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.

[Πηγή: Porsche]

node/40187

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Αρχισε η διάθεση του Renault Twingo Z.E. με τιμές που στη Γαλλία ξεκινούν από €21.350. 

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Η Renault δημοσιοποίησε τις πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και νέες φωτογραφίες και ένα λεπτομερές βίντεο από το μικρότερο EV, το Twingo Ζ.Ε.

Στο ηλεκτρικό Twingo, που ακούει στο κωδικό όνομα Z.E., τη θέση του κινητήρα βενζίνης στο πίσω μέρος έχει πάρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 82 PS και 160 Nm. Ο χώρος αποσκευών των 174-240 lt δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από αυτή την αλλαγή, ούτε και οι υπόλοιποι χώροι της καμπίνας, αφού η συστοιχία μπαταριών έχει ενσωματωθεί πλήρως στο πάτωμα, κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα όμως να περιορίζεται ελάχιστα η απόσταση από το έδαφος.

twing

Για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό Renault, οι μπαταρίες δεν είναι αερόψυκτες, αλλά υγρόψυκτες. Αρχικά η Renault είχε ανακοινώσει πως η χωρητικότητα των 21,3 kWh της μπαταρίας χαρίζει αυτονομία 180 km κατά WLTP, και περίπου 250 km σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP City –δηλαδή χωρίς οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Τώρα η Renault ανέβασε αυτές τις τιμές σε 190 και 270 km αντίστοιχα. 

Το Twingo Z.E. φτάνει από στάση τα 60 km/h σε 4,8", ενώ η απόδοση του μοτέρ μειώνεται στο πρόγραμμα Eco, με το οποίο επιτυγχάνεται η βέλτιστη αυτονομία. Ο λεβιές του κιβωτίου δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καθορίσει τον τρόπο ανάκτησης ενέργειας μεταξύ τριών επιλογών, αναλόγως αν προτιμά το αυτοκίνητο να ρολάρει ή να επιβραδύνει στο άφημα του γκαζιού. Και ακόμα κι όταν ο ιδιοκτήτης βρίσκεται εκτός αυτοκινήτου, μπορεί να δει το επίπεδο της μπαταρίας, να καθορίσει τη διαδρομή του, να βρει σημεία φόρτισης κ.ά. μέσω της εφαρμογής My Renault.

inter

Με τις πωλήσεις να έχουν ξεκινήσει στη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, η τιμή του αυτοκινήτου στη Γαλλία ξεκινά από €21.350. Διατίθεται σε τρία επίπεδα επένδυσης (Life, Zen και Intens), καθώς και Vibes Limited Edition. Το τελευταίο ξεκινά από €26.450 € στη Γαλλία και διαθέτει μοναδικές στιλιτσικές επιλογές, όπως το νέο χρώμα Valencia Orange, λευκές πινελιές στη μάσκα, τροχούς 16 ιντσών και διακοσμητικές λωρίδες στις πίσω πόρτες.  
Ανάλογες σχεδιαστικές λεπτομέρειες έχουμε και στο εσωτερικό που διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση από την «απλή».