Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz E-Class Estate 2017 [videos]

Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz E-Class Estate 2017 [videos]

Η Mercedes-Benz αποκάλυψε τη νέα E-Class Estate, ένα τυπικά πρακτικό αυτοκίνητο, αλλά πάντως λιγότερο απ’ ό,τι ο προκάτοχός της.

Με πρόγραμμα να λανσαριστεί εμπορικά τον προσεχή Ιούλιο και τι πρώτες παραδόσεις τον Οκτώβριο,  η νέα Mercedes-Benz E-Class Estate έρχεται να πέσει στην αγορά πάνω στο Audi A6 Avant και στην ΒΜW 5 Series Touring.

Η εκτιμώμενη τιμή στην Ελλάδα, για το best selling στην Ευρώπη, την E 220 d Estate, είναι €65.000, ενώ μέσα στο 2016 αναμένεται και η 7θέσια έκδοση του αυτοκινήτου.

Η νέα E-Class Estate, κατά το πρότυπο της σεντάν, έλκει την έμπνευσή της από τη μικρότερη C-Class Estate, πιο σπορτίβ και σημαντικά λιγότερου αδρού σχεδιασμού, με πιο ρευστή γραμμή από την προκάτοχό της.

Από το εμπρός μέρος έως και το τελείωμα της εμπρός πόρτας, η E-Class Estate δεν διαφέρει σε τίποτα από τη σεντάν, αν εξαιρέσει κάποιος του αλουμινένιες ράγες οροφής. Αντίθετα με το απερχόμενο μοντέλο, η πίσω πόρτα έχει μεγαλύτερη κλίση και δημιουργεί λιγότερο κάθετη εικόνα στο πίσω μέρος, προβάλλοντας ένα αμάξωμα λιγότερο τετράγωνο απ’ ό,τι στο παρελθόν. Ωστόσο, όπως και η σεντάν υπάρχει η επιλογή σε δύο είδη μάσκας: Τα βασικά και τα μοντέλα Exclusive έχουν την κλασική χρωμέ γρίλια, ενώ τα Avantgarde και AMG έχουν πιο σπορ όψη με μεγαλύτερο σήμα στο κέντρο της γρίλιας.

Στην καμπίνα, η ατμόσφαιρα είναι πανομοιότυπη με αυτή της σεντάν, με προαιρετική την επιλογή της διπλού ψηφιακού καντράν και του συστήματος πολυμέσων να δεσπόζουν του ταμπλό.

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz E 200  

Με 670 lt χώρο αποσκευών, η χωρητικότητα μειώθηκε σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κατά 25 λίτρα. Ωστόσο, η E-Class Εstate εξακολουθεί να παραμένει στην κορυφή της κατηγορίας στο premium μεγάλα στέισον, με 105 lt περισσότερο χώρο στο πορτμπαγκάζ από το Audi A6 Avant και 110 lt από τη BMW 5 Series Touring.

Με το πίσω κάθισμα να αναδιπλώνεται 40/20/40, όταν αυτό πέφτει τελείως δημιουργείται χώρος 1.820 lt, μικρότερος κατά 130 λίτρα απ’ ό,τι στο παρελθόν. Ένας λεβιές με ηλεκτρική λειτουργία επιτρέπει την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος αυτόματα, χωρίς να χρειαστεί να «σκαρφαλώσεις» στο πίσω μέρος. Ωστόσο, η αναδίπλωση της πλάτης δεν δημιουργεί ένα φλατ πάτωμα, αφήνοντας σκαλοπάτι.

Παρά τη μείωση της χωρητικότητας στο πορτμπαγκάζ, η Mercedes-Benz δηλώνει ότι η νέα new E-Class Estate δεν είναι λιγότερο πρακτική απ’ ό,τι στο παρελθόν. Με 1,1 m, το πλάτος στο χώρο αποσκευών μεταξύ των θόλων της πίσω ανάρτησης είναι επαρκές για να υποδεχτεί τη στάνταρ ευρωπαϊκή παλέτα, σύμφωνα με το Γερμανό κατασκευαστή. Επιπλέον, η ηλεκτρική λειτουργία της πέμπτης πόρτας είναι και στην περίπτωση της νέας E-Class Estate στάνταρ.

Άλλο ένα στάνταρ στοιχείο του εξοπλισμού της πίσω πόρτας είναι αυτό που η Mercedes-Benz ονομάζει Easy Pack με την ηλεκτρομηχανική λειτουργία να ξεκινά με ένα απλό πάτημα. Το αυτόματο άνοιγμα όμως με την κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα είναι έξτρα και αποτελεί μέρος του βελτιωμένης λειτουργίας Keyless Go.

Όπως και η προηγούμενη E-Class Estate, το νέο μοντέλο διαθέτει αερανάρτηση στάνταρ. Σύστημα που διορθώνει αυτόματα το ύψος του αυτοκινήτου, επιτρέποντας φόρτωση μέχρι και 740 kg και δυνατότητα ρυμούλκησης μέχρι 2.100 kg, ανάλογα με το μοντέλο. Η Mercedes-Benz επανασχεδίασε τον κοτσαδόρο για μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο, εφοδιάζοντας τον με ηλεκτρικό μοτέρ.

Με το λανσάρισμα του αυτοκινήτου, η νέα E-Class Estate θα είναι διαθέσιμη σε Ε 200 με 4κύλινδρο δίλιτρο κινητήρα 184 PS, το νέο ολοκαίνουργιο 4κύλινδρο δίλιτρο ντίζελ των 194 ή 211 PS στην Ε 220 d. Στο τελευταίο τρίμηνο του 2016, η νέα E-Class Estate θα διατεθεί η δίλιτρη ντίζελ E 200 d με 150 άλογα, καθώς και η ντίζελ E 350 d με 3λιτρο V6 και 258 PS, και η E 400 4MATIC με 6κύλινδρο 3,5λιτρο βενζινοκινητήρα 333 ίππων. Από το λανσάρισμα όλα τα μοντέλα θα συνδυάζονται με το νέο 9άρι αυτόματο σασμάν 9GTRONIC.

Το πρώτο μοντέλο επιδόσεων στην γκάμα του αυτοκινήτου θα είναι η MercedesAMG E 43 4MATIC Estate, επίσης διαθέσιμη κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους. Θα φορά διτούρμπινο κινητήρα V6 τριών λίτρων, θα αποδίδει 401 PS και 53 kgm και θα συνδυάζεται επίσης με 9άρι αυτόματο σασμάν 9G‑TRONIC με διαφορετικό λογισμικό για ταχύτερες αλλαγές. Και όπως θα καταλάβατε από το όνομά του, θα διαθέτει σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC, αλλά και σπορ ανάρτηση.

Το βιβλίο παραγγελιών στην Ελλάδα αναμένεται να «ανοίξει» τον προσεχή Ιούλιο, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται τον Οκτώβριο.

[Πηγή Mercedes-Benz]


Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube