node/37584

Citroën C3 σε SUV και με κλασικό πορτμπαγκάζ!

Μέχρι πρότινος είχαμε τα κουπέ SUV, τα κάμπριο SUV, τώρα έχουμε και τις μπερλίνες SUV. Αυτό το C3 L όμως είναι μόνο για Κινέζους. Ευτυχώς, είπατε;

SUV στην αγορά; Να φάν’ κι οι κότες… Υπάρχουν σε όλα τα μεγέθη, σε όλες τις τιμές και σε όλα τα σχήματα… Σε όλα; Σχεδόν! 

Οι κατασκευαστές δεν διστάζουν να τα μπασταρδέψουν με άλλες κατηγορίες που φαίνονται (και είναι) ωστόσο πολύ μακριά από τον χώρο των σκληροτράχηλων αυτοκινήτων. Έτσι έχουμε δει κουπέ SUV, κάμπριο SUV, αλλά τώρα έχουμε και μπερλίνες SUV. Βέβαια, το να προχωρά κάποιος κατασκευαστής στο απονενοημένο το είχαμε δει και στη Volvo με εκείνο το ανεκδιήγητο (και αποτυχημένο) S60 CrossCountry. Προφανώς η Citroën είτε ζήλεψε είτε δεν πήρε το μάθημα και λανσάρισε αυτό το περίεργο C3 L. 

Λοιπόν το αυτοκίνητο που βλέπετε προφανώς δεν έχει να κάνει τίποτα με τα δικά μας, τα ευρωπαϊκά Citroën C3 και C3 Aircross. Προέρχεται από το C3-XR, ένα αστικό crossover που πωλείται στην Κίνα από το 2014 και που φρεσκαρίστηκε στην αρχή του 2019. Από το C3-XR, το C3 L παίρνει ολόκληρο το εμπρός κομμάτι. Να σημειώσουμε όμως ότι υπάρχει η νέα μάσκα της Citroën, αλλά οι μπαγκέτες που τρέχουν κατά πλάτος ως συνέχεια του σήματος της εταιρείας, αποκλίνουν γύρω από τα εμπρός φανάρια. Ένα gimmick που θα υπάρχει στα επόμενα ευρωπαϊκά μοντέλα -ξεκινώντας πιθανότατα με το ανανεωμένο C3 την άνοιξη του 2020 και πριν από την ολοκαίνουργια C4.

Citroën C3 L

Από το C3-XR, το C3 L διατηρεί επίσης τις πόρτες! Όλες! Συνεπώς, η Citroën έκοψε το C3-XR ακριβώς πίσω από τις πίσω πόρτες για να του προσθέσει κλασικό πορτμπαγκάζ. Μια σχεδόν κακοποίηση στην καροσερί του C3-XR που έδωσε ένα σαφώς αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα. 

Το μοντέλο όμως σχεδιάστηκε πρώτα απ’ όλα για την Κίνα, όπου «κούρσες» και «κουρσάκια» εξακολουθούν να δρέπουν εμπορικές δάφνες. Θα μπορούσε να κάνει καριέρα και σε άλλες αναδυόμενες αγορές, όπως για παράδειγμα σε αυτή της Ρωσίας. Αλλά, μην πανικοβάλλεστε, δεν υπάρχει περίπτωση να το δούμε στη Γηραιά Ήπειρο.

[Πηγή φωτογραφιών autoreview.ru]

node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39648

Σχεδιαστική σπουδή για το επόμενο Citroën C3

Ο Kleber Silva μας δείχνει πώς θα είναι η επόμενη γενιά του μικρομεσαίου της γαλλικής εταιρείας.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστική σπουδή για το επόμενο Citroën C3

Εντελώς διαφορετικό θα είναι -σύμφωνα με τον γνωστό σχεδιαστή Kleber Silva- το μελλοντικό Citroen C3.

Αν πιστέψουμε την σχεδιαστική προσέγγιση του σχεδιαστή, το αυτοκίνητο δεν θα θυμίζει σε τίποτα το σημερινό C3, καθώς θα χάσει την «καμπυλωτή» του εμφάνιση και θα αποκτήσει περισσότερες ακμές και θα γίνει πιο «επιθετικό». 

Να θυμίσουμε ότι η Citroën παρουσίασε τον Φεβρουάριο το ανανεωμένο C3, το οποίο δέχεται ένα διακριτικό facelift μετά από 4 χρόνια στην αγορά και αφού η σημερινή γενιά του έχει σημειώσει ήδη 750.000 πωλήσεις (συνολικά όλες οι γενιές C3 μετρούν 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις).

c3

Το νέο C3 θα χρησιμοποιεί ως βάση την πλατφόρμα CMP του νέου Peugeot 208 και το Opel Corsa. Ως εκ τούτου θεωρείται περισσότερο από βέβαιο ότι στη γκάμα του θα περιλαμβάνει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που θα βασίζεται στις αντίστοιχες των e-208 και Corsa-e. 

Kάπως έτσι το ηλεκτρικό C3 αναμένεται να εφοδιάζεται με μπαταρία 50 kWh που θα προσφέρει αυτονομία περίπου 330 km. Ο ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει ισχύ 136 PS και ροπή 260 Nm.

Το εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου αναμένεται προς τα τέλη του 2021.