node/35146

Η Chevrolet ανανεώνει ξανά το Camaro

Μόλις ένα χρόνο μετά από την προηγούμενη ανανέωση, οι σχεδιαστές της Chervolet διορθώνουν το λάθος τους.

Η έκτη γενιά του Chevrolet Camaro πρωτοπαρουσιάστηκε το 2015 και ανανεώθηκε το 2018 όμως η περίεργη μάσκα της έκδοσης SS προκάλεσε αντιδράσεις από μεγάλη μερίδα του κοινού. Έτσι, οι σχεδιαστές της Chevrolet κλήθηκαν να διορθώσουν το πρόβλημα με μικρές αισθητικές επεμβάσεις, ενώ παράλληλα η εταιρεία πρόσθεσε στη γκάμα του muscle car και νέες εκδόσεις με στόχο την ανάκαμψη των πωλήσεων.

Chevrolet Camaro SS 2019 VS 2020

Στο Camaro SS του 2020 (δεξιά) το μεσαίο μέρος του προφυλακτήρα είναι βαμμένο πλέον στην απόχρωση του αμαξώματος, κάνοντας τη γρίλια να δείχνει πολύ μικρότερη, ενώ το έμβλημα της Chevrolet επέστρεψε στη σωστή του θέση. Η Chevrolet μας είχε προετοιμάσει για τις αλλαγές με το πρωτότυπο Camaro Shock στην Έκθεση SEMA, και το αποτέλεσμα δείχνει πως με μικρές διαφοροποιήσεις (και πολύ μικρό κόστος) ένα σχέδιο μπορεί να γίνει πολύ πιο αποδεκτό από πριν.

Ο Steve Majoros, υπεύθυνος marketing των επιβατικών αυτοκινήτων και των crossover της Chevrolet δήλωσε: «Οι πελάτες μίλησαν και εμείς ακούσαμε. Η υπερβολικά θετική αντίδραση στο σχεδιασμό του Shock βοήθησε στην ταχύτατη μεταφορά του από τη μορφή πρωτοτύπου στη γραμμή παραγωγής.».

Camaro LT1

Εκτός από τις αλλαγές στο SS, η Chevrolet παρουσίασε και τη νέα έκδοση LT1 V8 με απόδοση 455 PS (σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων ή μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων), η οποία προσφέρει τη δύναμη του V8 σε πιο προσιτή τιμή. Το μοντέλο που θα κοστίζει κάτω από $35.000 στις ΗΠΑ, έχει καπό με εισαγωγές αέρα, ζάντες από το SS, ηχοσύστημα της Bose και οθόνη αφής 8".

Τέλος, η εταιρεία ανακοίνωσε πως ο κινητήρας V6 3,6 λίτρων είναι πλέον διαθέσιμος και με το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων το οποίο έχει προσαρμοστεί για τις απαιτήσεις του μικρότερου κινητήρα. Επιπλέον το Camaro αποκτά την απόχρωση Rally Green ενώ περισσότερες εκδόσεις μπορούν πλέον να συνδυαστούν με στοιχεία εξοπλισμού όπως αεροτομή, φιμέ πίσω φανάρια, κόκκινες δαγκάνες φρένων, κόκκινες ζώνες ασφαλείας, καθίσματα Recaro, τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων με επένδυση suede, αλουμινένια πεντάλ και δερμάτινες επενδύσεις Adrenaline Red και Ceramic White στο εσωτερικό.

Η γκάμα του Camaro για το 2020 θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία το φθινόπωρο, με την παραγωγή να παραμένει στο εργοστάσιο Lansing Grand River της GM στο Michigan.

node/39971

Toyota Land Cruiser: Καθυστερεί η νέα γενιά

Η πανδημία έφερε καθυστερήσεις στην εξέλιξη του νέου Toyota Land Cruiser με την πρεμιέρα να αναβάλλεται για το 2021.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Land Cruiser: Καθυστερεί η νέα γενιά

Η παρουσίαση της ολοκαίνουριας γενιάς του Toyota Land Cruiser αναμένεται να καθυστερήσει μερικούς μήνες λόγω της πανδημίας που δεν επέτρεψε την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιαπωνικού (CarSensor) και αυστραλέζικου (CarExpert) τύπου.

Το μοντέλο ήταν αρχικά προγραμματισμένο να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2020, όμως η ημερομηνία πήρε αναβολή για τον Απρίλιο του 2021 και τώρα φαίνεται πως ίσως μεταφερθεί για ακόμα αργότερα καθώς λόγω των συνθηκών, η διαδικασία εξέλιξης έχει "παγώσει".

Κάθε γενιά του Toyota Land Cruiser περνά από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες, κάτι που απαιτεί από τους μηχανικούς να ταξιδεύουν στα μήκη και πλάτη της γης. Με τους περιορισμούς στα ταξίδια λόγω πανδημίας, το πρόγραμμα της Toyota αναπόφευχτα υπέστη μεγάλες καθυστερήσεις.

Η σημερινή γενιά J200 του Land Cruiser έκανε πρεμιέρα το μακρινό 2007, και παρόλο που μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχει δεχθεί μια σειρά από αναβαθμίσεις και πολλαπλά facelift, έχει φτάσει η στιγμή για μια ανανέωση εκ βάθρων. Το δημοφιλές μοντέλο παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι της γκάμας της από το 1951 μέχρι και σήμερα, με συνολικές πωλήσεις που ξεπερνούν τις 10 εκατομμύρια μονάδες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota Land Cruiser: Έρχεται νέα γενιά με υβριδικό σύστημα κίνησης

Η νέα γενιά θα βασίζεται σε νέο πλαίσιο τύπου σκάλας με αρκετά εξαρτήματα από την πλατφόρμα TNGA της Toyota. Εκτός από το Land Cruiser, η εν λόγω αρχιτεκτονική θα χρησιμοποιηθεί και στα επόμενης Lexus LX και Toyota Sequoia. Γνωρίζουμε επίσης ότι το ιαπωνικό SUV θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά στην ιστορία του, ενώ θα διατηρήσει τη στάνταρ τετρακίνηση και τις εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου που χαρακτηρίζουν κάθε γενιά του. Φημολογείται πως ο κινητήρας θα είναι ένας υβριδικός twin-turbo V6 3,5 λίτρων (παρόμοιος με αυτόν που χρησιμοποιεί το Lexus LS500h) με την επιλογή ενός πετρελαιοκινητήρα V6 3,3 λίτρων.

Οι διαστάσεις της νέας γενιάς δεν αναμένεται να διαφοροποιηθούν σημαντικά, με μήκος κοντά στα 5 μέτρα και πλάτος λίγο κάτω από τα 2 μέτρα. Σχεδιαστικά, οι γραμμές του αμαξώματος θα αποτελούν φυσική εξέλιξη του σημερινού μοντέλου, με επιβλητική μάσκα, φώτα LED και τροχούς διαμέτρου έως και 20". Αναβαθμισμένη θα είναι και η καμπίνα που θα διατηρεί την επταθέσια διάταξη με πιο σύγχρονη τεχνολογία και πιο premium αίσθηση. Τέλος στον εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται και το πλήρες πακέτο Toyota Safety Sense με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

node/39970

Δείτε το ρεκόρ της Pagani Huayra Roadster BC στο Spa-Francorchamps [video]

Η τελευταία δημιουργία του Horacio Pagani είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στη διάσημη πίστα στο Βέλγιο.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Δείτε το ρεκόρ της Pagani Huayra Roadster BC στο Spa-Francorchamps [video]

Η Pagani Huayra Roadster BC είναι πλέον το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στην πίστα Spa-Francorchamps καθώς στις 4 Σεπτεμβρίου σημείωσε νέο ρεκόρ με χρόνο 2'23"08 στα χέρια του οδηγού εξέλιξης Andrea Palma.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Pagani Huayra Roadster BC

Η ταχύτερη ανοιχτή έκδοση της Huayra που παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2019 με τις 40 μονάδες παραγωγής της να έχουν ήδη ξεπουλήσει πριν από την πρεμιέρα, βρισκόταν στο Βέλγιο για τις τελικές δοκιμές εξέλιξης. Όταν διαπίστωσαν πως περίσευε λίγος χρόνος στην πίστα, οι μηχανικοί αποφάσισαν να το εκμεταλευτούν δοκιμάζοντας τα όρια του ιταλικού υπεραυτοκινήτου με στόχο το ρεκόρ. Ο Horacio Pagani ενέκρινε το αίτημα της ομάδας και ο οδηγός εξέλιξης Andrea Palma έκανε τα μαγικά του όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω βίντεο (ο γύρος ξεκινά στο 3'10"). 

Να θυμίσουμε πως η Huayra Roadster BC (2019) δεν αποτελεί απλά μια ανοιχτή έκδοση της αντίστοιχης Huayra BC Coupe (2016) καθώς η Pagani προέβη σε εκτενή αναβάθμιση και ανασχεδιασμό σχεδόν όλων των μηχανικών μερών. Κίνηση στο μοντέλο δίνει η νέα γενιά κινητήρα twin-turbo V12 6,0 λίτρων αποδίδει 802 PS και 1050 Nm ροπής, με το αυτόματο κιβώτιο Xtrac 7 σχέσεων να στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Αυτό καθιστά την Huayra Roadster BC (2019) το ισχυρότερο μοντέλο της εταιρείας μετά από την ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Huayra Imola (2020) που αποδίδει 839 PS. Παράλληλα, το υπεραυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 1.250 kg χάρη στο ανθρακονημάτινο αμάξωμα και το πλαίσιο που είναι κατασκευασμένο από μείγμα ανθρακονημάτων και τιτανίου.

Pagani

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ O Horacio Pagani μιλά για το Huayra Roadster BC [video]

Ενδεικτικό είναι πως για την εξέλιξη της συγκεκριμένης έκδοσης, η Pagani κατασκεύασε 6 πρωτότυπα τα οποία κάλυψαν συνολικά περισσότερα από 350.000 km δοκιμών με τα 45.000 km από αυτά να γίνονται μέσα σε πίστα. Αυτή η προσοχή στη λεπτομέρεια και η περιορισμένη παραγωγή δικαιολογεί και την τσιμπημένη τιμή της Huayra Roadster BC που πλησιάζει τα 4 εκατομμύρια ευρώ.

Το ρεκόρ 2'23"08 απέδειξε πως η Pagani Huayra Roadster BC είναι περίπου 2" ταχύτερη από τη McLaren Senna που πέρυσι σημείωσε 2"24'82 στα χέρια του οδηγού αγώνων Duncan Tappy!