Δυνατότερη και ελαφρύτερη Lotus Evora Sport 410

Δυνατότερη και ελαφρύτερη Lotus Evora Sport 410

Η Lotus εμπλουτίζει τη γκάμα της Evora με την έκδοση Sport 410, με αυξημένη ισχύ κατά 10 PS και δίαιτα 70 kg.

Η πρόσφατα ανανεωμένη Lotus Evora 400 μόλις απέκτησε μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση. Το όνομα αυτής Evora Sport 410, με προφανή ιπποδύναμη και σημαντική μείωση βάρους.

Η Lotus Evora Sport 410 χρησιμοποιεί τον ίδιο, υπερτροφοδοτούμενο V6 3,5 lt με τη 3-Eleven, με μέγιστη ισχύ 410 PS και ροπή 41,8 kgm. Και το έργο του διευκολύνεται από το χαμηλότερο βάρος. Χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων στην οροφή, το κάλυμμα του κινητήρα, το εμπρός σπόιλερ, τον αεροδυναμικό διαχύτη κ.ά. η Sport 410 ζυγίζει 1.325 kg, δηλαδή είναι 70 kg ελαφρύτερη από τη συμβατική Evora 400. Έτσι, ο χρόνος που χρειάζεται για το 0-100 km/h είναι 4,2’’ με το χειροκίνητο 6άρι και 4,1’’ με το –έξτρα– αυτόματο κιβώτιο. Αντίθετα, η τελική με το χειροκίνητο αγγίζει τα 300 km/h, ενώ με το αυτόματο περιορίζεται σε 280 km/h.

Πλήρως αναθεωρημένο είναι και το στήσιμο, με ελατήρια που χαμηλώνουν το αμάξωμα κατά 5 mm, νέα αμορτισέρ και διαφορετική γεωμετρία. Οι ζάντες έχουν διάμετρο 19’’ εμπρός και 20’’ πίσω, και προαιρετικά ντύνονται με λάστιχα Michelin Pilot Sport Cup 2. Με αυτά, και με το στάνταρ αεροδυναμικό πακέτο που πετυχαίνει 15% μεγαλύτερη αρνητική άντωση χωρίς αύξηση στην αεροδυναμική αντίσταση (drag), η Evora Sport 410 έγραψε χρόνο 1’28’’ στην πίστα της Lotus, στο Hethel, δηλαδή 3’’ καλύτερο από την Evora 400.

Στο εσωτερικό, η Evora Sport 410 ξεχωρίζει χάρη στα ανθρακονημάτινα καθίσματα με επένδυση alcantara, τα πιο απλά πάνελ στις πόρτες, χωρίς υποβραχιόνια και θήκες, και την απουσία ηχοσυστήματος (το οποίο βέβαια μπορεί να τοποθετηθεί). Υπάρχει βέβαια η δυνατότητα διαμόρφωσης εσωτερικού και εξωτερικού σύμφωνα με το προσωπικό γούστο του ιδιοκτήτη, μέσα από το πρόγραμμα εξατομίκευσης Lotus Exclusive.

Η παραγωγή της Lotus Evora Sport 410 θα περιορίζεται σε 150 αυτοκίνητα το χρόνο. Η διάθεσή της στην Ευρώπη και την Ασία θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Ιούνιο, ενώ μέσα στη χρονιά θα ανακοινωθεί μια ελαφρώς διαφορετική έκδοσή της για την αγορά της Β. Αμερικής.

[Πηγή: Lotus]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube