node/35447

Επίσημο: Ανανεωμένη BMW X1

Αισθητικό φρεσκάρισμα και υβριδική έκδοση για το μικρότερο μοντέλο της σειράς X.

Λίγο μετά από την πρεμιέρα της ολοκαίνουριας Σειράς 1, η BMW παρουσιάζει την ανανεωμένη X1 η οποία δέχεται αισθητικό φρεσκάρισμα μέσα-έξω και αποκτά μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, έτσι ώστε να συνεχίσει πιο δυναμικά την εμπορική της πορεία στην ανταγωνιστική κατηγορία των premium C-SUV.

Αισθητικά, στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας με τις νέες εισαγωγές αέρα που χαρακτηρίζουν τα Sports Activity Vehicles της BMW, η μεγαλύτερη γρίλια αλλά και τα φωτιστικά σώματα που απέκτησαν ανασχεδιασμένα γραφικά LED.

BMW X1

Αντίστοιχη είναι και η εικόνα στο πίσω μέρος με τα φώτα να διατηρούν το σχήμα τους αλλά να φέρουν πιο σύγχρονα γραφικά τεχνολογίας LED, ενώ οι δύο απολήξεις της εξάτμισης έχουν μεγαλύτερη διάμετρο που πλέον φτάνει τα 90mm.

Η BMW πρόσθεσε τρεις νέες αποχρώσεις στην παλέτα των χρωμάτων (Storm Bay metallic, Jucaro Beige και Misano Blue metallic) και νέα σχέδια τροχών διαστάσεων 18" με ελαστικά παντός καιρού 225/50R18 ή 19" με ελαστικά επιδόσεων 225/45R19

Για όσους προτιμούν πιο επιθετική εμφάνιση, υπάρχει και η έκδοση M Sport line με διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα, πλευρικά μαρσπιέ, προστατευτικά καλύμματα των φτερών και πίσω διαχύτη στο χρώμα του αμαξώματος.

BMW X1

Η διάσταση της οθόνης στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας είναι 6,5", 8,8" ή και 10,25" ανάλογα με την έκδοση, ενώ ο χειρισμός της γίνεται μέσω αφής, φωνητικών εντολών ή μέσω του συστήματος BMW iDrive.

Η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο 1,5 λίτρων με απόδοση 116 PS και 270 Nm ροπής (sDrive16d) και τον τετρακύλινδρο 2,0 λίτρων με απόδοση 231 PS και 450 Nm ροπής (xDrive25d). Αντίστοιχα, υπάρχει και η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση xDrive25i με δίλιτρο μοτέρ απόδοσης 231 PS σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων που προσφέρει επιτάχυνση 0-100km/h σε 6,5".

BMW X1

Ορισμένες από τις εκδόσεις της X1 θα είναι διαθέσιμες και με το σύστημα τετρακίνησης xDrive που προσφέρει καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου.

Από τον Μάρτιο του 2020 θα κυκλοφορήσει και η νέα έκδοση xDrive25e με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα και μπαταρία 9,7 kWh που θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 50km, μέση κατανάλωση 2,0 l/100km και εκπομπές 43 g/km CO2.

Να θυμίσουμε πως η σημερινή δεύτερη γενιά της X1 πρωτοπαρουσιάστηκε το 2015 και έκτοτε έχει γίνει το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της σειράς X σε παγκόσμιο επίπεδο. Η παραγωγή της ανανεωμένης BMW X1 αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2019 με την εμπορική της διάθεση να ξεκινά προς το τέλος του έτους.

TAGS
node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.