node/36669

Επαναφορτιζόμενη υβριδική BMW X1 xDrive25e

Με συνδυαστική απόδοση 220 PS και ηλεκτρική αυτονομία 57 km.

Μετά από την παρουσίαση της ανανεωμένης X1, η βαυαρική φίρμα ανακοίνωσε και την X1 xDrive25e - την πρώτη επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του premium compact SAV (Sports Activity Vehicle) που έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα των υβριδικών BMW δίπλα στις αντίστοιχες X3 xDrive30e και X5 xDrive45e.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Ανανεωμένη BMW X1

BMW X1 xDrive25e

Το υβριδικό σύστημα κίνησης της X1 xDrive25e αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με 125 PS και 220 Nm ροπής που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου Steptronic 6 σχέσεων, και έναν ηλεκτροκινητήρα με 95 PS (70 kW) και 220 Nm ροπής που κινεί τον πίσω άξονα. Συνδυαστικά, το υβριδικό μοντέλο αποδίδει 220 PS και 385 Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,0" και τελική ταχύτητα 192 Km/h.

Χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου 9,7 kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα, η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου φτάνει τα 57 km με τελική ταχύτητα 135 km/h. Μια πλήρης φόρτιση διαρκεί 5 ώρες σε συμβατική πρίζα ή 3,6 ώρες στο BMW i Wallbox. Επωφελούμενη και η μέση κατανάλωση καυσίμου που φτάνει τα 2,0 λίτρα / 100 km (συνδυαστική κατανάλωση ενέργειας 13.5 kWh / 100 km), με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 43 g/km.

Ο οδηγός έχει πρόσβαση στις λειτουργίες AUTO eDRIVE που ελέγχει αυτόματα τη λειτουργία των μοτέρ ανάλογα με τις συνθήκες, MAX eDrive για κίνηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα και SAVE Battery που κρατά σε σταθερό επίπεδο την ενέργεια της μπαταρίας για μελλοντική χρήση.

BMW X1 xDrive25e

Εμφανισιακά, η xDrive25e ξεχωρίζει από τις ζάντες 17" που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, ενώ όπως και οι υπόλοιπες X1 μπορεί να συνδυαστεί με τα αισθητικά πακέτα Sport Line, xLine και M Sport που έχουν διαφορές στους προφυλακτήρες.

Ο χώρος αποσκευών είναι ελαφρώς μειωμένος στα 450 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.470 λίτρα. Τέλος, η δυνατότητα ρυμούλκησης φτάνει τα 750 kg.

node/39733

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Η νέα γενιά του ιαπωνικού κουπέ βρίσκεται πλέον στην τελική φάση δοκιμών πριν την παρουσίαση μέσα στο 2021.

Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Οι συνεργάτες μας από το βρετανικό Autocar, εξασφάλισαν κατασκοπευτικές εικόνες από τη δεύτερη γενιά του ιαπωνικού κουπέ που όλοι οι petrolheads λάτρεψαν τόσο ως Subaru BRZ όσο και ως Toyota GT86. Το αυτοκίνητο φαίνεται πως βρίσκεται σε σχεδόν τελική φάση εξέλιξης, κάτι πολύ λογικό εάν αναλογιστεί κανείς πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.

Από τις φωτογραφίες φαίνεται πως η βασική γραμμή του αμαξώματος δεν έχει μεγάλες αλλαγές, με την καμπύλη οροφή να παραμένει το σήμα κατατεθέν. Ωστόσο το εμπρός μέρος κάτω από το καμουφλάζ φαίνεται να έχει σημαντικές αλλαγές σε μάσκα, γρίλια, προφυλακτήρα και φώτα, ενώ αντίστοιχης φιλοσοφίας φαίνονται οι αλλαγές και πίσω.

Subaru BRZ 2021

Αυτό που δεν μπορεί να φανεί από τις φωτογραφίες, είναι εάν και κατά πόσο έχει αλλάξει το μέγεθος του αμαξώματος, κάτι που δεν είναι καθόλου απίθανο εάν επαληθευτούν οι πληροφορίες που κάνουν λόγο για τη χρήση πλατφόρμας της Toyota. Η οποία βέβαια θα έχει εκτενείς αλλαγές ώστε να γίνει συμβατή με την διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Εννοείται πως ριζική αναβάθμιση θα επέλθει και στη σχεδίαση του εσωτερικού, ώστε να γίνει όσο σύγχρονο απαιτούν οι σημερινοί αγοραστές.

Subaru BRZ 2021

Πέραν από τις αλλαγές στη σχεδίαση, αυτού που ήδη ξέρουμε για την νέα γενιά των σπορ μοντέλων είναι πως θα έχουν ισχυρότερο τούρμπο κινητήρα με περίπου 250 PS, ο οποίος επίσης θα προέρχεται από τη Subaru και θα έχει επίπεδο (boxer) αρχιτεκτονική. Αυτό εξάλλου ήταν και παραμένει δεδομένο για τα συγκεκριμένα μοντέλα, προκειμένου το κέντρο βάρους να βρίσκεται όσο πιο χαμηλά γίνεται. Να θυμίσουμε πως η τεχνογνωσία της σε αυτόν τον τομέα ήταν και ένας από τους βασικότερους λόγους που η Toyota επέλεξε τη Subaru γι’ αυτήν τη συνεργασία (ο άλλος υποψήφιος ήταν η Mazda).

Πηγή: Autocar.co.uk

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]