node/25038

Επίσημο: NIO ES8, 7θέσιο SUV αντίπαλος του Tesla Model X

Μερικώς εξελιγμένο στην Αυστραλία, το εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και αμιγώς ηλεκτρικό SUV, NIO ES8, θα φορά ανταλλακτικές μπαταρία, εκμηδενίζοντας το χρόνο φόρτισης.

Η ΝextEV, Κινέζος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποκάλυψε στην Auto Shanghai 2017 έναν άμεσο ανταγωνιστή του Tesla Model X, ο οποίος θα λανσαριστεί εμπορικά μέσα στο 2017.

Το αυτοκίνητο της φίρμας NIO, όπως ονομάζεται η κατασκευάστρια εταιρεία της NextEV, βαφτίστηκε ES8 και είναι ένα 5μετρο 7θέσιο SUV με μεταξόνιο τρία μέτρα. Κατασκευασμένο τόσο στο σασί όσο και στο αμάξωμα από αλουμίνιο, το πανάλαφρο ES8 κινείται από δύο ηλεκτρομοτέρ, ένα για κάθε άξονα.

Εστιασμένο στην άνετη κύλιση, το NIO ES8 χρησιμοποιεί αερανάρτηση, για την οποία οι μηχανικοί που την εξέλιξαν υπόσχονται ότι θα παρέχει ανώτερη άνεση από του ανταγωνισμού, όπως το Model X.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Η NextEV αποκαλύπτει το ηλεκτρικό Nio EP9 των 1.360 PS [video]

Η NIO δεν ανακοίνωσε πόσο ισχυρό θα είναι το ES8, αλλά δήλωσαν ότι πρόκειται για ένα «ηλεκτρικό SUV υψηλών επιδόσεων». Αυτό που αποκάλυψε όμως, είναι ότι το ES8 θα διαφοροποιηθεί ριζικά από άλλα καθαρά ηλεκτρικά οχήματα, προσφέροντας την επιλογή ανταλλακτικών μπαταριών.

Αντί να σταματήσει λοιπόν ο χρήστης να φορτίσει το όχημά του σε καθορισμένους σταθμούς φόρτισης, θα ανταλλάσσει απλώς συστοιχία μπαταριών. Μια διαδικασία που θα διαρκεί λίγα λεπτά για μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία αντί για τα 30-40 λεπτά που χρειάζεται για γρήγορη φόρτιση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το ηλεκτρικό NextEV Nio EP9 των 1.360 PS σπάει τα ρεκόρ σε Nürburgring και Paul Ricard [videos]

Η NIO επωφελήθηκε την Auto Shanghai 2017 όχι μόνο για παρουσιάσει το νέο ηλεκτρικό SUV της, αλλά και για να ανακοινώσει ότι θα μπορούσε να κατασκευάσει μια νέα σειρά από δέκα hypercar EP9 έναντι $1,48 εκατ. το ένα. Τα πρώτα έξι EP9 δόθηκαν στους επενδυτές του κατασκευαστή. Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι το EP9 των 1.360 PS είναι αυτή τη στιγμή το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο, όταν έγραψε νέο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring, τον Νοέμβριο του 2016.

TAGS
node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]