Hyundai: Και επίσημα το τρίτο μοντέλο «N» θα είναι το i20

Hyundai: Και επίσημα το τρίτο μοντέλο «N» θα είναι το i20

Ο σπορ βραχίονας «N» της Hyundai, ύστερα από το i30 N και το i30 Fastback Ν, σχεδιάζει ένα ακόμα μοντέλο N. Που και επισήμως ανακοινώθηκε ως το i20.

Το σπορ τμήμα «N» της Hyundai, σχετικά νέο σε σχέση με το GTI της Volkswagen ή τη Renault Sport, είναι αν μη τι άλλο δραστήριο. Ύστερα από το πρόσφατο λανσάρισμα του i30 N και της Fastback εκδοχής του, στους επόμενους μήνες, μαθαίνουμε και επίσημα, ότι θα παρουσιάσει άλλα δύο μέλη της οικογένειας.

Το πρώτο το είχαμε σχεδόν σίγουρο από μισόλογα και ένοχη σιωπή σε επίμονες ερωτήσεις του Τύπου. Όμως πλέον ήρθε η ώρα της επίσημης επιβεβαίωσης, καθώς η δήλωσε ότι το πρόγραμμα i20 N βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Κάτι που σημαίνει ότι ο Κορεάτης κατασκευαστής θέλει να κάνει την είσοδό του σε μια κατηγορία που μάλλον βρίσκεται σε παρακμή τους τελευταίους μήνες με την άφιξη του κύκλου πιστοποίησης WLTP και τη διακοπή μοντέλων, όπως το Peugeot 208 GTI-του οποίου δεν ξέρουμε αν θα υπάρξει συνέχεια. Φυσικά μένει να δούμε και αν τα υπόλοιπα της παρέας, όπως τα Volkswagen Polo GTI, Ford Fiesta ST και το μελλοντικό Renault Clio RS -αν υπάρξει- θα αντέξουν στην αντιρρυπαντική λαίλαπα. 

Σε αντίθεση με το i30 N που διαθέτει δίλιτρο μοτέρ, το νέο κορεατικό hot σουπερμίνι θα πρέπει να φορέσει τον 1.600άρη τούρμπο της Hyundai, με ισχύ περίπου 200 ίππων. Χωρητικότητα-νόρμα για την κατηγορία, ασχέτως αν η Volkswagen πήγε κόντρα στο ρεύμα, λανσάροντας το Polo GTI με δίλιτρο κινητήρα. Το i20 N θα λανσαριστεί το 2020, πιθανώς με την ευκαιρία της Έκθεσης της Γενεύης του ίδιου έτους.

Το δεύτερο «Ν» που θα προκύψει θα είναι ένα πιο αποκλειστικό σπορ μοντέλο, πιθανότατα χωρίς να πατά σε αντίστοιχη λάιτ εκδοχή της γκάμας της Hyundai, και το οποίο θα μπορούσε να υιοθετήσει μια κεντρομήχανη αρχιτεκτονική και τετρακίνηση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube