node/37602

Lada 4x4: Το Niva συνεχίζει ακάθεκτο και το 2020

Το αειθαλές μοντέλο ανανεώνεται για μια ακόμη φορά και αρνείται πεισματικά να «συνταξιοδοτηθεί»ι.

Μπορεί το Lada Niva να βρίσκεται στην αγορά με ελάχιστες επεμβάσεις από το 1977, όμως η ρωσική εταιρεία δείχνει αποφασισμένη να το κρατήσει επίκαιρο και ζωντανό, ανακοινώνοντας μια σειρά από αναβαθμίσεις για το 2020 που βελτιώνουν την εικόνα του εσωτερικού, την άνεση και την ασφάλεια.

Να θυμίσουμε πως από το 2014, το αειθαλές μοντέλο έχει μετονομαστεί σε Lada 4x4 για την αγορά της Ρωσίας, καθώς όλοι στον κόσμο γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Lada: Το Niva πιστοποιήθηκε ως Euro 6d-Temp!

Lada 4x4

Σύμφωνα με τη Lada, η καμπίνα επωφελείται από βελτιωμένη ηχομόνωση και μειωμένες δονήσεις χάρη σε καλύτερη συναρμογή του αμαξώματος όμως οι αναβαθμίσεις δεν σταματούν εκεί. Το νέο ταμπλό απέκτησε μοντέρνα χειριστήρια κλιματισμού, πιο αποδοτικούς αεραγωγούς, μεγαλύτερο ντουλαπάκι και αναβαθμισμένο πίνακα οργάνων ο οποίος έχει πλέον λευκό φωτισμό και πιο πλήρες υπολογιστή ταξιδιού. Νέες είναι οι ποτηροθήκες και οι θήκες για μικροαντικείμενα στο κεντρικό τούνελ, όπως και οι δύο πρίζες 12V που βελτιώνουν την πρακτικότητα.

Τα νέα και πιο άνετα καθίσματα προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη ενώ στα τρίθυρα μοντέλα απέκτησαν πιο αξιόπιστο μηχανισμό αναδίπλωσης. Επιπλέον, δύο προσκέφαλα προστέθηκαν στην πίσω σειρά καθισμάτων έχοντας θετικό αντίκτυπο στην ασφάλεια των επιβατών. Τέλος, στην οροφή προστέθηκε νέα πλαφονιέρα με σύστημα εκτάκτου ανάγκης Era-Glonass ενώ ανασχεδιασμένα είναι τα σκιάδια, οι χειρολαβές και οι εσωτερικές επενδύσεις στα κολωνάκια του παρμπρίζ.

Lada 4x4

Εξωτερικά, το μοντέλο είχε αναβαθμιστεί σχετικά πρόσφατα (2014) οπότε οι αλλαγές περιορίζονται στους προβολείς ομίχλης που προστέθηκαν στον προφυλακτήρα της έκδοσης Lada 4x4 Urban (οι υπόλοιπες εκδόσεις διατηρούν τους παραδοσιακούς μεταλλικούς προφυλακτήρες).

Η εταιρεία δεν αναφέρει τίποτα για τον κινητήρα, οπότε εικάζουμε πως έχουμε να κάνουμε με το γνωστό 4κύλινδρο μοτέρ 1,7 λίτρων που αποδίδει 83 PS και 129 Nm ροπής, ο οποίος πρόσφατα πιστοποιήθηκε ως Euro 6d-Temp με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 226 g/km.

Η Lada θα ανακοινώσει αργότερα την ημερομηνία κυκλοφορίας, τις εκδόσεις εξοπλισμού και τις τιμές τους, ενώ είναι σίγουρο πως το Lada 4x4 θα παραμείνει το πιο προσιτό SUV στην αγορά της Ρωσίας.

node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.