Η Jaguar I-Pace SVR θα δίνει έμφαση στα οδικά χαρακτηριστικά και όχι στο 0-100 km/h.

Η Jaguar I-Pace SVR θα δίνει έμφαση στα οδικά χαρακτηριστικά και όχι στο 0-100 km/h.

Σύμφωνα με την Jaguar, η κατανομή βάρους 50/50 παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της έκδοσης επιδόσεων του νέου ηλεκτρικού SUV.

Στελέχη της Jaguar αναφέρουν ότι η έκδοση επιδόσεων της νέας I-Pace δεν εξελίσσεται με γνώμονα την απόλυτη επίδοση στο 0-100 km/h, αλλά για έναν συνολικά σπορ χαρακτήρα.

Σύμφωνα με δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών, έχουν σκεφτεί πάρα πολλές φορές πώς θα ήταν ένα ηλεκτρικό μοντέλο με τα διακριτικά SVR. «Η επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε 2,0” αποτελεί έναν καλό “τίτλο”, αλλά θα το δοκιμάσεις μία, δύο φορές και μετά τι;», είπε ο Υπεύθυνος Προϊοντικού Σχεδιασμού, Hanno Kirner.

Jaguar I-Pace SVR Autocar UK

Ο κ. Kirner επισήμανε την κορυφαία αναλογία βάρους 50/50 και την σπορ ρύθμιση της ανάρτησης του νέου ηλεκτρικού SUV. Θα υπάρξουν μικρές αλλαγές στα μηχανικά μέρη για να «μεταμορφωθεί» σε SVR, αλλά το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με «σεβασμό».

«Θα πρέπει να σιγουρευτούμε ότι δεν θα μπορείς να πας τόσο γρήγορα», ανέφερε. Και συνέχισε λέγοντας «Ανησυχώ για την άμεση παροχή μεγάλης ισχύος και ροπής που θα έρθουν αντιμέτωποι οι ανεκπαίδευτοι οδηγοί. Ίσως θα πρέπει να υπάρξουν κάποιοι περιορισμοί και η απόδοση να είναι μειωμένη μέχρι να εκπαιδευτούν ή και να περάσουν κάποια μαθήματα γρήγορης οδήγησης».

Jaguar I-Pace Monaco Rear View

[Πηγή: Autocar UK]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube