node/36390

Kia: Επαναφορτιζόμενα υβριδικά ΧCeed και Ceed Sportswagon

Με απόδοση 141 PS και ηλεκτρική αυτονομία 60 km

Η Kia παρουσίασε τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις των XCeed και Ceed Sportswagon οι οποίες εμπλουτίζουν τη γκάμα της οικογένειας Ceed, με την εμπορική τους πορεία να ξεκινά στην αγορά της Ευρώπης από τις αρχές του 2020.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης των δύο μοντέλων αποτελείται από το βενζινοκινητήρα 1.6 GDI και ένα ηλεκτρικό μοτέρ (44,5 kW) με συνδυαστική απόδοση 141 PS και 265 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσο του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων σε αντίθεση με τα περισσότερα υβριδικά της αγοράς που εξοπλίζονται με CVT. Σύμφωνα με την Kia, το Ceed Sportswagon επιταχύνει από τα 0-100km/h σε 10,8" ενώ το XCeed σε 11,0".

Kia XCeed

Η μπαταρία 8,9 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από την πίσω σειρά καθισμάτων, δίπλα από το ντεπόζιτο βενζίνης 37 λίτρων, χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία γύρω στα 60 km. Σε χαμηλές ταχύτητες στην ηλεκτρική λειτουργία, τα οχήματα εκπέμπουν ηχητικό σήμα για να προειδοποιούν τους πεζούς όπως ορίζεται από το νόμο.

Η Kia δεν ανακοίνωσε ακόμα την κατανάλωση βενζίνης και τις εκπομπές CO2 των δύο μοντέλων οι οποίες αναμένεται να είναι χαμηλότερες από αυτές των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων εκδόσεων.

Αισθητικά, οι επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις ξεχωρίζουν από τις διαφορετικές γρίλιες, τις υποδοχές φόρτισης στα εμπρός φτερά και τα εμβλήματα eco plug-in. Επιπλέον, το υβριδικό Ceed Sportswagon απέκτησε προφυλακτήρες από την έκδοση GT-Line. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 16" ενώ προαιρετικά διατίθενται ζάντες 17" (Sportswagon) ή 18" (XCeed).

Kia Ceed Sportswagon

Στην καμπίνα βρίσκουμε μια ένδειξη επιπέδου φόρτισης στην κορυφή του ταμπλό που είναι ορατή και από το εξωτερικό. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" (προαιρετικά 10,25") αλλά και ο πίνακας οργάνων (προαιρετικά ψηφιακός Supervision 12,3") απέκτησαν νέα γραφικά για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος και το επίπεδο ενέργειας της μπαταρίας, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα προγραμματισμού της επόμενης φόρτισης.

Για εξοικονόμηση ενέργειας, το σύστημα κλιματισμού έχει λειτουργία "Driver Only" που μέσω ενός ειδικού πλήκτρου ενεργοποιεί μόνο τους αεραγωγούς που κοιτάζουν τον οδηγό.

Kia Ceed Sportswagon

Ο χώρος αποσκευών του υβριδικού Ceed Sportswagon διαμορφώνεται στα 437 λίτρα (έως 1.506 λίτρα) ενώ του υβριδικού XCeed στα 292 λίτρα (έως 1.243 λίτρα). Επιπλέον το καλώδιο φόρτισης αποθηκεύεται σε ειδική θήκη κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών.

Όπως δήλωσε ο Emilio Herrera, CEO της Kia Motors Europe, οι πωλήσεις της οικογένειας Ceed σημείωσαν αύξηση 40,1% μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019 ενώ αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω με την προσθήκη των επαναφορτιζόμενων υβριδικών εκδόσεων. Ο ισχυρός άντρας της κορεατικής εταιρείας πρόσθεσε πως ένα στα εφτά Kia που πουλήθηκαν στην Ευρώπη μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019 ήταν υβριδικό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Νέο Kia XCeed [video]

 

node/39460

Επίσημο: Νέο Ford Bronco [video]

Η Ford αναβιώνει το όνομα Bronco σε ένα σύγχρονο 4x4 , ιδανικό για αποδράσεις στην άγρια φύση.

Τρίτη, 14 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Ford Bronco [video]

Μετά από μακροσκελή εκστρατεία teaser και διαρροές, η Ford παρουσίασε επίσημα το πολυαναμενόμενο Bronco - ένα σκληροτράχηλο 4X4 διαθέσιμο σε δίπορτες και τετράπορτες εκδόσεις το οποίο αναβιώνει ένα ιστορικό όνομα εγκαινιάζοντας παράλληλα μια νέα οικογένεια μοντέλων της Ford με σύνθημα το "Build Wild". 

Το νέο όχημα ελεύθερου χρόνου της Ford με νοσταλγική εμφάνιση και σύγχρονες τεχνολογίες για κίνηση εκτός δρόμου, έχει ως κύριο ανταγωνιστή του το Jeep Wrangler.

Όπως περιγράφει ο Jim Farley, COO της Ford, το Bronco συνδυάζει την ανθεκτικότητα των F-Series pick-up και το πνεύμα των επιδόσεων της Mustang.

Ford Bronco

Σχεδιαστικά, το νέο Bronco έχει έντονες αναφορές στο μοντέλο πρώτης γενιάς από το 1965 με κλασσικές αναλογίες 4x4 που χαρακτηρίζονται από μεγάλους τροχούς (ελαστικά 37"), κοντό μεταξόνιο, επίπεδο παρμπρίζ και κοντόυς προβόλους. 

Στην όρθια μάσκα βρίσκουμε δύο στρογγυλά φώτα LED ενσωματωμένα στη μεγάλη γρίλια που φέρει την επιγραφή Bronco, πλαστικό ή μεταλλικό προφυλακτήρα και έντονα νεύρα στο καπό που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πρόσδεση αντικειμένων στην οροφή. Στο προφίλ ο σχεδιασμός είναι λιττός με οριζόντια character line και πλαστικές προεκτάσεις των φτερών. Η ουρά έχει κάθετο κόψιμο με φώτα LED και εξωτερική ρεζέρβα.

Σήμα κατατεθέν του Bronco είναι η αφαιρούμενη οροφή (σε τρία ή τέσσερα τμήματα) για εύκολη μετατροπή σε κάμπριο (διαθέσιμη και υφασμάτινη αναδιπλόυμενη οροφη) αλλά και οι αφαιρούμενες πόρτες που μπορούν να αποθηκευτούν στο χώρο αποσκευών. Προαιρετικά διατίθενται και πόρτες με επιπλέον τζάμι στο κάτω μέρος για καλύτερη ορατότητα.

Ford Bronco

Στο εσωτερικό που κυριαρχούν οι αποχρώσεις της άγριας δύσης, βρίσκουμε ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων με γραφικά εμπνευσμένα από το Bronco πρώτης γενιάς, κεντρική οθόνη αφής 12" (8" στις βασικές εκδόσεις) με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC4, κάθετα τοποθετημένους αεραγωγούς, φυσικά πλήκτρα και διακόπτες για τον κλιματισμό, και ένα περιστροφικό επιλογέα προγράμματος οδήγησης δίπλα από το λεβιέ ταχυτήτων στο κεντρικό τούνελ

Φυσικά δε λείπουν οι πρακτικές λύσεις όπως το πλέγμα για γάντζους στο πίσω μέρος των καθισμάτων, η ειδική βάση για smartphone ή κάμερες πάνω στο ταμπλό, οι επιπλέον χειρολαβές και τα ανθεκτικά και εύκολα στον καθαρισμό υλικά των επενδύσεων (όπως τα λαστιχιένια πατάκια και οι τάπες αποστράγγισης στο πάτωμα). Από την κεντρική οθόνη, ο οδηγός έχει πρόσβαση σε κάμερα 360ο αλλά και το έξυπνο navigation με πάνω από 1.000 χάρτες εκτός δρόμου διαδρομών NeoTreks AccuTerra.

Ενδεικτικό των επιλογών εξατομίκευσης, είναι πως η γκάμα του Bronco θα περιλαμβάνει 7 εκδόσεις εξοπλισμού, 4 επιπλέον πακέτα, 11 εξωτερικές αποχρώσεις και πάνω από 200 διαθέσιμα αξεσουάρ.

Ford Bronco

Κάτω από το καπό του Bronco βρίσκουμε κινητήρες EcoBoost - ένα τετρακύλινδρο 2,3 λίτρων με 270 PS και 420 Nm και ένα V6 2,7 λίτρων με 310 PS και 542 Nm. Τα μοτέρ συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων, είτε με αυτόματο SelectShift 10 σχέσεων.

Και τα δύο σύνολα μπορούν να συνδυαστούν με δύο διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης. Το πιο προηγμένο από αυτά έχει ηλεκτρομηχανικό transfer case με υποπολλαπλασιασμό και με πρόσθετη αυτόματη λειτουργία για επιλογή ανάμεσα σε 2H και 4H. Έχουμε επίσης πίσω άξονα Dana 44 AdvanTEK και ανεξάρτητο εμπρός διαφορικό Dana AdvanTEK, προαιρετικά με ηλεκτρονικό κλείδωμα Spicer Performa-TraK.

Η ανάρτηση έχει αμορτισέρ Bilstein με μεγάλη διαδρομή που είναι σχεδιασμένα για μέγιστη αντοχή εκτός δρόμου. Προαιρετικά διατίθεται και ένα ημι-ενεργό υδραυλικό stabilizer που μπορεί να αποσυνδέεται σε ακραίες εκτός δρόμου καταστάσεις.

Ford Bronco

Το ηλεκτρονικό σύστημα Terrain Management System προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε επτά προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery and Sand, Baja, Mud/Ruts και Rock Crawl). Επιπλέον, υπάρχει και το πακέτο συστημάτων Trail Toolbox που περιλαμβάνει Trail Control (cruise control για εκτός δρόμου διαδρομές), Trail Turn Assist (Torque Vectoring για ευκολότερη αλλαγή κατεύθυνσης εκτός δρόμου) και Trail One-Pedal Drive (έλεγχος επιτάχυνσης και επιβράδυνσης για σκαρφάλωμα σε βράχους). Διαθέσιμο θα είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Ford Co-Pilot360 ενώ στο βασικό εξοπλισμό θα ανήκει το AdvanceTrac με Roll Stability Control και το Trailer Sway Control για ευκολότερη ρυμούλκηση.

Η δίπορτη έκδοση με ελαστικά 35" έχει απόσταση από το έδαφος 295 mm, γωνία προσέγγισης 43,2ο, γωνία ράμπας 29ο και γωνία διαφυγής 37,2ο ενώ μπορεί να περάσει από νερό βάθους έως και 851 mm (!)

 

Η παραγωγή του νέου Ford Bronco θα ξεκινήσει στις αρχές του 2021 στο Michigan Assembly Plant, ενώ τα πρώτα μοντέλα θα φτάσουν στις αντιπροσωπείες της Ford στις ΗΠΑ μέσα στην άνοιξη του 2021. Οι προ-παραγγελίες έχουν ξεκινήσει ήδη, με τιμές που ξεκινούν από τα $29.995 για την βασική δίπορτη έκδοση του Bronco.

[Πηγή: Ford]

 

 

node/39459

Toyota GR Supra με τον κινητήρα της BMW M3;

Η Gazoo Racing ετοιμάζει μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση της Toyota Supra.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota GR Supra με τον κινητήρα της BMW M3;

Σύμφωνα με την ιαπωνική ιστοσελίδα Best Car, η Toyota ετοιμάζει μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής της GR Supra που θα φορά τον ίδιο κινητήρα με τις επερχόμενες BMW M3 και M4!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε την Toyota GR Supra

Να θυμίσουμε πως η GR Supra διατίθεται ήδη με εξακύλινδρο μοτέρ της BMW που αποδίδει από 340 PS έως 387 PS (στο μοντέλο αμερικανικών προδιαγραφών), αλλά και σε μια "μικρή" τετρακύλιδη έκδοση με 258 PS.

Από τις αρχές του έτους κυκλοφορούν φήμες για μια ισχυρότερη έκδοση της Supra με το έμβλημα GRMN, όμως οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για ακόμα περισσότερη ισχύ από όσο περιμέναμε. Πιο συγκεκριμένα, ο εξακύλινδρος twin-turbo 3,0 λίτρων της BMW M ακούγεται πως θα αποδίδει έως και 510 PS κάτω από το καπό του ιαπωνικού σπορτσκαρ! Όπως και πριν, η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων M Steptronic, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Το νέο μοτέρ θα δώσει στην GR Supra βελτιωμένες επιδόσεις ενώ αναμένεται να συνδυαστεί με ένα ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο και πιο επιθετικό στήσιμο. Περισσότερα για την Supra GRMN θα γνωρίζουμε μέσα στο επόμενο διάστημα καθώς είναι πιθανό η Toyota να μας προετοιμάσει για την έκδοση περιορισμένης παραγωγής με κάποιο πρωτότυπο.

[Πηγή: Best Car]