node/36331

Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz GLE Coupé

Η Coupé έκδοση της GLE παρουσιάστηκε μαζί με την κορυφαία έκδοση Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé

Η Mercedes-Benz παρουσιάζει στην Έκθεση Φρανκφούρτης τη νέα γενιά GLE Coupé η οποία χρησιμοποιεί ως βάση τη GLE (V167) και αντικαθιστά το υφιστάμενο μοντέλο που κυκλοφορεί από το 2015. Ενδιαφέρον έχει ότι η πρόταση της Mercedes-Benz έρχεται μόλις δύο μήνες μετά από την παρουσίαση του μεγαλύτερου ανταγωνιστή της - BMW X6 - και πέντε μήνες μετά από την αντίστοιχη Porsche Cayenne Coupé.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz GLE [video]

Mercedes-Benz

Αισθητικά, οι διαφορές με την GLE εντοπίζονται στην εντονότερη κλίση της οροφής και του πίσω παρμπρίζ που καταλήγει στην ανασχεδιασμένη ουρά με μακρόστενα φωτιστικά σώματα, ενσωματωμένη αεροτομή και σπορ προφυλακτήρα με διπλή απόληξη της εξάτμισης και πλευρικές εσοχές.

Ουσιαστικά, όλα τα πάνελ από το A-Pillar και πίσω είναι καινούρια. Νέος είναι και ο εμπρός προφυλακτήρας με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα που παραπέμπει περισσότερο σε εκδόσεις επιδόσεων.

Mercedes-Benz

Επιπλέον, τα φωτιστικά σώματα full-LED ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος και το προαιρετικό σκαλοπάτι στα μαρσπιέ δίνει έμφαση στον SUV χαρακτήρα του μοντέλου.

Από πλευράς διαστάσεων, η νέα GLE Coupé έχει μεγαλώσει σε σύγκριση με τον προκάτοχό της, με μήκος 4.939 mm (+39 mm), πλάτος 4.939 mm (+7 mm) και +20 mm μεγαλύτερο μεταξόνιο. Σε σύγκριση με τη συγγενική GLE, το μεταξόνιο είναι κατά 60 mm κοντύτερο, προς όφελος των αναλογιών και της δυναμικής οδικής συμπεριφοράς.

Mercedes-Benz

Το εσωτερικό είναι πανομοιότυπο με αυτό της GLE, με τις δύο μεγάλες οθόνες 12,3" που φιλοξενούν το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, επενδύσεις από τεχνητό δέρμα Artico, σπορ τιμόνι με στεφάνη από δέρμα nappa και προαιρετική πανοραμική ηλιοροφή. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 655 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1790 λίτρα.

Η γκάμα των κινητήρων στην Ευρώπη, αρχικά θα περιλαμβάνει εξακύλινδρους πετρελαιοκινητήρες 350 d (με απόδοση 272 PS και 600 Nm ροπής) και 400 d (με απόδοση 330 PS και 700 Nm ροπής) που συνεργάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic.

Παρόν δηλώνουν το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, η προαιρετική αερανάρτηση Airmatic και το σύστημα E-Active Body Control.

Mercedes-AMG

Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε και την έκδοση επιδόσεων Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé. Η σχεδίαση έχει γίνει πιο σπορ χάρη στη νέα γρίλια, τις τετραπλές απολήξεις τις εξάτμισης, τις επιπλέον εσοχές στον πίσω προφυλακτήρα, τον διαχύτη και τους μεγαλύτερους τροχούς με σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου, φαρδύτερα ελαστικά και μεγαλύτερα φρένα με κόκκινες δαγκάνες.

Η Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé κινείται με τη βοήθεια ενός twin-turbo εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων, με απόδοση 435 PS και επιπλέον 22 PS από τον ηλεκτροκινητήρα (ήπιο υβριδικό σύστημα EQ Boost 48V). Έτσι, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 5,2" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Η έκδοση AMG εξοπλίζεται επίσης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση AMG Ride Control +, ενεργό ηλεκτρομηχανικό σύστημα AMG Active Ride Control και προγράμματα οδήγησης AMG Dynamic Select (Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual, Trail και Sand).

Mercedes-AMG

Η εμπορική πρεμιέρα των Mercedes-Benz GLE Coupé και Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2020, με τις τιμές όπως συνηθίζεται να είναι ελαφρώς αυξημένες σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εκδόσεις της GLE.

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39948

Mercedes-Benz GenH2 με κυψέλες υδρογόνου [video]

To GenH2 της Mercedes-Benz είναι σχεδιασμένο για μεγάλες αποστάσεις με αυτονομία έως 1.000 km.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz GenH2 με κυψέλες υδρογόνου [video]

H Mercedes-Benz παρουσίασε το φορτηγό GenH2 με κυψέλες υδρογόνου και αυτονομία έως και 1.000 km, η παραγωγή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει κάποια στιγμή μεταξύ 2025 και 2030. Όλα τα μελλοντικά φορτηγά της Mercedes-Benz (ηλεκτρικά ή υδρογόνου) θα βασίζονται στη σπονδηλωτή πλατφόρμα ePowertrain. Στόχος της εταιρείας είναι να έχει μηδενικό οικολογικό αποτύπωμα μέχρι το 2039.

Το GenH2 ζυγίζει 40 τόνους και έχει ωφέλιμο φορτίο 25 τόνους. Δύο δεξαμενές από ανοξείδωτο ατσάλι με συνολική χωρητικότητα 80 kg υδρογόνου τροφοδοτούν τις κυψέλες υδρογόνου που μπορούν να παρέχουν έως και 2 x 150 kW ηλεκτρικής ενέργειας. Υπάρχει επίσης μια μπαταρία χωρητικότητας 70 kWh που λειτουργεί υποστηρικτικά όταν χρειαστεί, παρέχοντας έως και 400 kW επιπλέον ενέργειας για μικρό χρονικό διάστημα. Στην έκδοση προπαραγωγής, κάθε ένας από τους δύο ηλεκτροκινητήρες έχει μέγιστη ισχύ 330 kW (449 PS) και μέγιστη ροπή 2.071 Nm.

Mercedes-Benz GenH2

Το φορτηγό έχει φουτουριστικό σχεδιασμό με αεροδυναμική μάσκα και χαμηλά τοποθετημένη φωτιζόμενη γρίλια που ενσωματώνει λεπτά φώτα LED. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μορφή πρωτοτύπου, όμως οι πρώτες δοκιμές με πελάτες θα πραγματοποιηθούν το 2023 προτού ξεκινήσει η διάθεσή του στην αγορά.

Παράλλλα με το GenH2, η Mercedes-Benz ανακοίνωσε το ηλεκτρικό eActros LongHaul με αυτονομία 500 km που θα κυκλοφορήσει το 2024 και προορίζεται για μεγάλες αποστάσεις. Τέλος, το μικρότερο φορτηγό eActros για αστικό κύκλο με ηλεκτρική αυτονομία 200 km και πιο συμβατική σχεδίαση θα κυκλοφορήσει από το 2021.

[Πηγή: Mercedes-Benz]