node/35416

Επίσημο: Νέα BMW Σειρά 1

Η τρίτη γενιά του γερμανικού μικρομεσαίου, για πρώτη φορά πάνω σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα.

Η BMW παρουσίασε τη νέα Σειρά 1 - την τρίτη γενιά του premium μικρομεσαίου μοντέλου της το οποίο για πρώτη φορά βασίζεται σε μια ολοκαίνουρια προσθιοκίνητη πλατφόρμα.

Σχεδιαστικά η νέα Σειρά 1 έχει σημαντικά διαφοροποιημένες αναλογίες σε σύγκριση με τον προκάτοχό της, με τον μεγάλο εμπρός πρόβολο, το κοντύτερο ρύγχος και το μικρότερο μεταξόνιο να προδίδουν την προσθιοκίνητη πλατφόρμα. Από πλευράς διαστάσεων, το μήκος είναι 4.319mm (-5mm), το πλάτος 1.799mm (+34mm) και το ύψος 1.434 (+13mm), με το μεταξόνιο στα 2.670 mm (-20mm).

Στο εμπρός μέρος το μοντέλο υιοθετεί το νέο πρόσωπο της BMW με ενιαία και μεγαλύτερη γρίλια kidney grille που πλαισιώνεται από τα επιθετικά φωτιστικά σώματα. Το προφίλ έχει λιγότερο μυώδη σχεδιασμό με πιο ξεκάθαρες character lines, γραμμή παραθύρων που παραπέμπει σε SUV και ζάντες από 16" μέχρι 19". Τέλος, στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα επιθετικά φωτιστικά σώματα με γραφικά LED που θυμίζουν αυτά της Χ2.

BMW 1 Series

Χάρη στη νέα πλατφόρμα που υποστηρίζει προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις xDrive, η καμπίνα του πεντάθυρου μικρομεσαίου είναι σημαντικά πιο ευρύχωρη, μια αίσθηση που ενισχύεται ακόμα περισσότερο με την προαιρετική πανοραμική ηλιοροφή. Πιο συγκεκριμένα, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά +33mm, για το κεφάλι +19mm και για τους αγκώνες +13mm (πίσω) και +42mm (εμπρός) αντίστοιχα. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών είναι πλέον 380 λίτρα (+20 λίτρα), ενώ μπορεί να φτάσει τα 1.200 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Το ταμπλό έχει κλασσικό σχεδιασμό BMW με οθόνη αφής 10,25", ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25" και προαιρετικό Head-Up Display 9,2". Εκτός από την οθόνη αφής, ο χειρισμός του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μπορεί να γίνει μέσω του περιστροφικού διακόπτη iDrive, της επιφάνειας αφής, ή μέσω χειρονομιών.

BMW 1 Series

Η Σειρά 1 θα είναι διαθέσιμη με τρεις κινητήρες πετρελαίου (116d , 118d και 120d xDrive) και δύο κνητήρες βενζίνης (118i και M135i xDrive) που θα συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο κιβώτιο διπλόυ συμπλέκτη Steptronic σε εκδόσεις 7 ή 8 σχέσεων. Η απόδοση θα κυμαίνεται από τους 116 PS (116d) μέχρι τους 306 PS (M135i xDrive) ενώ όλα τα μοντέλα έχουν ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Προαιρετικά, το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί με ενεργή ανάρτηση με σύστημα VDC (Variable Damper Control) που προσφέρει λειτουργίες Comfort και Sport.

Η τετρακίνητη M135i xDrive με τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων που αποδίδει 306 PS και 450 Nm ροπής, θα επιταχύνει από τα 0-100km/h σε 4,8" (ή 4,7" με το πακέτο M Performance), ενώ η τελική ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Η "καυτή" έκδοση εξοπλίζεται με το κιβώτιο Steptronic Sport 8 σχέσεων, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, Launch Control, χαμηλωμένη ανάρτηση (-10mm), τιμόνι και φρένα M Sport.

BMW 1 Series

Φυσικά από τον εξοπλισμό της Σειράς 1 δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα τελευταία συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας που προέρχονται από μεγαλύτερες BMW, όπως τα Collision and Pedestrian Warning, Lane Departure Warning, Active Cruise Control (προαιρετικό), Driving Assistant και Parking Assistant.

Η τρίτη γενιά της BMW Σειρά 1 θα κάνει πρεμιέρα στην εκδήλωση #NEXTGen της BMW που θα λάβει χώρα στο Welt του Μονάχου μεταξύ 25-27 Ιουνίου, ενώ θα δηλώσει το παρόν και στην Έκθεση Φρανκφούρτης με την παγκόσμια παρουσίαση να είναι προγραμματισμένη για τις 28 Σεπτεμβρίου. Μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί 1,3 εκατομμύρια μονάδες των δύο πρώτων γενιών του μοντέλου.

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.