Επίσημο: Νέο Volkswagen Golf VIII GTI Clubsport

Επίσημο: Νέο Volkswagen Golf VIII GTI Clubsport

Η κορυφαία έκδοση του GTI με 300 PS και λειτουργία οδήγησης Nürburgring!

H Volkswagen παρουσίασε σήμερα την μέχρι στιγμής ισχυρότερη και πιο στοχευμένη έκδοση επιδόσεων του Golf VIII, με το πρόθεμα GTI Clubsport.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Κάτω από το καπό βρίσκουμε μια βελτιωμένη έκδοση του γνωστού υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα 2.0 TSI (EA888 evo4) που για την περίσταση αποδίδει 300 PS και 400 Nm χάρη σε επεμβάσεις στο turbo, το intercooler και το λογισμικό. Αυτό σημαίνει πως έχει +55 PS και +30 Nm σε σύγκριση με το Golf VIII GTI. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων που έχει κοντύτερη κλιμάκωση. Νέο είναι και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης με ηλεκτρομηχανικό κλείδωμα (αντικαθιστά το ηλεκτρονικό σύστημα XDS στο απλό GTI) το οποίο είναι μια από τις παραμέτρους που ελέγχει το σύστημα Vehicle Dynamics Manager. Το τελευταίο έχει πλέον και λειτουργία οδήγησης Nürburgring που σετάρει το αυτοκίνητο με το βέλτιστο τρόπο για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της διάσημης πίστας.

Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 10 mm σε σχέση με του GTI με νέους βραχίονες, αμορτισέρ και ελατήρια, ενώ έχουμε μεγαλύτερο καμπέρ στους εμπρός τροχούς. Αντίστοιχες βελτιώσεις έχουμε και στο σύστημα διεύθυνσης για μεγαλύτερη ακρίβεια. Σύμφωνα με τη Volkswagen, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε κάτω από 6" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

VW Golf GTI Clubsport

Αισθητικά, το Clubsport ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα GTI χάρη στο νέο προφυλακτήρα εμπρός με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα που έχουν κυψελωτό φόντο, τα αυτοκόλλητα πάνω από τα μαρσπιέ, τις ζάντες 19" (προαιρετικές), την διπλή αεροτομή στην ουρά, τον διαχύτη και τις μεγαλύτερες χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης με οβάλ σχήμα.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πιο περιορισμένες, με υφασμάτινες επενδύσεις ArtVelours (προαιρετικά δέρμα), paddles αλλαγής σχέσεων πίσω από το τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ, κόκκινες ραφές στα bucket καθίσματα, το δερμάτινο τιμόνι, το κεντρικό υποβραχιόνιο και τα πατάκια.

Η Volkswagen δεν ανακοίνωσε περισσότερα για την εμπορική διάθεση του Golf GTI Clubsport ούτε για τις τιμές του που αναμένεται να είναι υψηλότερες από του αντίστοιχου GTI.

[Πηγή: Volkswagen]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube