node/41346

Έρχονται Alfa Romeo με 3κύλινδρο κινητήρα 1.2 PureTech by Peugeot

Τα σχέδια της Stellantis για τη μιλανέζικη φίρμα όπως διαφαίνονται μέσα από τα πλάνα ανάπτυξης της εταιρείας. 

H συγχώνευση FCA και Groupe PSA είναι γεγονός. O νέος όμιλος που προέκυψε, η Stellantis, διαχειρίζεται πλέον όλες τις μάρκες των δύο ομίλων και σχεδιάζει ένα διαφορετικό μέλλον για πολλές από αυτές. 

Ένα από τα πολλά σχέδια που μπήκαν στο τραπέζι είναι η κοινή ανάπτυξη των Alfa Romeo, DS Automobiles και Lancia, με τις τρεις αυτές μάρκες να αποτελούν το premium κομμάτι της γκάμας προϊόντων του ομίλου.

Και μπορεί η αναβίωση της Lancia να αποτελεί ευχάριστη είδηση για τους απανταχού φίλους της φίρμας, αλλά και η «κοινή ανάπτυξη» της Alfa Romeo με την DS είναι και αυτή μια νέα ενδιαφέρουσα εξέλιξη. 

Για παράδειγμα, δημοσιεύματα από τη Γαλλία και την Ιταλία κάνουν λόγω για μια νέα γενιά Alfa Romeo Giulietta που θα βασίζεται στην εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας EMP2 του GroupePSA, την οποία χρησιμοποιούν επίσης τα Citroën C4 C-Cross, DS 4 και θα δούμε στις επόμενες γενιές των Peugeot 308 και Opel Astra.

Αυτό σημαίνει πως η γκάμα ίσως περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης 1.2 PureTech, πετρελαίου 1.5 BlueHdi αλλά και εκδόσεις plug-in hybrid με κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς με απόδοση που θα φτάνει έως και τους 225 PS.

Υπάρχουν επίσης φήμες και για μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση καθώς η τεχνογνωσία του ομίλου PSA στο συγκεκριμένο τομέα έχει επιταχύνει τα πλάνα για εξηλεκτρισμό της Alfa Romeo.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η επιστροφή της Alfa Romeo Giulietta

Τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα δεν βγήκαν από την κοιλιά κάποιων ευφάνταστων δημοσιογράφων. Η επιβίωση της Stellantis και η ανάπτυξή της υπαγορεύει τέτοιες κινήσεις. Η χρήση κοινής πλατφόρμας και κοινών κινητήρων είναι επιβεβλημένες λύσεις για μείωση του κόστους και την αύξηση της κερδοφορίας που είναι το βασικό ζητούμενο σε ομίλους του μεγέθους της Stellantis.

Η εμπειρία από τον όμιλο VW έχει δείξει πως η συγκεκριμένη πρακτική είναι και εφαρμόσιμη και κερδοφόρα και στο τέλος της ημέρας, με σωστά προσανατολισμένες κινήσεις, δεν αφαιρεί στοιχεία από το DNA κάθε φίρμας, αφού αυτά μπορούν να παραμείνουν μέσα από άλλες επιλογές. 

Τέτοια στοιχεία είναι ο σχεδιασμός ή το στήσιμο του αυτοκινήτου, αλλά και ο εξοπλισμός που θα οριοθετεί τη διαφορετικότητα της κάθε μάρκας. Και η Alfa Romeo μπορεί να σταθεί στην αγορά, πατώντας πάνω σε διαχρονικές αξίες της, έστω και να κάτω από το καπό της ζει ένα μοτέρ που θα μιλά... γαλλικά.

Άλλωστε η τοποθέτηση του Jean-Philippe Imparato στο τιμόνι της Alfa Romeo σηματοδοτεί με τον πιο σαφή τρόπο, το προς τα πού θέλει να στρέψει το τιμόνι της μιλανέζικης φίρμας ο νέος όμιλος.