Επίσημο: Bugatti Mistral Roadster, ο επίλογος του W16

Επίσημο: Bugatti Mistral Roadster, ο επίλογος του W16

Η εποχή του θηριώδους quad-turbo W16 κινητήρα τελειώνει. Και η Bugatti λέει εμφατικά το adieu με ένα περιορισμένης παραγωγής μοντέλο. Τη Mistral Roadster, η οποία θα παραχθεί σε 99 αντίτυπα, με κόστος 5 εκ. ευρώ έκαστο.

Η νέα Mistral Roadster αποτελεί στην ουσία ένα open-top διθέσιο όχημα βασισμένο στη Chiron. Με αρκετές διαφοροποιήσεις ωστόσο, τουλάχιστον στο αισθητικό κομμάτι. Η αλήθεια είναι πως οπτικά υπάρχουν λεπτομέρειες που παραπέμπουν στις Divo και La Voiture Noire. Τα πίσω φώτα, δε, θυμίζουν κάτι από Bolide, επιτρέποντας στη φίρμα να εγκαταστήσει αεραγωγούς ανάμεσα στα τόξα που δημιουργούνται, με στόχο την αποδοτικότερη ψύξη του κινητήρα. 

Και μιας που αναφερθήκαμε στον κινητήρα, το σύνολο που κρύβεται στα σπλάχνα της Mistral Roadster δεν είναι άλλο από τον quad-turbo W16 της Bugatti, στη διαμόρφωση που χρησιμοποιεί η Super Sport. Μιλάμε για ένα δεκαεξακύλινδρο μοτέρ 8,0 λίτρων, με απόδοση 1.600 PS και αντίστοιχα Nm. Δυστυχώς, αυτή είναι και η τελευταία φορά που θα τον δούμε σε αυτοκίνητο παραγωγής. Πρόκειται για ένα κύκνειο άσμα των ICE αυτού του διαμετρήματος, καθώς το μέλλον της φίρμας δείχνει πιο εξηλεκτρισμένο.

Τα μόλις 99 αντίτυπα της Mistral Roadster έχουν ήδη προπωληθεί, σύμφωνα με τη Bugatti. Σε μία ουδόλως ευκαταφρόνητη τιμή, της τάξης των 5 εκ. ευρώ έκαστο. Όσο για τις παραδόσεις, το χρονοδιάγραμμα αναφέρει πως θα ξεκινήσουν κάποια στιγμή στις αρχές του 2024. Τότε θα αποδειχτεί και αν τελικά καταφέρει να εξασφαλίσει τον τίτλο του γρηγορότερου roadster παραγωγής, τον οποίο διεκδικεί παράλληλα και το Hennessey Venom F5 Roadster, που αποκαλύφθηκε και αυτό λίγες ημέρες πριν. Για την ιστορία, το 2013 η Grand Sport Vitesse κατάφερε να επιτύχει 409 km/h, ρεκόρ που κατάρριψε το Hennesey Venom GT Spyder το 2016, με 413 km/h. 

Mistral

Αναφορικά με το εσωτερικό του αυτοκινήτου, είναι προφανώς κατασκευασμένο από κορυφαίας ποιότητας υλικά, με ανάλογη αισθητική. Χαρακτηριστικός μάλιστα είναι ο επιλογέας των ταχυτήτων, που κατασκευάζεται από αλουμίνιο και ξύλο, ενώ φέρει ένα κεχριμπαρένιο ένθετο με το «dancing elephant». Ένα γλυπτό του Rembrandt Bugatti που κοσμούσε το καπό της θρυλικής Roadster Type 41 Royale.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube