Επίσημο: NIO ES8, 7θέσιο SUV αντίπαλος του Tesla Model X

Επίσημο: NIO ES8, 7θέσιο SUV αντίπαλος του Tesla Model X

Μερικώς εξελιγμένο στην Αυστραλία, το εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και αμιγώς ηλεκτρικό SUV, NIO ES8, θα φορά ανταλλακτικές μπαταρία, εκμηδενίζοντας το χρόνο φόρτισης.

Η ΝextEV, Κινέζος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποκάλυψε στην Auto Shanghai 2017 έναν άμεσο ανταγωνιστή του Tesla Model X, ο οποίος θα λανσαριστεί εμπορικά μέσα στο 2017.

Το αυτοκίνητο της φίρμας NIO, όπως ονομάζεται η κατασκευάστρια εταιρεία της NextEV, βαφτίστηκε ES8 και είναι ένα 5μετρο 7θέσιο SUV με μεταξόνιο τρία μέτρα. Κατασκευασμένο τόσο στο σασί όσο και στο αμάξωμα από αλουμίνιο, το πανάλαφρο ES8 κινείται από δύο ηλεκτρομοτέρ, ένα για κάθε άξονα.

Εστιασμένο στην άνετη κύλιση, το NIO ES8 χρησιμοποιεί αερανάρτηση, για την οποία οι μηχανικοί που την εξέλιξαν υπόσχονται ότι θα παρέχει ανώτερη άνεση από του ανταγωνισμού, όπως το Model X.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Η NextEV αποκαλύπτει το ηλεκτρικό Nio EP9 των 1.360 PS [video]

Η NIO δεν ανακοίνωσε πόσο ισχυρό θα είναι το ES8, αλλά δήλωσαν ότι πρόκειται για ένα «ηλεκτρικό SUV υψηλών επιδόσεων». Αυτό που αποκάλυψε όμως, είναι ότι το ES8 θα διαφοροποιηθεί ριζικά από άλλα καθαρά ηλεκτρικά οχήματα, προσφέροντας την επιλογή ανταλλακτικών μπαταριών.

Αντί να σταματήσει λοιπόν ο χρήστης να φορτίσει το όχημά του σε καθορισμένους σταθμούς φόρτισης, θα ανταλλάσσει απλώς συστοιχία μπαταριών. Μια διαδικασία που θα διαρκεί λίγα λεπτά για μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία αντί για τα 30-40 λεπτά που χρειάζεται για γρήγορη φόρτιση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το ηλεκτρικό NextEV Nio EP9 των 1.360 PS σπάει τα ρεκόρ σε Nürburgring και Paul Ricard [videos]

Η NIO επωφελήθηκε την Auto Shanghai 2017 όχι μόνο για παρουσιάσει το νέο ηλεκτρικό SUV της, αλλά και για να ανακοινώσει ότι θα μπορούσε να κατασκευάσει μια νέα σειρά από δέκα hypercar EP9 έναντι $1,48 εκατ. το ένα. Τα πρώτα έξι EP9 δόθηκαν στους επενδυτές του κατασκευαστή. Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι το EP9 των 1.360 PS είναι αυτή τη στιγμή το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο, όταν έγραψε νέο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring, τον Νοέμβριο του 2016.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube