Έρχεται υβριδικό Honda CR-V

Έρχεται υβριδικό Honda CR-V

Η Honda ανανεώνει τη γκάμα του CR-V, ξεκινώντας με το λανσάρισμα υβριδικής έκδοσης και την κατάργηση των ντίζελ.

Η Honda θα λανσάρει μια υβριδική έκδοση του CR-V το 2018, ξεκινώντας από αυτή την ανανέωση της γκάμας του μοντέλου. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί ως Honda CR-V Hybrid Prototype στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης την ερχόμενη εβδομάδα.

Το υβριδικό πρωτότυπο δείχνει επίσης τις σχεδιαστικές αλλαγές που θα γίνουν στο CR-V. Με την 5η γενιά του μοντέλου η Honda θέλει να ανταγωνιστεί το Volkswagen Tiguan στη μάχη των πωλήσεων. Για το λόγο αυτό στη γκάμα των κινητήρων θα προστεθεί ο βενζινοκινητήρας 1.5 VTEC Turbo που γνωρίσαμε στο αντίστοιχο Civic, με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή CVT. Η υβριδική έκδοση θα ακολουθήσει.

Η Honda θα καταργήσει τις ντίζελ εκδόσεις, δικαιολογώντας αυτή την απόφαση λέγοντας ότι το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης εστιάζει τους πόρους και την ανάπτυξη τεχνολογίας μακριά από το πετρέλαιο, δηλαδή στην ηλεκτροκίνηση. Αυτό υπογραμμίζει το λανσάρισμα της υβριδικής έκδοσης του CR-V. Όλα τα μοντέλα Honda για την Ευρώπη από εδώ και στο εξής θα είναι εξηλεκτρισμένα.

Η υβριδική έκδοση θα έχει δίλιτρο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας θα δίνει ώθηση και ο άλλος θα λειτουργεί ως γεννήτρια. Η μετάδοση θα γίνεται με μία σταθερή σχέση, με το εργοστάσιο να υποστηρίζει ότι έτσι επιτυγχάνεται μια ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση αδιάκοπης επιτάχυνσης. Άλλα τεχνικά στοιχεία και τιμές ισχύος, ροπής κ.λπ. δεν έχουν για την ώρα ανακοινωθεί ή διαρρεύσει.

Το σύστημα της Honda το οποίο λέγεται Multi-Model Drive, σύμφωνα με το εργοστάσιο αποφασίζει αυτόματα πως θα συνδυάσει την ενέργεια από τον ηλεκτρικό και τον θερμικό κινητήρα. Θεωρητικά τα ηλεκτρονικά κάνουν την βέλτιστο συνδυασμό, παρόλα αυτά υπάρχουν τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: EV Drive (αμιγώς ηλεκτρικό), Hybrid Drive (υβριδικό) και Engine Drive (κίνηση μόνο με τον βενζινοκινητήρα).

Το νέο CR-V είναι φαρδύτερο, ψηλότερο και μακρύτερο από το προηγούμενο. Έχει λεπτότερες εμπρός κολώνες και μεγαλύτερους τροχούς, πιο αιχμηρά νεύρα στο καπό και πιο τονισμένα φτερά. Η ανασχεδιασμένη μάσκα και τα φώτα ενσωματώνουν την πιο πρόσφατη σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας.

Πηγή Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube