Opel Zafira-e Life
node/39285

Επίσημο: Νέο Opel Zafira-e Life

To δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της Opel είναι το Zafira-e Life, μεγάλο MPV και βαν μεταφοράς μέχρι και εννέα ατόμων.

Ας ξεκινήσουμε υπενθυμίζοντας ότι το Zafira Life είναι η εκπολιτισμένη, επιβατική έκδοση του Vivaro και ως εκ τούτου ο ξάδερφος του Citroën SpaceTourer και του Peugeot Traveller. Οπότε και το Opel διατίθεται πλέον σε ηλεκτρική παραλλαγή 100%, προφανώς με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά των ξαδερφιών του.

Έτσι το Zafira-e Life φορά ηλεκτρομοτέρ 136 PS που αποδίδει ροπή έως 260 Nm, με τη μέγιστη ταχύτητά του να περιορίζεται στα 130 km/h. Για τον υποψήφιο αγοραστή θα υπάρχουν δύο μεγέθη μπαταρίας: 50 kWh ή 75 kWh. Με το πρώτο, η αυτονομία σύμφωνα με τον κύκλο WLTP είναι 230 km, ενώ με την 75άρα 330 km. To Zafira-e Life είναι εξοπλισμένο με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή 7,4 kW, αλλά Θα μπορεί να εξοπλιστεί και με τριφασικό φορτιστή 11 kW. Όσον αφορά τον χρόνο φόρτισης, σε τερματικό συνεχούς ρεύματος 100 kW, το 80% της μπαταρίας φορίζεται σε 30 ή 45 λεπτά της ώρας αντίστοιχα.

Opel Zafira-e Life

Το Zafira-e Life θα είναι διαθέσιμο σε τρία μήκη αμαξώματος: 4,60 m, 4,95 m και 5,30 m. Οι δύο συρόμενες πόρτες μπορούν να είναι ηλεκτρικές, με άνοιγμα περνώντας το πόδι περνά κάτω από το αυτοκίνητο. Ακόμα και το πιο κοντό Zafira-e Life μπορεί να φιλοξενήσει εννέα άτομα, καθιστώντας το αυτοκίνητο ικανό για μίνι λεωφορείο, για μετακομίσεις (το μακρύ έχει χώρο φόρτωσης 4,5 κ.μ.), μεταφορά στρατιωτικού προσωπικού, ακόμα και για πολυτελές commuter: Η έκδοση Business Elegance προσφέρει τέσσερις δερμάτινες πολυθρόνες στο πίσω μέρος. Αν και ηλεκτρικό, το Zafira-e Life διατηρεί τη δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1.000 κιλά, ενώ το ύψος των 1,9 m του επιτρέπει την πρόσβαση στους περισσότερους υπόγειους χώρους στάθμευσης.

Opel Zafira-e Life

Η τιμή για το Zafira-e Life είναι ήδη γνωστή στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, αλλά προσώρας δεν έχειν ανακοινωθέι από την ελληνική αντιπριοσωπείας που αναμένεται στις εκθέσεις το 2021. Στην Ευρώπη πάντως το μοντέλο με τη μικρή, 50άρα μπαταρία ξεκινά από περίπου 54 χιλιάδες ευρώ για το βασικό επίπεδο εξοπλισμού που μόνο φτωχό δεν είναι: οκτώ θέσεις, ζάντες 17" ιντσών, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα, αυτόματα φώτα, ημί-αυτόματο cruise control, βοήθημα παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι πλευρικοί καθρέφτες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, οθόνη αφής 7 ιντσών...

Διαμορφώστε εδώ το Opel που σας ενδιαφέρει στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

node/39485
Nissan Qashqai 2020 render

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Η Nissan ετοιμάζεται να λανσάρει ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της: Το Qashqai. Και έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα διατίθεται στην Ευρώπη με υβριδική τεχνολογία e-Power.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Το δεύτερο μισό 2020 αναμένεται ιδιαίτερα δραστήριο για τη Nissan. Παρά την τρέχουσα κρίση, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει προγραμματίσει να αποκαλύψει τη νέα γενιά του Qashqai που θα έχει μια ιδιαιτερότητα: Την παρουσία υβριδικού κινητήρα, πρεμιέρα για το Qasqhai. Και όχι κάτι που το έχουμε ξαναδεί. Με άλλα λόγια δεν θα πρόκειται για τον κινητήρα E-Tech που έτσι θα τον μοιραζόταν με τη Renault, αλλά για τον e-Power, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από τη Nissan σε ορισμένα μοντέλα στην Ιαπωνία.

Σε αντίθεση με τα υβριδικά της Renault, το e-Power είναι ένα ξεκάθαρα ηλεκτρικό όχημα. Ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί τους τροχούς και απλώς χρησιμεύει ως γεννήτρια ρεύματος για τις μπαταρίες. Αυτό βέβαια, δεν αποκλείει την παρουσία στην γκάμα του Qashqai μιας έκδοσης με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα E-Tech της Συμμαχίας.

Η Nissan στοχεύει σε ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2023 και αυτό προφανώς περιλαμβάνει μοντέλα e-Power. Οι συνάδελφοί μας από το Autoexpress ρώτησαν τον επικεφαλής λειτουργιών της Nissan εάν αυτή την τεχνολογία θα τη βρούμε και στο Juke και η απάντηση θα μπορούσε να είναι από ενδιαφέρουσα έως «δεν ξέρω»: «Γιατί όχι;». Πάντως, ένα Juke που θα μπορούσε επίσης να γίνει 100% ηλεκτρικό και θα πωλείτο παράλληλα με τη μία και μοναδική θερμική έκδοση του μοντέλου είναι πολύ πιθανή εξέλιξη και μάλιστα του εγγύς μέλλοντος.

node/39484

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Η εποχή του εξηλεκτρισμού της Maserati ξεκινά με την ήπια υβριδική Ghibli Hybrid.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Μετά από αρκετά teaser video, η Maserati παρουσίασε σήμερα την Ghibli Hybrid - το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Τρίαινας - που σηματοδοτεί τον σταδιακό εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. 

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Ghibli πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2017. Μέχρι σήμερα η Maserati έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μονάδες του σεντάν που τοποθετείται στη γκάμα της κάτω από τη ναυαρχίδα Quattroporte.

Κάτω από το καπό της Ghibli Hybrid βρίσκεται ο τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ηλεκτρικό supercharger (e-Booster) και μια μπαταρία που βρίσκεται στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και αποθηκεύεται στη μπαταρία, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στην ενίσχυση των επιδόσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 330 PS και τα 430 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7" (+1" σε σχέση με την V6) και τελική ταχύτητα 255 km/h. 

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, παρά τον ελαφρύ εξηλεκτρισμό της, η Ghibli διατηρεί τον ήχο που χαρακτηρίζει κάθε Maserati χάρη σε ειδική ρύθμιση της εξάτμισης. Παράλληλα, ζυγίζει 80 kg λιγότερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Maserati Ghibli Hybrid

Αισθητικά, η νέα Ghibli Hybrid ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στην ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια, τα νέα γραφικά LED στα πίσω φώτα (εμπνευσμένα από τις 3200 GT και Alfieri Concept) αλλά και από τις πινελιές σε μπλε χρωμα που συναντάμε στις εσοχές, τις δαγκάνες των φρένων και τα εμβλήματα στο προφίλ.

Την ίδια απόχρωση (που σύμφωνα με τη Maserati συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό) βρίσκουμε και στο εσωτερικό, στις ραφές των καθισμάτων και στην Τρίαινα που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα. Στο ταμπλό συναντάμε επίσης νέο πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,1" στην κεντρική κονσόλα η οποία ενσωματώνει το Maserati Intelligent Assistant με νέα γραφικά. Η Ghibli Hybrid εισάγει και την τεχνολογία Maserati Connect program που παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση του οχήματος και αναβαθμίζει το λογισμικό του όποτε χρειαστεί.

Παράλληλα με την πρεμιέρα της Ghibli Hybrid, η ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα είναι οι GranTurismo και GranCabrio που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Maserati]