Groupe PSA: Ανεβάζει ρυθμό στην παραγωγή βενζινοκινητήρων

Για να προσαρμοστεί στις μεταβολές της ζήτησης στην Ευρώπη, η μονάδα παραγωγής Française de Mécanique στο Pas-de-Calais θα κατασκευάζει εφεξής περισσότερους κινητήρες βενζίνης.

Η πτώση των πωλήσεων στα ντίζελ οδηγεί λογικά στην αύξηση της ζήτησης στα μοντέλα που κινούνται με βενζίνη. Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του έτους, οι παραδόσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη υπερέβησαν το 50% της αγοράς και σε κάποιες χώρες της ΕΕ και 60%. 

Για να συμβαδίσει με τις παραγγελίες, το Groupe PSA εισάγει βενζινοκινητήρες από την Κίνα εδώ για λίγους μήνες. Αλλά αυτό κοστίζει χρήματα. Για να περιορίσει όσο το δυνατόν περισσότερο τις εισαγωγές, η PSA προτίθεται να αυξήσει την παραγωγική ικανότητα της εγκατάστασης της θυγατρικής της, Française de Mécanique που βρίσκεται στην Douvrin, στο Pas de Calais.

Σύμφωνα με τoν ιστότοπο της «Les Échos», η αύξηση θα αφορά κυρίως τον κινητήρα 1.6 PureTech, με στόχο να ξεπεράσει τις 350.000 μονάδες ετησίως, έναντι 200.000 σήμερα. Αυτή η αύξηση δείχνει ότι η βενζίνη βρίσκει όλο και περισσότερους οπαδούς στα μεγάλα αυτοκίνητα, μιας και 1.6 PureTech τοποθετείται στα 3008, 5008, 508 και DS7 Crossback. Στο μέλλον δε, θα χρησιμεύσει επίσης ως θερμική βάση για επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα του γαλλικού ομίλου.

Στο παραπάνω νούμερο θα πρέπει να προστεθούν 400 χιλιάδες 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες τούρμπο και άλλες 300.000 τουρμποντίζελ 1.5 BlueHDi. Σύμφωνα με τους συναδέλφους μας στην «Les Échos», με ετήσια παραγωγή περίπου 1,1 εκατ. μοτέρ, έναντι 800.000 έως 900.000 εφέτος, και 400.000 το 2016, οι 1.700 εργαζόμενοι του εργοστασίου πρέπει να αισθάνονται ήσυχοι ότι περνούν κάτω από το ραντάρ των περικοπών του Carlos Tavares.