node/36390

Kia: Επαναφορτιζόμενα υβριδικά ΧCeed και Ceed Sportswagon

Με απόδοση 141 PS και ηλεκτρική αυτονομία 60 km

Η Kia παρουσίασε τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις των XCeed και Ceed Sportswagon οι οποίες εμπλουτίζουν τη γκάμα της οικογένειας Ceed, με την εμπορική τους πορεία να ξεκινά στην αγορά της Ευρώπης από τις αρχές του 2020.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης των δύο μοντέλων αποτελείται από το βενζινοκινητήρα 1.6 GDI και ένα ηλεκτρικό μοτέρ (44,5 kW) με συνδυαστική απόδοση 141 PS και 265 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσο του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων σε αντίθεση με τα περισσότερα υβριδικά της αγοράς που εξοπλίζονται με CVT. Σύμφωνα με την Kia, το Ceed Sportswagon επιταχύνει από τα 0-100km/h σε 10,8" ενώ το XCeed σε 11,0".

Kia XCeed

Η μπαταρία 8,9 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από την πίσω σειρά καθισμάτων, δίπλα από το ντεπόζιτο βενζίνης 37 λίτρων, χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία γύρω στα 60 km. Σε χαμηλές ταχύτητες στην ηλεκτρική λειτουργία, τα οχήματα εκπέμπουν ηχητικό σήμα για να προειδοποιούν τους πεζούς όπως ορίζεται από το νόμο.

Η Kia δεν ανακοίνωσε ακόμα την κατανάλωση βενζίνης και τις εκπομπές CO2 των δύο μοντέλων οι οποίες αναμένεται να είναι χαμηλότερες από αυτές των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων εκδόσεων.

Αισθητικά, οι επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις ξεχωρίζουν από τις διαφορετικές γρίλιες, τις υποδοχές φόρτισης στα εμπρός φτερά και τα εμβλήματα eco plug-in. Επιπλέον, το υβριδικό Ceed Sportswagon απέκτησε προφυλακτήρες από την έκδοση GT-Line. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 16" ενώ προαιρετικά διατίθενται ζάντες 17" (Sportswagon) ή 18" (XCeed).

Kia Ceed Sportswagon

Στην καμπίνα βρίσκουμε μια ένδειξη επιπέδου φόρτισης στην κορυφή του ταμπλό που είναι ορατή και από το εξωτερικό. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" (προαιρετικά 10,25") αλλά και ο πίνακας οργάνων (προαιρετικά ψηφιακός Supervision 12,3") απέκτησαν νέα γραφικά για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος και το επίπεδο ενέργειας της μπαταρίας, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα προγραμματισμού της επόμενης φόρτισης.

Για εξοικονόμηση ενέργειας, το σύστημα κλιματισμού έχει λειτουργία "Driver Only" που μέσω ενός ειδικού πλήκτρου ενεργοποιεί μόνο τους αεραγωγούς που κοιτάζουν τον οδηγό.

Kia Ceed Sportswagon

Ο χώρος αποσκευών του υβριδικού Ceed Sportswagon διαμορφώνεται στα 437 λίτρα (έως 1.506 λίτρα) ενώ του υβριδικού XCeed στα 292 λίτρα (έως 1.243 λίτρα). Επιπλέον το καλώδιο φόρτισης αποθηκεύεται σε ειδική θήκη κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών.

Όπως δήλωσε ο Emilio Herrera, CEO της Kia Motors Europe, οι πωλήσεις της οικογένειας Ceed σημείωσαν αύξηση 40,1% μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019 ενώ αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω με την προσθήκη των επαναφορτιζόμενων υβριδικών εκδόσεων. Ο ισχυρός άντρας της κορεατικής εταιρείας πρόσθεσε πως ένα στα εφτά Kia που πουλήθηκαν στην Ευρώπη μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019 ήταν υβριδικό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Νέο Kia XCeed [video]

 

node/40237

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά μια νέα έκδοση που εκτός των άλλων θα εφοδιάζεται και με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά ένα νέο μέλος με έμφαση στην περιπέτεια και το δυναμικό χαρακτήρα. Το Tipo Cross αποτελεί ένα σύγχρονο crossover, το οποίο χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, έρχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή εναλλακτική σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία οχημάτων. Η έκδοση Cross έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του Tipo, που αποτελείται από τις εκδόσεις Hatchback, Sedan και Station Wagon, αποτελώντας ένα ξεχωριστό crossover, που διατηρεί το κορυφαίο value-for-money που χαρακτηρίζει το σύνολο της οικογένειας του μοντέλου.

Ο νέος σχεδιασμός με τα crossover στοιχεία, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4 cm συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα. Η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει επίσης ψηλότερη θέση οδήγησης για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα τον επιβατών, καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Πέρα από τη νέα εμφάνιση, το Tipo Cross φέρνει και μια σειρά αλλαγών σε τεχνικό επίπεδο, όσον αφορά στους κινητήρες και τα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων.

Εκτός από την πλήρη εφαρμογή προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το Tipo Cross είναι το πρώτο μοντέλο της FCA -μετά το νέο ηλεκτρικό 500- το οποίο θα εφοδιάζεται με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5 με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών. Το σύστημα προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.

Σε επίπεδο κινητήρων διαθέσιμες θα είναι επιλογές, τόσο βενζίνης, όσο και diesel. Ο νέος κινητήρας turbo βενζίνης του ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων προσφέρει υψηλά επίπεδα ροπής (190Nm) μόλις στις 1.500 rpm., ενώ ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων με 121 gr CO2/km. Ο νέος κινητήρας βενζίνης είναι προδιαγραφών Euro 6D Final, όπως και οι ανανεωμένοι κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων.

Το Tipo Cross έρχεται να ενταχθεί στην εξαιρετικά πετυχημένη σειρά του μοντέλου, το οποίο έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 670.000 μονάδες στην Ευρώπη.

[Πηγή:Δελτίο Τύπου FIAT]

node/40225

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Το Ford Mondeo είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mondeo είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και diesel εκδόσεις, καταργώντας τους μη-υβριδικούς βενζινοκινητήρες από τη γκάμα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε λόγω των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού καθώς σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 1/3 των Mondeo που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2019 ήταν υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Κινέζοι αγαπούν το Ford Mondeo

To σύστημα κίνησης του Mondeo Hybrid με συνδυαστική απόδοση 187 PS, αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο power-split, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Χάρη σε ανάκτηση έως και του 90% της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει αυτόματα. 

Παράλληλα, η Ford διατήρησε και την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue με 150 PS η 190 PS για το σεντάν και το στέισον βάγκον καθώς υπάρχει ακόμα κοινό που τα επιλέγει.

Ford Mondeo

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, τέταρτη γενιά του Mondeo (γνωστή και ως Fusion στις ΗΠΑ) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2019. Με το φρεσκάρισμα, το Mondeo Hybrid έγινε διαθέσιμο και σε έκδοση ST-Line δίπλα στα Titanium και Vignale. Το υβριδικό μοντέλο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας, ενώ από τις αρχές του 2021 θα μετακομίσει εκεί και η παραγωγή των υβριδικών S-MAX και Galaxy που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.

Οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά Mondeo που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αναφέρουν πως η εξωτερική σχεδίαση θα παραπέμπει σε crossover. Αυτή η αλλαγή στο χαρακτήρα του μοντέλου γίνεται ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τα SUV που έχουν κλέψει ένα τεράστιο μερίδιο πωλήσεων από τα παραδοσιακά D-Segment sedan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα γενιά του Ford Mondeo θα παρουσιαστεί το 2021

Μέχρι τα τέλη του 2021, η Ford θα έχει παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Στόχος είναι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Ford να αφορούν μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα τέλη του 2022.

[Πηγή: Ford]