node/31550

Citroën: Καινούργιο μοτέρ ντίζελ για C3 και C3 Aircross

Για να συμμορφωθεί με τις νέες αντιρρυπαντικές νόρμες, η Citroën αλλάζει τον κινητήρα ντίζελ στα C3 και C3 Aircross.

Η αλλαγή των αντιρρυπαντικών προτύπων, με έναν πιο ρεαλιστικό κύκλο μέτρησης ονόματι WLTP, οδηγεί το χορό στους κινητήρες. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, υπάρχει κάτι νέο για τα ντίζελ C3 και C3 Aircross. Το υφιστάμενο μπλοκ 1.6 HDi πήρε την άγουσα για το χρονοντούλαπο.

Το γαλλικό σουπερμίνι και το εξ αίματος αδελφικό του αστικό crossover, στη θέση του υιοθετούν το καινούργιο μοτέρ 1.5 BlueHDi, συνδυασμένο με χειροκίνητο 6άρι σασμάν –πριν ήταν 5άρι. Η ισχύς παραμένει αμετάβλητη, στα 100 άλογα. Να σημειώσουμε ότι προσώρας, αυτή είναι η μόνη έκδοση στην οποία προτείνεται ο 1.5 στο Aircross, το οποίο διαθέτει επίσης την έκδοση των 120 ίππων. Προς αντικατάσταση αυτής της τελευταίας, η Citroën θα παρουσιάσει σε λίγες εβδομάδες τον 1.5 HDi στην έκδοση ισχύος των 130 PS.

Για το κλασικό C3, ο 100άρης κινητήρας θε είναι και η μοναδική διατιθέμενη έκδοση, καθώς το βασικό μοντέλο με τα 75 άλογα καταργείται -θα συνεχίσει να διατίθεται μέχρι εξαντλήσεως του στοκ.

Citroën C3

Θα μπορούσαμε βέβαια να αναρωτηθούμε πώς και το μέλλον του C3 προδιαγράφεται με ντίζελ, τη στιγμή που αυτός ο τύπος καυσίμου έχει απωλέσει παντελώς το δημοφιλή χαρακτήρα του στην κατηγορία. Και μάλιστα από τη στιγμή που το ένα σουπερμίνι μετά το άλλο επιλέγουν το δρόμο αυτό, όπως το Škoda Fabia ή το ολοκαίνουργιο Audi A1. Αυτό λοιπόν συμβαίνει επειδή η Citroën συνεχίζει να διατηρεί ψηλά τις πωλήσεις των ντίζελ C3, καταγράφοντας επιτυχίες στην αγορά των εταιρικών αυτοκινήτων, όπου οι ενδιαφερόμενοι παραμένουν για την ώρα πιστοί στο πετρέλαιο.

Προς το παρόν, η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει τις τιμές για τα νέα μοντέλα, αλλά μόλις γίνει αυτό θα ενημερωθείτε πάραυτα.

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.