Στο DRIVE No 205 που κυκλοφορεί 18 Οκτωβρίου

Στο DRIVE No 205 που κυκλοφορεί 18 Οκτωβρίου

Το 205άρι DRIVE είναι φωτιά. Και έχει απ’ όλα. Από hot χάτσμπακ, μικρά GTi και εκρηκτικά κουπέ μέχρι μονοθέσιο, track drive academy και αποκλειστικές δοκιμές.

Όταν δεν τα βρίσκεις στην Ελλάδα, χώνεις το χέρι βαθιά στην τσέπη και τα ψαρεύεις από το εξωτερικό.

Το μάννα εξ ουρανού δεν είναι στη φιλοσοφία μας, ούτε μας παρέχουν αυτοκίνητα οι διάφοροι μπαρμπάδες από την Κορώνη. Αλλιώς θα βγάζαμε το περιοδικό του ΕΡΓΟΣΕ. Έτσι όταν μας καρφώθηκε η ιδέα για να συγκρίνουμε τα τρία hot μικρά, -Fiesta ST, Clio RS και Peugeot 208 GTi- τα ψάξαμε εις την αλλοδαπήν. Το δυο τα βρήκαμε, το τρίτο όχι!

Πάντως εσείς το καυτό θέμα του εξωφύλλου το έχετε. Και μάλιστα με μετρήσεις, καθώς οι δημοσιογράφοι μας πρώτα βάζουν στη βαλίτσα το V-box και ύστερα την οδοντόβουρτσα. Το ρόλο του διαιτητή στον εμφύλιο μεταξύ του Clio RS και του 208 GTi ανέλαβε ο Ντίνος Παπαγιαννόπουλος με τον Γιώργο Γαβάνα και πίσω από το μάτι της φωτογραφικής μηχανής ήταν ο Γιώργος Σβολόπουλος. Ενώπιον ενωπίω λοιπόν βρέθηκαν τα δύο γαλλικά GTi και η επιδιαιτησία έβγαλε, ως είθισται στο DRIVE, ξεκάθαρη ετυμηγορία.

Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι το 208 GTi μας τo εξασφάλισε ο πολύπειρος Martin Alloiteau, χρόνια στο τιμόνι της επικοινωνίας της Peugeot. To Clio RS μας το έδωσαν οι φίλοι και συνεργάτες μας από τη σχολή αγωνιστικής οδήγησης RSR Nürburg που –παραδόξως με ό,τι υπονοεί το όνομά της- έχει παράρτημα και στο Spa-Francorchamps.

Στην ίδια σχολή –στο παράρτημα- στείλαμε και τον Μιχάλη Γεωργιάδη που απ’ ό,τι θα δείτε στο DRIVE 205 επέστρεψε ευδοκίμως αποφοιτήσας. Και μην φανταστείτε ότι πήγε για cours préparatoire, που θα έλεγαν κι οι Βαλλόνοι Βέλγοι. Όχι! Δύο μέρες στην πίστα, με βροχή ή… πολλή βροχή, έκανε όργια με Porsche 911 GT3 RS και Cayman, BMW M3, McLaren MP4-12C ή 12C όπως τη λένε τώρα, με Lotus 2eleven… Και ναι!, με μονοθέσιο BAC για να πάρει χαμπάρι τι νιώθει ο Vettel όταν «απογειώνεται» χωρίς ορατότητα στην Eau Rouge.

Και πάνω που δεν είχε καλά καλά στεγνώσει το μελάνι από τη χώρα των ονείρων της RSR, ο Μιχαλάκης βρέθηκε στην πίστα του Balocco για μια εις βάθος γευσιγνωσία του πιο πολυσυζητημένου αυτοκινήτου των τελευταίων χρόνων. Η Alfa Romeo 4C ήταν δική μας για μια ολόκληρη μέρα στην πίστα, όπου ο Μιχάλης έκανε τόσους γύρους μέχρι που ζαλίστηκε. Ευχαριστούμε τους ανθρώπους της Alfa, που έκαναν ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν για να μας ικανοποιήσουν. Μέχρι και άνθρωπο «δικό μας» μας έδωσαν, μαζί με αυτοκίνητο, που ανέχτηκε τις παραξενιές μας από το πρωί μέχρι που έπεσε ο ήλιος. Ο Θανάσης Κουτσογιάννης ήταν πίσω από τις κάμερες για ένα συνταρακτικό video που κάνει στράκες, αλλά και πίσω από τη φωτογραφική μηχανή για το Top Story του DRIVE 205.

Ο πραγματικός κόσμος, προφανώς βρίσκεται και σε αυτό το DRIVE. Με μια ονειρική «κούρσα» για τα υφιστάμενα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας. Τη Mercedes-Benz C180 CGI BlueEFFICIENCY με το 1.600άρι μοτέρ ανέλαβε να καλιγώσει ο Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης. Εδώ καλιγώνει ψύλλο, με τη Μερτσέντα θα κόλλαγε.

Στους D-Files ερχόμαστε και πάλι με δύο αποστολές. Ο Χρήστος Παπαχριστόπουλος ταξίδεψε μέχρι τη Νίκαια, της Γαλλίας βεβαίως, βεβαίως, για να οδηγήσει τη νέα οικογένεια μοτέρ Drive-E της Volvo, ενώ ο Μιχάλης Γεωργιάδης μάθαινε για το μέλλον της αυτοκίνησης διά στόματος Dieter Zetsche.

Το κομμάτι των δοκιμών του DRIVE 205 βρίθει ποικιλίας. Προεξάρχον θέμα, το νέο Kia pro_cee’d GT για πρώτη φορά στην ελληνική άσφαλτο. Ένα αυτοκίνητο που είναι αυτό που λέει το όνομά του. O Γιώργος Γαβάνας αποφαίνεται ότι η Kia προσεγγίζει με ορμή το στόχο για πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα. Και ότι το pro_cee’d GT αποτελεί μια ισχυρή εναλλακτική πρόταση –για όποιον ψάχνει τιμή μικρού GTi με δυνατές επιδόσεις, χώρους στην καμπίνα, πληθωρικό εξοπλισμό και, ναι μετρά και αυτό, 7χρονη εργοστασιακή εγγύηση.

Ο Αργύρης Τούντας αναλαμβάνει να χαλαρώσει πίσω από το τιμόνι μιας Mercedes-Benz E200 CGI Coupé που και αυτή παρουσιάζεται πρώτη φορά στον ελληνικό Τύπο. Κέρδος του νέου μοντέλου, το δίλιτρο μοτέρ με τα 184 PS και το 7άρι αυτόματο σασμάν.

Ο Μιχάλης Γεωργιάδης αναλαμβάνει να μας πείσει πόσο πιο αποδοτική, αλλά και πιο γρήγορη, είναι η 1.600άρα BMW 320i EfficientDynamics από τη δίλιτρη 320i. Και απ’ ό,τι καταλαβαίνετε και πιο συμφέρουσα.

Το νέο 1.600άρι μοτέρ SIDI με τα 170 άλογα το φόρεσε και το Insignia. Ο Ντίνος Παπαγιαννόπουλος λίγο πριν αμπαλάρει μπαγκάζια για Nürburg, πέρασε από τη Φρανκφούρτη για την καταγραφή των εντυπώσεων.

Μια τριήμερη βόλτα τσίτα γκάζι, με ό,τι quattro παίζει στην πιάτσα, ανεβοκατεβαίνοντας τις Άλπεις είναι από τα μπόνους του επαγγέλματος. Ο Αλέξης Γαλανόπουλος φυσικά πέταξε τη σκούφια του και παρεμπιπτόντως εκτός από το Audi Alpen Tour 2013 πλακώθηκε και στις κόντρες με μια ομάδα Porsche 911, αναλαμβάνοντας να κρατήσει ψηλά το φλάμπουρο της μητρικής εταιρείας.
 
Το νέο παγκόσμιο Mitsubishi Space Star δεν έχει καμία σχέση με το προ 10ετίας μικρό συνονόματό του MPV. To μόνο που κρατά είναι οι χωροταξικές αξίες του παλιού, αντάμα με ένα 3κύλινδρο μοτέρ 80 PS που γαζώνει, όπως μας λέει ο Αργύρης Τούντας.

Το πεδινό πυροβολικό της νέας 4άρας, τη νέα BMW 428i, ανέλαβε το στρατηγός Παπαγιαννόπουλος. Πώς λένε, σόι πάει το βασίλειο; Η προπαρασκευή ήταν ευρείας κλίμακας και η αναφορά μιλά για τον «ορισμό του κουπέ». Εμένα πάντως με έπεισε! Τα 50 χιλιάρικα μου λείπουν.

Με τη μηχανή του χρόνου γυρίζουμε πίσω, στο 1962. Τότε που η Carozzeria Touring καταπιάστηκε να φτιάξει τη Lancia Flaminia Superleggera. Η Flaminia του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου που παρουσιάζει ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος είναι μια διθέσια GT 2.8 3C, όπερ σημαίνει μοτέρ 2.800 cc με τρία καρμπιρατέρ.

Ο Σπύρος όμως μας επεφύλασσε ένα ακόμη classic για τη ρουμπρίκα της μινιατούρας: Μια Lotus Cortina, 1963-1970, με αυθεντικούς χρωματισμούς και σήματα. Ένα πιστό αντίγραφο που κάθε συλλέκτης θα ήθελε στη συλλογή του.                  

Στις κολόνες τους, οι άνθρωποι του DRIVE αποτυπώνουν τις αγωνίες τους, αυτοκινητικές και μη. Ο Κλεάνθης αναρωτιέται πού βαδίζει το απολωλός WRC, ο Ντίνος ως κοινωνιολόγος καταθέτει ότι το μίσος για τον άλλον καλλιεργείται μέσα από τις ίδιες τις διαδικασίες της κοινωνικοποίησης, ο Μιχάλης μεταξύ Balocco και Spa διατείνεται ότι η απαξίωση της δικαιοσύνης εκτρέφει το φασισμό και ο Θοδωρής δίνει οδηγίες προς ναυτιλλομένους στην παράγκα-bay του Ακρόπολις. Και ο Αχιλλέας φωνάζει μέσα από το slip του «Σοβαρότης ΜΗΔΕΝ».

Βγαίνοντας από την άσφαλτο και τους δαιδαλώδεις διαδρόμους του πνεύματος, περνάμε στο «χώματα» και στο κονβόι του 4x4. O υποφαινόμενος βρίσκει ότι το νέο Subaru Forester 2.0T-D, επίσης για πρώτη φορά στην ελληνική επικράτεια, μπαίνει στην αυλή των πρωταγωνιστικών μεσαίων SUV. Τσιμπημένο σε τιμή, αλλά μπαίνει.

Εκεί ψηλά στις Άλπεις, ο Γαλανόπουλος μαζί με όλα τα quatto, πήρε και μια χορταστική γεύση από το νέο RS Q3, το πρώτο SUV της Audi με τα διακριτικά «RS».

Το Vancouver στον Καναδά περίμενε τον Μιχάλη Γεωργιάδη για τη νέα BMW X5. Προς απογοήτευσή του, ο Κλεάνθης του ευχήθηκε «καλό ταξίδι» και έτσι η ανταπόκριση της πτήσης στο Μόναχο  χάθηκε, μαζί με τα μπόνους-μίλια της πτήσης. O συνάδελφος Richard Bremmer από το βρετανικό Autocar όμως, απέφυγε να τηλεφωνηθεί με τον Κλεάνθη και έστερξε να δει την «καναδική BMW» και να μας στείλει το ρεπορτάζ.

Ο Γιώργος Γαβάνας επιβεβαιώνει την ωριμότητα ενός γνώριμού μας αυτοκινήτου –έχει δημοσιευτεί ήδη στο drive.gr. To Ford Kuga 2.0 TDCi AWD αυτή τη φορά όμως μπαίνει στα δύσκολα, καθώς αξιολογείται στην πίστα 4x4 του DRIVE, Terradura.

Από το χώμα στη Formula 1 με τη ματιά του Κλέναθη Τριανταφυλλίδη και του F1 Racing. Η μεταγραφική περίοδος του Τσίρκου βρίσκεται στο φόρτε της. Έτσι και οι μεγαλύτερες τεχνικές ιδιοφυίες της F1 αλλάζουν στρατόπεδο. Μπορούν να κάνουν τη διαφορά;

Οι ιθύνοντες του Σπορ ξύπνησαν! Αδιάφορα καινούργια Grand Prix φεύγουν από το ημερολόγιο, ενώ επιστρέφουν παραδοσιακοί αγώνες. Στο WRC να τα βλέπουν αυτά!

Ινδικό GP την άλλη εβδομάδα και Αμπού Ντάμπι στο καπάκι. Ό,τι χρειάζεται να ξέρετε για την ταυτότητα του καθενός από τα δύο GP βρίσκεται εδώ.

Και μεγάλο φωτογραφικό ρεπορτάζ για το 5ο P.I.C.K. Loux Cola. Θέαμα, συναγωνισμός και ευρωπαϊκή αύρα στο μεγάλο αγώνα καρτ στο κέντρο της Πάτρας.

Αυτό δεν είναι τεύχος. Είναι ανακοπή! Δεν σας χάλασε!

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube