Επίσημο: Νέο Audi A6 Avant 2018 με εντυπωσιακό στιλ [video]

Επίσημο: Νέο Audi A6 Avant 2018 με εντυπωσιακό στιλ [video]

Ο άμεσος ανταγωνιστής της Mercedes-Benz E-Class Estate υιοθετεί νέο look με έντονα οπισθοκλινή οροφή χωρίς να θυσιάσει την πρακτικότητα.

Ύστερα από την παρουσίαση της μπερλίνας για πρώτη φορά δημόσια στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ήταν η σειρά της έκδοσης Avant της νέας γενιάς του Audi A6 να αποκαλυφθεί επίσημα.

Μια κατηγορία που ναι μεν για την ελληνική πραγματικότητα είναι σχεδόν ανύπαρκτη –πόσω μάλλον σε στέισον, αλλά για την Ευρώπη αποτελεί μια σημαντική κατηγορία. Στην Ελλάδα, τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας πούλησαν 25 κομμάτια Α6 η Audi, 102 αυτοκίνητα η Mercedes-Benz με την E-Class, 68 5άρες η BMW και 45 από το S90 η Volvo.

Να σημειώσουμε ότι σε αυτό το premium κομμάτι της αγοράς, τα πολυτελή μεσαία πολυτελείας κατέγραψαν στην Ευρώπη πάνω από 422.000 πωλήσεις το 2017. Συνολικά για το A6 C7 το 2017 έκλεισε με απώλειες 16%, στα 79 χιλιάδες αυτοκίνητα έναντι των 93,5 χιλιάδων πωλήσεων για το 2016. Και ήταν φυσικό και επιβεβλημένο ύστερα από την μπερλίνα A6 C8 να εμφανιστεί η έκδοση Avant που αντιπροσωπεύει τις μισές πωλήσεις του μοντέλου.

Το νέο A6 Avant προφανώς και παίρνει αυτούσιο το εμπρός μέρος της μπερλίνας με την εξέλιξη του στιλ της φίρμας που έχουμε ήδη δει ήδη στα νέα A8 και A7 Sportback που παρουσιάστηκαν πέρυσι. Η μάσκα με το ενιαίο πλαίσιο έγινε πιο φαρδιά, αλλά λιγότερο υψηλή και ο προφυλακτήρας είναι γενναιόδωρα «αερισμένος», κάτι που αναμφίβολα του δίνει επιθετικότητα.



Αυτό που δεν ανακαλύπτουμε σήμερα φυσικά είναι πάνω από όλα το πίσω μέρος και το γενικό προφίλ αυτού του νέου Audi A6 Avant. Και οι λάτρεις των SW θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι: Πρόκειται για ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο, στο πνεύμα του μοντέλου που αντικαθιστά, με παρατεταμένα οπισθοκλινή γραμμή οροφής που καταλήγει στο χείλος εκφυγής πάνω από το πίσω παρμπρίζ. Συνδυάζεται δε πετυχημένα με πιο αδρά σχεδιασμένα πίσω φτερά, συνθέτοντας ένα εντυπωσιακό προφίλ, ειδικά με τις κολοσσιαίες ζάντες των 21 ιντσών του μοντέλου της παρουσίασης και σε αυτό το φινίρισμα S line. Τα πίσω φώτα είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά της μπερλίνας, με μια χρωμιωμένη λωρίδα που τρέχει σε όλο το πλάτος και τα συνδέει.



Στην καμπίνα, το ταμπλό μεταφέρθηκε επίσης αυτούσιο από την μπερλίνα και παραμένει σχεδιαστικά πολύ κοντά σε αυτό του τελευταίου A8: Κομψή οριζόντια σχεδίαση και με την ίδια διαμόρφωση με δύο οθόνες πάνω στην κεντρική κονσόλα, αυτή της κορυφής των 8,6 έως 10,1 ιντσών, ανάλογα με το επίπεδο του φινιρίσματος, και το περιστροφικό χειριστήριο του συστήματος MMI που έχει αντικατασταθεί από την κάτω που είναι αφής, με διαγώνιο στις 8,6 ίντσες.



Αυτή η τελευταία χρησιμοποιείται για τη ρύθμιση του κλιματισμού και χρησιμεύει ως pad για να εισάγεις τη διεύθυνση για την πλοήγηση πριν από την προβολή της διαδρομής στην πάνω οθόνη. Εξίσου ευέλικτη, διαδραστική και προσαρμόσιμη, και επιτρέποντας τη δημιουργία συντομεύσεων στις προτιμώμενες λειτουργίες με μεταφορά/απόθεση, η οθόνη αυτή χρησιμοποιεί πιο απτική τεχνολογία προκειμένου να παρέχει μια δυναμική απεικόνιση σε κάθε εντολή.



Αντίστοιχα πληθωρικό είναι το επίπεδο των βοηθημάτων οδήγησης που διατίθενται σε αυτό το νέο A6 Avant. Η Audi ανακοινώνει 38 από αυτά, αρχής γενομένης από το προσαρμοζόμενο cruise control με σύστημα διατήρησης της λωρίδας μέχρι ένα σύστημα πλήρους αυτόματης στάθμευσης και ελεγχόμενο μέσω εφαρμογής από smartphone.

Κάτω από το καπό, το Audi A6 Avant χρησιμοποιεί την ίδια γκάμα μοτέρ με της μπερλίνας, συνδυάζοντας κάθε κινητήρα με ένα ελαφρύ υβριδικό σύστημα: 12βολτο για τον 4κύλινδρο 2.0 TDI των 190 PS, 48βολτο για τους V6 3.0, είτε πρόκειται για τον TFSI των 340 PS είτε για έναν από τρεις TDI των 204, 231 και 286 PS. Σύστημα που επιτρέπει να έχεις ελεύθερο τροχασμό, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, από τα 55 έως τα 160 km/h, και να ενεργοποιεί το stop/start από τα 22 km/h, κάτι που μειώνει την κατανάλωση κατά 0,7 lt/100 km σύμφωνα με την Audi. Μόνο ο «μικρός» τουρμποντίζελ θα είναι διαθέσιμο με προσθιοκίνητο set-up, ενώ όλα τα υπόλοιπα μοντέλα θα διατίθενται με τετρακίνηση quattro. Όπως και όλα θα συνδυάζονται με αυτόματο σασμάν, είτε πρόκειται για σύστημα με μετατροπέα ροπής (V6 TDI) είτε για διπλού συμπλέκτη S tronic (2.0 TDI και V6 TFSI).



Όσον αφορά το πορτμπαγκάζ, το στάτους παραμένει το ίδιο, καθώς το νέο A6 Avant διαθέτει ακριβώς την ίδια χωρητικότητα και το απερχόμενο: Πλάτος χώρου φόρτωσης στα 1,05 m και χωρητικότητα 565 lt στην 5θέσια διάταξη που ανεβαίνει στα 1.680 lt με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα. Αριθμοί που είναι καθ’ όλα αξιοπρεπείς σε απόλυτες τιμές, αλλά και παραμένουν στο μέσο όρο της κατηγορίας και μακράν χαμηλότεροι από αυτούς της βασίλισσας της κατηγορίας Mercedes-Benz E-Class Estate.

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ κατηγορίας
ΜΟΝΤΕΛΟ5θέσια διάταξηδιθέσια διάταξη
Audi A6 Avant566 lt1.680 lt
BMW 5 Series Touring570 lt1.700 lt
Jaguar XF Sportbrake565 lt1.700 lt
Mercedes-Benz C-class Estate640 lt1.820 lt
Volvo V60560 lt1.526 lt

 

 










Φυσικά και δεν πρόκειται για έλλειψη τεχνογνωσίας του Ingolstadt στο θέμα αυτό. Πρόκειται για έναν εκούσιο συμβιβασμό στη σχέση χώρου αποσκευών και χώρου για τους πίσω επιβάτες, μια επιλογή που γίνεται από την Audi που προτιμά να εξασφαλίσει χώρο για τα γόνατα των επιβατών του πίσω καθίσματος.



Το τούνελ μετάδοσης παραμένει ογκώδες, αλλά το πλάτος στο ύψος των γοφών όσο και σε αυτό των ώμων είναι βελτιωμένο σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, κάτι που ισχύει και για την μπερλίνα, Επιπλέον το Avant διαθέτει και 2,3 πόντους επιπλέον αέρα για το κεφάλι.

 

Η καινούργια γενιά του Audi A6 θα κάνει την εμφάνισή της στις εμπορίες το φθινόπωρο, λίγους μήνες ύστερα από την αντίστοιχη εμφάνιση της μπερλίνας στις αρχές του καλοκαιριού. Η τιμή προφανώς και ακόμη δεν είναι γνωστή για το νέο μοντέλο, αλλά με ένα χονδροειδή υπολογισμό, την εκτιμούμε τουλάχιστον 2.500 ευρώ μεγαλύτερη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Εδώ να σημειώσουμε ότι η ελληνική αντιπροσωπεία στους καταλόγους της διέθετε (και διαθέτει) από το απερχόμενο μόνο την έκδοση A6 Avant 3.0 TDI quattro S tronic με τους 218 ίππους και τιμή €79.100.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube