Lada 4x4: Το Niva συνεχίζει ακάθεκτο και το 2020

Lada 4x4: Το Niva συνεχίζει ακάθεκτο και το 2020

Το αειθαλές μοντέλο ανανεώνεται για μια ακόμη φορά και αρνείται πεισματικά να «συνταξιοδοτηθεί»ι.

Μπορεί το Lada Niva να βρίσκεται στην αγορά με ελάχιστες επεμβάσεις από το 1977, όμως η ρωσική εταιρεία δείχνει αποφασισμένη να το κρατήσει επίκαιρο και ζωντανό, ανακοινώνοντας μια σειρά από αναβαθμίσεις για το 2020 που βελτιώνουν την εικόνα του εσωτερικού, την άνεση και την ασφάλεια.

Να θυμίσουμε πως από το 2014, το αειθαλές μοντέλο έχει μετονομαστεί σε Lada 4x4 για την αγορά της Ρωσίας, καθώς όλοι στον κόσμο γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Lada: Το Niva πιστοποιήθηκε ως Euro 6d-Temp!

Lada 4x4

Σύμφωνα με τη Lada, η καμπίνα επωφελείται από βελτιωμένη ηχομόνωση και μειωμένες δονήσεις χάρη σε καλύτερη συναρμογή του αμαξώματος όμως οι αναβαθμίσεις δεν σταματούν εκεί. Το νέο ταμπλό απέκτησε μοντέρνα χειριστήρια κλιματισμού, πιο αποδοτικούς αεραγωγούς, μεγαλύτερο ντουλαπάκι και αναβαθμισμένο πίνακα οργάνων ο οποίος έχει πλέον λευκό φωτισμό και πιο πλήρες υπολογιστή ταξιδιού. Νέες είναι οι ποτηροθήκες και οι θήκες για μικροαντικείμενα στο κεντρικό τούνελ, όπως και οι δύο πρίζες 12V που βελτιώνουν την πρακτικότητα.

Τα νέα και πιο άνετα καθίσματα προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη ενώ στα τρίθυρα μοντέλα απέκτησαν πιο αξιόπιστο μηχανισμό αναδίπλωσης. Επιπλέον, δύο προσκέφαλα προστέθηκαν στην πίσω σειρά καθισμάτων έχοντας θετικό αντίκτυπο στην ασφάλεια των επιβατών. Τέλος, στην οροφή προστέθηκε νέα πλαφονιέρα με σύστημα εκτάκτου ανάγκης Era-Glonass ενώ ανασχεδιασμένα είναι τα σκιάδια, οι χειρολαβές και οι εσωτερικές επενδύσεις στα κολωνάκια του παρμπρίζ.

Lada 4x4

Εξωτερικά, το μοντέλο είχε αναβαθμιστεί σχετικά πρόσφατα (2014) οπότε οι αλλαγές περιορίζονται στους προβολείς ομίχλης που προστέθηκαν στον προφυλακτήρα της έκδοσης Lada 4x4 Urban (οι υπόλοιπες εκδόσεις διατηρούν τους παραδοσιακούς μεταλλικούς προφυλακτήρες).

Η εταιρεία δεν αναφέρει τίποτα για τον κινητήρα, οπότε εικάζουμε πως έχουμε να κάνουμε με το γνωστό 4κύλινδρο μοτέρ 1,7 λίτρων που αποδίδει 83 PS και 129 Nm ροπής, ο οποίος πρόσφατα πιστοποιήθηκε ως Euro 6d-Temp με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 226 g/km.

Η Lada θα ανακοινώσει αργότερα την ημερομηνία κυκλοφορίας, τις εκδόσεις εξοπλισμού και τις τιμές τους, ενώ είναι σίγουρο πως το Lada 4x4 θα παραμείνει το πιο προσιτό SUV στην αγορά της Ρωσίας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube