Magnum MK5, από τον Καναδά για τις πίστες

Magnum MK5, από τον Καναδά για τις πίστες

Ένα νέο αυτοκίνητο πίστας με έγκριση τύπου για κυκλοφορία στο δρόμο έρχεται αυτή τη φορά από τον Καναδά.

Η καναδική Magnum, που φτιάχνει αγωνιστικά από τη δεκαετία του ’60, μπαίνει στο χορό των εξειδικευμένων αυτοκινήτων για trackdays. Το νέο Magnum ΜΚ5 θα αποτελέσει δηλαδή το αντίπαλο δέος αυτοκινήτων όπως τα Ariel Atom, BAC Mono και ΚΤΜ X-Bow.

Το Magnum MK5 έχει μήκος 3,91, πλάτος 1,88 και ύψος μόλις 1,01 m. Χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων σε πολλά σημεία, όπως τα τμήματα του αμαξώματος και τα καθίσματα, το βάρος του περιορίζεται σε 545 kg. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ανισομεγέθη ψαλίδια εμπρός και πίσω, με αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ξεχωριστά σε συμπίεση και επαναφορά αλλά και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές.



Πίσω από το διθέσιο κόκπιτ του Magnum MK5 είναι τοποθετημένος ένας τετρακύλινδρος, άγνωστου κυβισμού αλλά πιθανότατα δίτροχης προέλευσης, που στροφάρει μέχρι τις 11.000 rpm και αποδίδει 250 PS. Η κίνηση φτάνει φυσικά στους πίσω τροχούς, μέσω σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων και ελεγχόμενου διαφορικού. Η Magnum ανακοινώνει 0-100 km/h σε 3,2’’ και τελική ταχύτητα 240 km/h. Ισχυρίζεται δε ότι το Magnum MK5, με τα νόμιμα για δρόμο λάστιχα διαστάσεων 225/40R18 εμπρός και 265/35R18 πίσω που φοράει, μπορεί να επιτύχει περισσότερα από 2 g πλευρικής επιτάχυνσης.



Στο κόκπιτ του Magnum MK5 επικρατεί, αναμενόμενα, μια αγωνιστική ατμόσφαιρα. Το τιμόνι έχει ενσωματωμένη οθόνη που εμφανίζει δεδομένα τηλεμετρίας και γυρολόγιο, ενώ είναι και αφαιρούμενο. Η απόσταση των πεντάλ από το -σταθερό- κάθισμα ρυθμίζεται, ενώ ο οδηγός ρυθμίζει και την επιθυμητή κατανομή των φρένων εμπρός-πίσω. Μια νότα πολυτέλειας, αλλά μάλλον αναγκαία, δίνει η οθόνη που παίρνει εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας. Πάντως η πρακτικότητα δεν έχει θυσιαστεί τελείως, αφού το Magnum MK5 έχει και χώρο αποσκευών, σχεδιασμένο έτσι ώστε να χωράει δύο κράνη και έναν χαρτοφύλακα.

Για την απόκτηση του Magnum MK5 η καναδική εταιρία ζητάει $139.000 (€101.000), χωρίς τους φόρους και χωρίς τις όποιες έξτρα δυνατότητες βελτίωσης ή προσωποποίησης προσφέρει στους πελάτες της. Και δέχεται ήδη παραγγελίες.

[Πηγή: Magnum Cars]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube