node/39366

Land Rover Defender: Τώρα και σε επαγγελματικές εκδόσεις

Το επαγγελματικό Land Rover Defender Hard Top θα είναι διαθέσιμο με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο.

Η Land Rover ανακοίνωσε τη διάθεση των Defender 90 και 110 σε επαγγελματικές εκδόσεις που αναβιώνουν το όνομα Hard Top. Η βρετανική φίρμα επέλεξε κλειστό αμάξωμα έναντι της λύσης ενός παραδοσιακού pick-up προφανώς για λόγους κόστους, καθώς έτσι τα επαγγελματικά μοντέλα έχουν κοινά μέρη αμαξώματος με τα επιβατικά.

Εξωτερικά, τα Defender Hard Top ξεχωρίζουν από τα καλυμμένα πίσω παράθυρα ενώ από την καμπίνα έχουν αφαιρεθεί η δεύτερη και η τρίτη σειρά καθισμάτων, δημιουργώντας μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης. Αυτό σημαίνει πως το Defender Hard Top είναι διθέσιο, όμως υπάρχει και η δυνατότητα προσθήκης μιας έξτρα θέσης ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό για τη μεταφορά ενός ακόμα επιβάτη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Land Rover Defender [video]

Η βρετανική φίρμα δεν ανακοίνωσε το ωφέλιμο φορτίο, όμως η δυνατότητα ρυμούλκησης θα φτάνει τα 3.500 kg. Τα συστήματα Advanced Tow Assist και 3D Surround Camera βοηθούν στις μανούβρες κατά τη ρυμούλκηση τρέιλερ, ενώ ο καθρέφτης ClearSight προσφέρει καθαρή θέα προς τα πίσω ακόμα και όταν το όχημα είναι φορτωμένο, δίνοντας εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας. Παρά την επαγγελματική του φύση, το Defender Hardtop διατηρεί την premium αίσθηση και τον εξοπλισμό των επιβατικών εκδόσεων, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Pivi Pro με οθόνη αφής.

Land Rover Defender Hard Top

Κατά τα άλλα έχουμε την ίδια αλουμινένια πλατφόρμα D7x, τετρακίνηση, σύστημα Terrain Response 2, ανεξάρτητη ανάρτηση (προαιρετική αερανάρτηση για το 110) και μεγάλη απόσταση από το έδαφος (291 mm) που γνωρίζουμε από τις επιβατικές εκδόσεις και χαρίζουν στο Defender εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου. Όπως αναφέρει η εταιρεία, το Defender 110 Hard Top έχει γωνία προσέγγισης 38ο, ράμπας 28ο και διαφυγής 40ο όταν βρίσκεται σε λειτουργία Off-Road, ενώ μπορεί να περάσει από νερό βάθους 900 mm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο κοστίζει το Land Rover Defender στην Ελλάδα;

Η Land Rover θα ανακοινώσει αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Defender 90 και 110 Hard Top μέσα στο 2020 οπότε θα ανοίξουν και τα βιβλία παραγγελιών. Όσο για την τιμή, αυτή θα ξεκινά από τις £35.500 (€38.853) προ φόρων στην αγορά της Μ.Βρετανίας.

[Πηγή: Land Rover]

 

node/39485
Nissan Qashqai 2020 render

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Η Nissan ετοιμάζεται να λανσάρει ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της: Το Qashqai. Και έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα διατίθεται στην Ευρώπη με υβριδική τεχνολογία e-Power.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Το δεύτερο μισό 2020 αναμένεται ιδιαίτερα δραστήριο για τη Nissan. Παρά την τρέχουσα κρίση, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει προγραμματίσει να αποκαλύψει τη νέα γενιά του Qashqai που θα έχει μια ιδιαιτερότητα: Την παρουσία υβριδικού κινητήρα, πρεμιέρα για το Qasqhai. Και όχι κάτι που το έχουμε ξαναδεί. Με άλλα λόγια δεν θα πρόκειται για τον κινητήρα E-Tech που έτσι θα τον μοιραζόταν με τη Renault, αλλά για τον e-Power, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από τη Nissan σε ορισμένα μοντέλα στην Ιαπωνία.

Σε αντίθεση με τα υβριδικά της Renault, το e-Power είναι ένα ξεκάθαρα ηλεκτρικό όχημα. Ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί τους τροχούς και απλώς χρησιμεύει ως γεννήτρια ρεύματος για τις μπαταρίες. Αυτό βέβαια, δεν αποκλείει την παρουσία στην γκάμα του Qashqai μιας έκδοσης με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα E-Tech της Συμμαχίας.

Η Nissan στοχεύει σε ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2023 και αυτό προφανώς περιλαμβάνει μοντέλα e-Power. Οι συνάδελφοί μας από το Autoexpress ρώτησαν τον επικεφαλής λειτουργιών της Nissan εάν αυτή την τεχνολογία θα τη βρούμε και στο Juke και η απάντηση θα μπορούσε να είναι από ενδιαφέρουσα έως «δεν ξέρω»: «Γιατί όχι;». Πάντως, ένα Juke που θα μπορούσε επίσης να γίνει 100% ηλεκτρικό και θα πωλείτο παράλληλα με τη μία και μοναδική θερμική έκδοση του μοντέλου είναι πολύ πιθανή εξέλιξη και μάλιστα του εγγύς μέλλοντος.

node/39484

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Η εποχή του εξηλεκτρισμού της Maserati ξεκινά με την ήπια υβριδική Ghibli Hybrid.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Μετά από αρκετά teaser video, η Maserati παρουσίασε σήμερα την Ghibli Hybrid - το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Τρίαινας - που σηματοδοτεί τον σταδιακό εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. 

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Ghibli πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2017. Μέχρι σήμερα η Maserati έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μονάδες του σεντάν που τοποθετείται στη γκάμα της κάτω από τη ναυαρχίδα Quattroporte.

Κάτω από το καπό της Ghibli Hybrid βρίσκεται ο τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ηλεκτρικό supercharger (e-Booster) και μια μπαταρία που βρίσκεται στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και αποθηκεύεται στη μπαταρία, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στην ενίσχυση των επιδόσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 330 PS και τα 430 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7" (+1" σε σχέση με την V6) και τελική ταχύτητα 255 km/h. 

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, παρά τον ελαφρύ εξηλεκτρισμό της, η Ghibli διατηρεί τον ήχο που χαρακτηρίζει κάθε Maserati χάρη σε ειδική ρύθμιση της εξάτμισης. Παράλληλα, ζυγίζει 80 kg λιγότερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Maserati Ghibli Hybrid

Αισθητικά, η νέα Ghibli Hybrid ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στην ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια, τα νέα γραφικά LED στα πίσω φώτα (εμπνευσμένα από τις 3200 GT και Alfieri Concept) αλλά και από τις πινελιές σε μπλε χρωμα που συναντάμε στις εσοχές, τις δαγκάνες των φρένων και τα εμβλήματα στο προφίλ.

Την ίδια απόχρωση (που σύμφωνα με τη Maserati συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό) βρίσκουμε και στο εσωτερικό, στις ραφές των καθισμάτων και στην Τρίαινα που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα. Στο ταμπλό συναντάμε επίσης νέο πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,1" στην κεντρική κονσόλα η οποία ενσωματώνει το Maserati Intelligent Assistant με νέα γραφικά. Η Ghibli Hybrid εισάγει και την τεχνολογία Maserati Connect program που παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση του οχήματος και αναβαθμίζει το λογισμικό του όποτε χρειαστεί.

Παράλληλα με την πρεμιέρα της Ghibli Hybrid, η ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα είναι οι GranTurismo και GranCabrio που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Maserati]