node/24128

Επίσημο: Νέο Honda Civic Type R με 320 PS [video]

Το νέο Honda Civic Type R είναι πιο επιθετικό, ικανότερο και δυνατότερο, αλλά αυτή τη φορά δίνοντας βάρος και στον τομέα της άνεσης.

Το 2016 εμφανίστηκε ένα πρωτότυπο του νέου Honda Civic Type R, το οποίο πρόσφατα διαπιστώσαμε ότι θα περάσει σχεδόν χωρίς αλλαγές στη γραμμή παραγωγής.

Πράγματι, το νέο Honda Civic Type R δείχνει ακόμα πιο απόκοσμο από το απερχόμενο. Τα περισσότερα χαρακτηριστικά του μάλιστα έχουν προκύψει για λόγους αεροδυναμικής, και όχι απλώς για εντυπωσιασμό, και το αποτέλεσμα είναι το αυτοκίνητο με την καλύτερη αναλογία αεροδυναμικής απόδοσης και αντίστασης (downforce/drag) στην κατηγορία. Για αυτό φροντίζουν χαρακτηριστικά που φαίνονται, όπως τα μικρά πτερύγια στο τελείωμα της οροφής (vortex generators) που διαμορφώνουν τη ροή του αέρα πριν αυτός φτάσει στην τεράστια πίσω αεροτομή, και άλλα που δεν αποκαλύπτονται στον παρατηρητή, όπως το πιο ομαλό πάτωμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ηonda Civic Type R

Τη δουλειά των μηχανικών της Honda για τη δημιουργία του Type R διευκόλυνε το γεγονός ότι το πλαίσιο του νέου Civic είναι πολύ πιο άκαμπτο από του απερχόμενου. Με τις επιπλέον ενισχύεις του, το Type R είναι 38% πιο άκαμπτο από τον προκάτοχό του. Η νέα γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης φροντίζει για λιγότερο torque steer και καλύτερη αίσθηση. Πίσω, στη διάταξη πολλαπλών συνδέσμων του νέου Civic, έχουν τοποθετηθεί ενισχυμένοι βραχίονες. Παρότι το σύνολο είναι πιο σπορ από το απερχόμενο, είναι παράλληλα και πιο άνετο!

Κι αυτό γιατί εκτός από τις ρυθμίσεις Sport και +R, το νέο Type R έχει και λειτουργία Comfort, η οποία καθορίζει αντίστοιχα τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, την υποβοήθηση του τιμονιού, την απόκριση του γκαζιού και την «αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων». Αν αναρωτιέστε τι να εννοεί η Honda με αυτή τη φράση, θα διαβάσετε παρακάτω. Σκοπός είναι πάντως το νέο Type R να προσελκύσει και ένα πιο mainstream κοινό, πέρα από τους σκληροπυρηνικούς πελάτες στους οποίους απευθυνόταν το προηγούμενο.

Κάτω από το καπό του νέου Honda Civic Type R βρίσκεται ο ίδιος 2λιτρος VTEC Turbo με του προηγούμενου, με ισχύ αυξημένη από τους 310 στους 320 PS. Η μέγιστη ροπή δεν έχει επηρεαστεί, και φτάνει τα 40,8 kgm στο φάσμα 2.500-4.500 rpm, όμως οι επεμβάσεις στη χαρτογράφηση έχουν βελτιώσει την απόκριση του γκαζιού. Η κίνηση μεταδίδεται και πάλι στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, το οποίο όμως πλέον διαθέτει λειτουργία rev match. Προφανώς, το πώς λειτουργεί το σύστημα θα καθορίζεται από το επιλεγμένο mode του αυτοκινήτου, οπότε είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι το πρόγραμμα Comfort θα εξασφαλίζει απόλυτα ομαλές αλλαγές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε το νέο Honda Civic 1.5 VTEC Turbo

Το νέο Type R θα κατασκευάζεται μαζί με τα υπόλοιπα Honda Civic στο εργοστάσιο της φίρμας στο Swindon, στο Ην. Βασίλειο. Οι πωλήσεις του σε όλο τον κόσμο θα ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Θα είναι μάλιστα το πρώτο μοντέλο Type R που θα διατεθεί επίσημα και στην αγορά της Β. Αμερικής.



[Πηγή: Honda]

TAGS
node/40261

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως οι διάδοχοι των MINI Hatch και MINI Countryman θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η ΜΙΝΙ ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το μέλλον, δίνοντας έμφαση στον εξηλεκτρισμό και την επέκταση της γκάμας της, ενώ παράλληλα σκοπεύει να ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά της Κίνας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MINI Cooper SE

Ο εξηλεκτρισμός της MINI έχει ήδη ξεκινήσει, με το υβριδικό MINI Cooper SE Countryman ALL4 και το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE, τα οποία αφορούν το 10% των πωλήσεων της εταιρείας. Στο μέλλον, οι νέες γενιές των δύο μοντέλων (τρίθυρο Hatchback και premium C-SUV) θα είναι διαθέσιμες σε αμιγώς ηλεκτρικές αλλά και σε συμβατικές εκδόσεις με θερμικά μοτέρ, για αυτούς που δεν είναι έτοιμοι ακόμα να εισέλθουν στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Παράλληλα, η εταιρεία θα επεκτείνει τη γκάμα της με ένα νέο μικρότερο crossover στην κατηγορία B-Segment (σουπερμίνι), το οποίο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως ηλεκτρικό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο MINI Cooper SE Countryman ALL4

Όσον αφορά την Κίνα η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον πλανήτη, η MINI θέλει να αυξήσει το μερίδιο αυτοκινήτων που πουλά εκεί από το 10% που είναι σήμερα. Για να το πετύχει αυτό θα ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα από το 2023 σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall Motors. Τα MINI που θα παράγονται εκεί θα καλύψουν την αυξημένη ζήτηση που θα προκύψει στην αγορά της Κίνας, ενώ η παραγωγή στα υπόλοιπα εργοστάσια της εταιρείας θα διατηρηθεί σε σταθερά επίπεδα.

Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου, δύο δεκαετίες μετά από την αναβίωση του ΜΙΝΙ Cooper, η βρετανική φίρμα που ανήκει στον όμιλο BMW έχει κατασκευάσει περίπου 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στην Οξφόρδη, τα οποία έχουν πουληθεί σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο.

*Στις εικόνες βλέπετε τα επίσημα σκίτσα της σημερινής δεύτερης γενιάς MINI Countryman.

[Πηγή: MINI]

node/40258

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Το δεύτερο SUV της Genesis έρχεται να γίνει ο πρώτος εκπρόσωπός της στην κατηγορία των premium D-SUV.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Μετά από το ανανεωμένο G70, τα ολοκαίνουρια G80 και GV80 και τη ναυαρχίδα G90, η Genesis εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα δεύτερο SUV - το GV70. Το νέο μοντέλο τοποθετείται στην κατηγορία premium D-SUV, δηλαδή απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Alfa Romeo Stelvio και Volvo XC60.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Genesis G90 Limousine, η επιτομή της κορεατικής πολυτέλειας

Σχεδιαστικά, το GV70 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα "Athletic Elegance" της Genesis που έχει φέρει ένα ενιαίο look σε ολόκληρη τη γκάμα. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η γρίλια Crest Grile που συνοδεύεται από τετραπλά φώτα LED, σπορ αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και χρωμιωμένη ποδιά.

Genesis GV70

Στο προφίλ η εικόνα είναι δυναμική, με Parabolic Line που ξεκινά από τη μάσκα και κατεβαίνει προς την ουρά, νέα γραμμή παραθύρων, C-Pillar βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και έντονη κλίση της οροφής. Πίσω, ξεχωρίζουμε τα μακρόστενα διπλά φώτα LED πάνω στην πόρτα που έχει έντονη καμπυλότητα, αλλά και τη μεγάλη εσοχή στον προφυλακτήρα που φιλοξενεί την πινακίδα και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μια μακρόστενη οθόνη στην κορυφή του ταμπλό, ενιαίους αεραγωγούς με την γραμμή τους να προεκτείνεται και στις πόρτες, κεντρική κονσόλα οβάλ σχήματος με τα χειριστήρια του κλιματισμού και ένα κεντρικό τούνελ με τον περιστροφικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και το χειριστήριο για το infotainment.

Genesis GV70

Η έκδοση Sport (το εικονιζόμενο μοντέλο με κόκκινη εξωτερική απόχρωση) ξεχωρίζει από τις ζάντες 21" με μοτίβο G-Matrix, σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, μεγαλύτερες εξατμίσεις με πιο έντονο ήχο, διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό, σπορ τιμόνι και διακοσμητικά από ανθρακονήματα.

H Genesis δεν αποκάλυψε πληροφορίες για τη γκάμα κινητήρων του GV70 - που προφανώς θα είναι κοινή με του G70 - όμως ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Από σήμερα και για τους δύο επόμενους μήνες, η εταιρεία ξεκινά δοκιμαστικά test drive του GV70 στην Κορέα, έτσι ώστε να γίνουν οι τελικές βελτιστοποιήσεις πριν από την εμπορική πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: Genesis]