Παρουσιάστηκε η κορυφαία Maserati Levante Trofeo, με V8 κινητήρα 590 PS

Παρουσιάστηκε η κορυφαία Maserati Levante Trofeo, με V8 κινητήρα 590 PS

Η κορυφαία έκδοση του SUV της Maserati μόλις έκανε την επίσημη πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, το NYIAS.

Η κορυφαία Maserati Levante είναι και η πρώτη με κινητήρα V8.

Πρόκειται για τον 3,8 της εταιρείας που με τη βοήθεια δύο τούρμπο αποδίδει 590 PS και 74,4 kgm ροπή. Είναι νούμερα αρκετά ώστε το «κτήνος» να έχει 3,6 kg/PS και να πετυχαίνει νούμερα όπως τα 0-100 km/h σε 3,9” και τελική που ξεπερνάει τα 300 km/h.

Ο κινητήρας είναι ο ίδιος που χρησιμοποιεί και η Quattroporte GTS, έχει όμως νέο στροφαλοθάλαμο και στρόφαλο, νέα τούρμπο και διαφορετική αντλία λαδιού. Ανασχεδιασμένες είναι και οι κυλινδροκεφαλές, ενώ όπως όλοι οι βενζινοκινητήρες της Maserati συναρμολογούνται στο εργοστάσιο της Ferrari.



Αντίστοιχα της περίστασης είναι και τα φρένα της Levante Trofeo, τα οποία ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 km/h σε μόλις 34,5 m.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε τη νέα Maserati Ghibli S Q4

Η ισχύς περνάει στο δρόμο από το σύστημα τετρακίνησης Q4, ενώ η κατανομή βάρους 50:50 εμπρός και πίσω υπόσχεται σπορ συμπεριφορά στο δρόμο. Το ίδιο και ο αναβαθμισμένος ηλεκτρονικός έλεγχος της ανάρτησης που αποτελείται από διπλά ψαλίδια στο εμπρός μέρος και πολλαπλούς συνδέσμους στο πίσω.

Η αναβάθμιση έχει να κάνει τόσο με την αερανάρτηση όσο και με τη Skyhook που έχει απλώς ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται με την ρύθμιση Corsa του οδηγικού προφίλ, που δίνει συνολικά πιο σπορ χαρακτήρα για το αυτοκίνητο, σε ό,τι έχει να κάνει με το κιβώτιο, τον κινητήρα, την τετρακίνηση και την ανάρτηση.



Μια εξαιρετικά σημαντική αναβάθμιση, είναι και το Maserati Integrated Vehicle Control, το οποίο ουσιαστικά συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου ώστε να έχουν την καλύτερη δυνατή συνεργασία και την λιγότερη δυνατή παρέμβαση.

Ο χαρακτήρας της Trofeo δηλώνεται σαφώς και από τις αισθητικές παρεμβάσεις στο αμάξωμα αλλά και την καμπίνα, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται επενδύσεις από ανθρακόνημα, οι δύο διπλές εξατμίσεις και οι αλουμινένιες σφυρήλατες ζάντες 22 ιντσών.

[Πηγή: Maserati]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube