Επίσημο: Η έκδοση παραγωγής του Czinger 21C

Επίσημο: Η έκδοση παραγωγής του Czinger 21C

Το υβριδικό Czinger 21C θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 80 μονάδων.

Η Czinger απασχόλησε το διεθνή τύπο τον Φεβρουάριο του 2020 με την παρουσίαση του υπεραυτοκινήτου 21C το οποίο έφερε υβριδικό σύστημα κίνησης 1.250 PS και εκτενή χρήση της τεχνολογίας 3D Printing στην παραγωγή του. Σήμερα, η αμερικανική φίρμα επιστρέφει για την πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής του μοντέλου που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό 80 μονάδων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Chaos και οι λοιποί «Δαβίδ» που υποσχέθηκαν supercar χιλιάδων ίππων!

Σε σχέση με το πρωτότυπο που είδαμε το 2020, η έκδοση παραγωγής του Czinger 21C διατηρεί την εξωτική σχεδίαση και τη διάταξη 1+1 στην καμπίνα, έχει όμως ορισμένες διαφορές και βελτιώσεις. Ανάμεσα σε αυτές το αυξημένο πλάτος 2.050 mm, το νέο σχέδιο τροχών και το πιο ακραίο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει μεγαλύτερο σπλίτερ και πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, μεγαλύτερες εσοχές στα φουσκωμένα φτερά, διαφορετικούς καθρέφτες και μια νέα φτερούγα στην ουρά.

Κάθε ιδιοκτήτης θα μπορεί να προσαρμόσει το δικό του 21C στις ανάγκες και τα γούστα του, με δύο βασικές εκδόσεις - την "low drag" που δίνει έμφαση στη μέγιστη τελική ταχύητα και την "lightweight high downforce" για καλύτερες επιδόσεις σε πίστα. Στη δεύτερη περίπτωση η οποία απεικονίζεται και στα renderings, το αεροδυναμικό πακέτο θα παράγει 2.500 kg κάθετης δύναμης στα 322 km/h!

Czinger 21C

Το υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν κεντρικά τοποθετημένο twin-turbo V8 2,88 λίτρων που εξελίχθηκε από την Czinger, δύο ηλεκτρικά μοτέρ στον εμπρός άξονα (ένα για κάθε τροχό) που επιτρέπουν torque vectoring και μπαταρία 800V με προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Η συνδυαστική ισχύς είναι 1.250 PS στις 11.000 rpm ενώ προαιρετικά μπορεί να φτάσει στους 1.350 PS. Εκτός από βενζίνη, ο θερμικός κινητήρας έχει σχεδιαστεί για να καίει ανακυκλωμένη μεθανόλη ή και άλλα e-fuel, έτσι ώστε το όχημα να μπορεί να λειτουργεί με μηδενικούς ρύπους.

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου σειριακού κιβωτίου 7 σχέσεων. Με βάρος μόλις 1.240 kg, το υπεραυτοκίνητο έχει αναλογία kg/ps καλύτερη από 1:1, παρόλο που είναι υβριδικό και τετρακίνητο.

Czinger

Σύμφωνα με την εταιρεία, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 452 km/h (στην προαιρετική έκδοση low drag vmax). Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 1,9" και το 0-400-0 km ολοκληρώνεται σε μόλις 27,1"! Εντυπωσιακός είναι και ο χρόνος του Czinger 21C για το 1/4 του μιλίου σε 8,1", κάτι που αν επιβεβαιωθεί θα σπάσει το ρεκόρ του αμιγώς ηλεκτρικού Rimac Nevera (8,6").

Η παραγωγή του Czinger 21C θα γίνει στα κεντρικά της εταιρείας στο Los Angeles (ΗΠΑ) με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, με εκτενή χρήση τεχνολογίας additive manufacturing (3D printing) σε πλαίσιο, αμάξωμα και μηχανικά μέρη, και με την τελική επεξεργασία από ανθρώπινο χέρι. Η τιμή του δεν έγινε γνωστή αλλά μιλάμε σίγουρα για ένα ποσό ανάμεσα σε 1,5 και 2 εκατομμύρια ευρώ.Το επόμενο βήμα για την εταιρεία είναι να επεκτείνει τη γκάμα μοντέλων της με άλλα μοντέλα επιδόσεων περιορισμένης παραγωγής.

[Πηγή: Czinger]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube