node/37602

Lada 4x4: Το Niva συνεχίζει ακάθεκτο και το 2020

Το αειθαλές μοντέλο ανανεώνεται για μια ακόμη φορά και αρνείται πεισματικά να «συνταξιοδοτηθεί»ι.

Μπορεί το Lada Niva να βρίσκεται στην αγορά με ελάχιστες επεμβάσεις από το 1977, όμως η ρωσική εταιρεία δείχνει αποφασισμένη να το κρατήσει επίκαιρο και ζωντανό, ανακοινώνοντας μια σειρά από αναβαθμίσεις για το 2020 που βελτιώνουν την εικόνα του εσωτερικού, την άνεση και την ασφάλεια.

Να θυμίσουμε πως από το 2014, το αειθαλές μοντέλο έχει μετονομαστεί σε Lada 4x4 για την αγορά της Ρωσίας, καθώς όλοι στον κόσμο γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Lada: Το Niva πιστοποιήθηκε ως Euro 6d-Temp!

Lada 4x4

Σύμφωνα με τη Lada, η καμπίνα επωφελείται από βελτιωμένη ηχομόνωση και μειωμένες δονήσεις χάρη σε καλύτερη συναρμογή του αμαξώματος όμως οι αναβαθμίσεις δεν σταματούν εκεί. Το νέο ταμπλό απέκτησε μοντέρνα χειριστήρια κλιματισμού, πιο αποδοτικούς αεραγωγούς, μεγαλύτερο ντουλαπάκι και αναβαθμισμένο πίνακα οργάνων ο οποίος έχει πλέον λευκό φωτισμό και πιο πλήρες υπολογιστή ταξιδιού. Νέες είναι οι ποτηροθήκες και οι θήκες για μικροαντικείμενα στο κεντρικό τούνελ, όπως και οι δύο πρίζες 12V που βελτιώνουν την πρακτικότητα.

Τα νέα και πιο άνετα καθίσματα προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη ενώ στα τρίθυρα μοντέλα απέκτησαν πιο αξιόπιστο μηχανισμό αναδίπλωσης. Επιπλέον, δύο προσκέφαλα προστέθηκαν στην πίσω σειρά καθισμάτων έχοντας θετικό αντίκτυπο στην ασφάλεια των επιβατών. Τέλος, στην οροφή προστέθηκε νέα πλαφονιέρα με σύστημα εκτάκτου ανάγκης Era-Glonass ενώ ανασχεδιασμένα είναι τα σκιάδια, οι χειρολαβές και οι εσωτερικές επενδύσεις στα κολωνάκια του παρμπρίζ.

Lada 4x4

Εξωτερικά, το μοντέλο είχε αναβαθμιστεί σχετικά πρόσφατα (2014) οπότε οι αλλαγές περιορίζονται στους προβολείς ομίχλης που προστέθηκαν στον προφυλακτήρα της έκδοσης Lada 4x4 Urban (οι υπόλοιπες εκδόσεις διατηρούν τους παραδοσιακούς μεταλλικούς προφυλακτήρες).

Η εταιρεία δεν αναφέρει τίποτα για τον κινητήρα, οπότε εικάζουμε πως έχουμε να κάνουμε με το γνωστό 4κύλινδρο μοτέρ 1,7 λίτρων που αποδίδει 83 PS και 129 Nm ροπής, ο οποίος πρόσφατα πιστοποιήθηκε ως Euro 6d-Temp με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 226 g/km.

Η Lada θα ανακοινώσει αργότερα την ημερομηνία κυκλοφορίας, τις εκδόσεις εξοπλισμού και τις τιμές τους, ενώ είναι σίγουρο πως το Lada 4x4 θα παραμείνει το πιο προσιτό SUV στην αγορά της Ρωσίας.

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.