Επίσημο: Μυρωδιά από τη νέα Jaguar XF Sportbrake πριν από το λανσάρισμά της το 2017

Επίσημο: Μυρωδιά από τη νέα Jaguar XF Sportbrake πριν από το λανσάρισμά της το 2017

Η Jaguar έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη επίσημη φωτογραφία της επερχόμενης XF Sportbrake που θα ντεμπουτάρει μέσα στο 2017.

Μολονότι η πρώτη επίσημη φωτογραφία της Jaguar XF Sportbrake απεικονίζει ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο, μας δίνει μια σαφή εικόνα και γεύση πώς θα είναι η τελική μορφή του αυτοκινήτου.

Και αυτή δεν είναι άλλη από ένα πανομοιότυπο αυτοκίνητο με τη σεντάν XF μέχρι τη μεσαία κολόνα. Από εκεί και πίσω η «πλωτή» οροφή δίνει τη θέση της σε μια πιο τετράγωνη σιλουέτα στο τελείωμά της, αυξάνοντας παράλληλα τη γυάλινη επιφάνεια με τα επιπλέον πίσω τζάμια.

Η οροφή στη φωτογραφία δείχνει λιγότερο οπισθοκλινής απ’ ό,τι την περιμέναμε, προφανώς σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί επαρκές το ύψος για τους πίσω επιβάτες. Ωστόσο είναι δύσκολο λόγω του καμουφλάζ να αποκρυπτογραφήσεις τη γωνία του πίσω πλευρικού κρυστάλλου, αν και δεν πρέπει να περιμένουμε κάτι τις το ιδιαίτερα μεγάλο σε ύψος (αν εικάσουμε με βάση το απερχόμενο μοντέλο), ενώ είναι σχεδόν βέβαιη η υιοθέτηση ενός αεροδυναμικού χείλους εκφυγής στο πάνω μέρος της πόρτας του πορτμπαγκάζ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Jaguar XF 20d 180 AT8

Προφανώς κάτω από τις λαμαρίνες, η νέα Jaguar XF Sportbrake θα διατηρήσει την γκάμα των συστατικών της σεντάν. Αυτό σημαίνει αλουμινένιο σασί και σχεδόν πανομοιότυπη γκάμα κινητήρων. Και λέμε «σχεδόν», διότι μεταξύ αυτών αναμένεται να δούμε και το πρόσφατο 4κύλινδρο δίλιτρο μοτέρ της JLR, από την οικογένεια Ingenium, με απλό ή twin-scroll τούρμπο και τριπλή ποικιλία απόδοσης: 200, 250 και 300 άλογα –η σεντάν XF (και η ΧΕ) φορούσε μέχρι σήμερα το δίλιτρο EcoBoost της Ford με 240 PS.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Jaguar Land Rover: Νέοι κινητήρες βενζίνης και νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων

Προς ώρας δεν γνωρίζουμε ποια ή ποιες από τις τρεις εκδόσεις ισχύος θα συμπεριλάβει η Jaguar στην γκάμα της νέας XF Sportbrake. Πάντως, θα έρθουν να πλαισιώσουν τους 3λιτρους V6, βενζίνης και ντίζελ, με τα 340 ή 380 και 300 άλογα αντίστοιχα, καθώς και το δίλιτρο ντίζελ των 163 και 180 PS. Επίσης άγνωστο παραμένει αν η νέα ΧF Sportbrake θα φορέσει το νέο διτούρμπινο δίλιτρο ντίζελ των 240 PS -πρόκειται για το προηγούμενο μοτέρ με δύο τούρμπο- που φορούν το νέο Land Rover Discovery V και το Range Rover Sport

Όσον αφορά τη μετάδοση, αυτή θα είναι όπως και στη σεντάν στους πίσω τροχούς, ενώ η οψιόν AWD θα υπάρχει για το δίλιτρο ντίζελ των 180 PS, τον 3λιτρο βενζινοκινητήρα και εικάζουμε και για το νέο δίλιτρο βενζίνης. Όσον αφορά τα σασμάν, όλα τα δίλιτρα μοτέρ θα συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο 6άρι είτε με αυτόματο 8άρι, ενώ τα 3λιτρα αποκλειστικά με αυτόματο 8άρι κιβώτιο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube