BMW M2 Coupé: Ισχυρότερη και αυστηρά πισωκίνητη

BMW M2 Coupé: Ισχυρότερη και αυστηρά πισωκίνητη

Η νέα γενιά της BMW M2 θα κυκλοφορήσει πριν από τα τέλη του 2022.

Το βρετανικό Autocar έφερε στη δημοσιότητα νέες πληροφορίες για την επερχόμενη BMW M2 Coupé (G87) η οποία θα κυκλοφορήσει πριν από το τέλος του 2022.

Η νέα M2 θα έχει ακόμα καλύτερες επιδόσεις, ενισχύοντας παράλληλα το κράτημα και την οδική συμπεριφορά. Όπως δήλωσε μια ανώνυμη πηγή: «Είναι πιο ισχυρή με μεγαλύτερη ροπή αλλά και πιο κοφτερή επίσης. Παραμένει ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο αλλά με μεγαλύτερο εύρος χαρακτηριστικών, ένα καλύτερο συνδυασμό μεταξύ άνεσης και σπορ αίσθησης από ό,τι έχουμε δει μέχρι τώρα».

Σχεδιαστικά, η M2 θα μοιάζει αρκετά με την επερχόμενη M240i xDrive, όπως βλέπουμε από την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που συνοδεύει το άρθρο. Θα έχει χαμηλή και φαρδιά γρίλια, ενεργές εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, LED φώτα εμπρός με σύνθετο σχήμα (προαιρετικά laser), φουσκωμένο καπό, μεγαλύτερους θόλους των τροχών, πιο τονισμένους ώμους, πιο έντονη κλίση του παρμπρίζ και της οροφής, πίσω φώτα OLED, διακριτική αεροτομή, μεγαλύτερο διαχύτη και προαιρετικό πακέτο από ανθρακονήματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η BMW μας δείχνει τη νέα 2 Series Coupé

Εδώ και καιρό γνωρίζουμε πως η M2 Coupé θα βασίζεται στην πισωκίνητη πλατφόρμα CLAR της νέας γενιάς 2 Series Coupé η οποία βελτιώνει την ακαμψία (πάνω από 40%) και υποστηρίζει προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα. Οι διαστάσεις θα είναι παρόμοιες με τη σημερινή γενιά (4.468 x 1.984 x 1.410 mm) με μακρύτερο μεταξόνιο στα 2.744 mm (+51 mm), φαρδύτερα μετατρόχια και ιδανική αναλογία βάρους 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Η ανάρτηση θα αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός με αυξημένο καμπέρ και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, με συμβατικά ή ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Κάτω από το καπό της νέας M2 Coupé θα βρίσκεται ο εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας 3,0 λίτρων (S58) που πρωτοείδαμε στις X3 M, X4 M, M3 Sedan και M4 Coupé. Χάρη σε μια σειρά από επεμβάσεις σε στροφαλλοθάλαμο, κυλινδροκεφαλή, μεγαλύτερη διαδρομή κυλίνδρων, και σύστημα εισαγωγής, θα παρουσιάζει βελτιωμένα χαρακτηριστικά από τον προκάτοχό του ενώ θα είναι συμβατό και με τις προδιαγραφές Euro 7. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα αποδίδει 415 PS στη βασική έκδοση και έως 435 PS στην Competition, με τη ροπή ανάμεσα σε 550-580 Nm και τον κόφτη στις 7200rpm.

Το μοτέρ θα συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων τεχνολογίας μετατροπέα ροπής που αντικαθιστά το απερχόμενο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση θα μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με τη βοήθεια ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού, καθώς η BMW δεν σκοπεύει να προσφέρει τετρακίνητες εκδόσεις όπως στις M3 Sedan και M4 Coupé.

Οι BMW M2 Coupé και 2 Series Coupé θα παράγοναι στο νέο εργοστάσιο San Luis Potosí στο Μεξικό, σε αντίθεση με τη σημερινή γενιά που κατασκευαζόταν αποκλειστικά στο Leipzig της Γερμανίας. Παρόλα αυτά ο κινητήρας της M2 θα έρχεται από το εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο.

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube