node/40059

Επίσημο: Νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e

Νέα έκδοση plug-in hybrid για το Audi A3 Sportback.

Μετά από τις εκδόσεις κινητήρα με βενζίνη (TFSI), πετρέλαιο (TDI) και φυσικό αέριο (g-tron), η Audi εμπλουτίζει τη γκάμα του νέου A3 Sportback με μια νέα έκδοση plug-in hybrid - το Audi A3 Sportback 40 TFSI e - που αντικαθιστά το A3 Sportback e-tron προηγούμενης γενιάς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Audi A3 Sportback [video]

Όπως και στα συγγενικά μοντέλα plug-in hybrid του VW Group, το υβριδικό σύστημα του Audi A3 Sportback 40 TFSI e αποτελείται από τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.4 TFSI (150 PS/250 Nm), αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων S tronic με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα (109 PS/330 Nm) και μπαταρία 13 kWh κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η τελευταία έχει 43% αυξημένη χωρητικότητα σε σχέση με το προηγούμενο A3 Sportback e-tron ενώ συνδέεται και με το air condition για βέλτιστη λειτουργία όταν επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες.

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 204 PS και τα 350 Nm, τα οποία μεταδίδονται στους εμπρός τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h  ολοκληρώνεται σε 7,6" και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 227 km/h. Παράλληλα, η Audi ανακοινώνει μέση κατανάλωση 1,5-1,4 lt/100km, και εκπομπές CO2 μεταξύ 34-30 g/km.

Audi

Η αυτονομία του μοντέλο σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία EV φτάνει τα 78 km (NEDC) ή τα 67 km (WLPT), με τελική ταχύτητα 140 km/h. Μια πλήρης φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λίγο περισσότερο από 4 ώρες, με φορτιστή 2,9 kW. Όπως προβλέπει η νομοθεσία, σε χαμηλές ταχύτητες ενεργοποιείται το Acoustic Vehicle Alert System που δίνει ηχητικό σήμα στους πεζούς (το μοντέλο ξεκινά πάντα ως ηλεκτρικό). 

Σε υβριδική λειτουργία υπάρχουν οι επιλογές Battery hold που διατηρεί σταθερό επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, και Battery charge που διοχετεύει σε αυτήν όσο το δυνατόν περισσότερη ενέργεια.

Μέσα από το Audi drive select ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προφίλ comfort, auto, dynamic και individual που επεμβαίνουν στο τιμόνι, το κιβώτιο, το γκάζι, και τα φρένα/ανάκτηση ενέργειας.

Audi

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πρώτη γνωριμία με το νέο Audi A3 Sportback

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το infotainment με το σύστημα MMI της Audi με οθόνη αφής 10,1", ψηφιακό πίνακα οργάνων, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, διζωνικό κλιματισμό, πακέτο συστημάτων υποβοήθησης (Audi pre sense front, lane departure warning, turn assist και swerve assist), LED φώτα και ζάντες 16".

Στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού βρίσκουμε Matrix-LED φώτα, ζάντες 17" ή 18", adaptive cruise assist, head-up display, Audi virtual cockpit, σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών που ανοίγει με μια κίνηση του ποδιού και πανοραμική ηλιοροφή. Ο χώρος αποσκευών είναι 280 lt ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει μέχρι τα 1.100 lt.

Audi

Η εμπορική πορεία του A3 Sportback 40 TFSI e σε αρκετές αγορές της Ευρώπης θα ξεκινήσει μέσα στο φθινόπωρο του 2020. Η τιμή του στη Γερμανία θα ξεκινά από τα 37.470,92 ευρώ με τους ιδιοκτήτες να απολαμβάνουν οφέλη 6.750 ευρώ λόγω φοροελαφρύνσεων στα plug-in hybrid μοντέλα.

[Πηγή: Audi]

node/40258

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Το δεύτερο SUV της Genesis έρχεται να γίνει ο πρώτος εκπρόσωπός της στην κατηγορία των premium D-SUV.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Μετά από το ανανεωμένο G70, τα ολοκαίνουρια G80 και GV80 και τη ναυαρχίδα G90, η Genesis εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα δεύτερο SUV - το GV70. Το νέο μοντέλο τοποθετείται στην κατηγορία premium D-SUV, δηλαδή απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Alfa Romeo Stelvio και Volvo XC60.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Genesis G90 Limousine, η επιτομή της κορεατικής πολυτέλειας

Σχεδιαστικά, το GV70 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα "Athletic Elegance" της Genesis που έχει φέρει ένα ενιαίο look σε ολόκληρη τη γκάμα. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η γρίλια Crest Grile που συνοδεύεται από τετραπλά φώτα LED, σπορ αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και χρωμιωμένη ποδιά.

Genesis GV70

Στο προφίλ η εικόνα είναι δυναμική, με Parabolic Line που ξεκινά από τη μάσκα και κατεβαίνει προς την ουρά, νέα γραμμή παραθύρων, C-Pillar βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και έντονη κλίση της οροφής. Πίσω, ξεχωρίζουμε τα μακρόστενα διπλά φώτα LED πάνω στην πόρτα που έχει έντονη καμπυλότητα, αλλά και τη μεγάλη εσοχή στον προφυλακτήρα που φιλοξενεί την πινακίδα και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μια μακρόστενη οθόνη στην κορυφή του ταμπλό, ενιαίους αεραγωγούς με την γραμμή τους να προεκτείνεται και στις πόρτες, κεντρική κονσόλα οβάλ σχήματος με τα χειριστήρια του κλιματισμού και ένα κεντρικό τούνελ με τον περιστροφικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και το χειριστήριο για το infotainment.

Genesis GV70

Η έκδοση Sport (το εικονιζόμενο μοντέλο με κόκκινη εξωτερική απόχρωση) ξεχωρίζει από τις ζάντες 21" με μοτίβο G-Matrix, σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, μεγαλύτερες εξατμίσεις με πιο έντονο ήχο, διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό, σπορ τιμόνι και διακοσμητικά από ανθρακονήματα.

H Genesis δεν αποκάλυψε πληροφορίες για τη γκάμα κινητήρων του GV70 - που προφανώς θα είναι κοινή με του G70 - όμως ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Από σήμερα και για τους δύο επόμενους μήνες, η εταιρεία ξεκινά δοκιμαστικά test drive του GV70 στην Κορέα, έτσι ώστε να γίνουν οι τελικές βελτιστοποιήσεις πριν από την εμπορική πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: Genesis]

node/40259
Range Rover Evoque P300e

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Η Jaguar Land Rover προέβλεψε εκατό εκατομμύρια στερλίνες εν αναμονή των προστίμων που προβλέπεται να επιβληθούν στον βρετανικό όμιλο, καθώς βρίσκεται πίσω από τους στόχους του στο CO₂.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Μεταξύ dieselgate και Brexit, πρέπει να παραδεχτούμε, ο καιρός δεν είναι καλός για την Jaguar Land Rover. Ο βρετανικός όμιλος πρέπει να λανσάρει γρήγορα μαζικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα προκειμένου να μειώσει τον μέσο CO2 της γκάμας της που σήμερα είναι ένας από τους υψηλότερους στην Ευρώπη

Ο βρετανικός όμιλος γνωρίζει επίσης ότι θα πρέπει βραχυπρόθεσμα να πληρώσει πρόστιμα στην Ευρώπη για την παρουσία του στην Γηραιά Ήπειρο και τις υπερβολικά υψηλές εκπομπές του σε CO2.

Έτσι, η JLR έχει προβλέψει £100 εκατ. γι’ αυτή την επιβάρυνση, καθώς το πλαίσιο κάθε άλλο παρά ευνοϊκό είναι με την προσωρινή αναστολή στις παραδόσεις των Range Rover Evoque P300e και Land Rover Discovery Sport P300e. Δύο μοντέλων με ισχυρές δυνατότητες πωλήσεων, τα οποία θα επέτρεπαν στην JLR να μειώσει γρήγορα τον μέσο όρο της σε CO2.

Χωρίς τα δύο κρίσιμα αυτά μοντέλα, τα οποία θα πρέπει να περάσουν από μια μικρή αναβάθμιση, η Jaguar και η Land Rover θα πρέπει να κάνουν υπομονή. Η I-Pace από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα, παρά το μεγάλο μπόνους που χορηγείται σε αυτοκίνητα με λιγότερο από 50 g/km CO2 και το οποίο θα διατηρηθεί μέχρι το 2022.