node/30709

Βασιλιάς! To πρώτο ντίζελ Ford F-150 καίει 7,8 lt/100 km!

H πρώτη έκδοση ντίζελ του Ford F-150 καίει 7,8 lt/100 km στον ανοιχτό δρόμο και γίνεται το πιο αποδοτικό αμερικανικό μεγάλο pick-up.

Για το F-150 που θα βρίσκεται στις αμερικανικές εκθέσεις από τον άλλο μήνα, η Ford στόχευε αποδοτικότητα στα 30 mpg για το πισωκίνητο και πρώτο ντίζελ μοντέλο του, νούμερο που επιβεβαίωσε ως εκτίμηση η επίσημη EPA. Τα νούμερα που έδωσε στη δημοσιότητα η ρυθμιστική αρχή Environmental Protection Agency εχθές Πέμπτη είναι 10,7 lt/100 km για την πόλη, 7,8 για τον αυτοκινητόδρομο και 9,4 lt/100 km μικτή -22/30/25 mpg.

H τετρακίνητη εκδοχή του F-150 με τον ίδιο κινητήρα ντίζελ, που θα είναι και η πιο δημοφιλής του αμερικανικού pick-up αξιολογήθηκε από την EPA, σύμφωνα με το Μπλε Οβάλ, αντίστοιχα στα 20/25/22 mpg. 

Με την τιμή αυτή, το ελαφρό μεγάλο «φορτηγό» της Ford παίρνει το στέμμα του πιο αποδοτικού αυτοκινήτου στην κατηγορία του, καθώς το μέχρι πρότινος κορυφαίο σε  αυτόν τον τομέα ντίζελ Ram 1500 EcoDiesel 2018 είχε αξιολογηθεί από την EPA στα 8,7 lt/100 km στον ανοιχτό δρόμο.

Ford F-150 instruments

«Ακόμα και πριν από λίγα χρόνια, οι καταναλωτές δεν θα φανταζόντουσαν ότι μια αξιολόγηση της EPA στα 30 mpg θα ήταν εφικτή σε ένα μεγάλο pick-up, αλλά η ομάδα των ψυχάκηδων μηχανικών μας αντιμετώπισαν την πρόκληση», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Hau Thai-Tang, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Ford για την ανάπτυξη και την αγορά προϊόντων.

Ο 3λιτρος κινητήρας Power Stroke αποτελεί μέρος της ανανέωσης του μέσου κύκλου ζωής του F-150. Και απευθύνεται σε πελάτες που ρυμουλκούν και μεταφέρουν περισσότερο από το συνηθισμένο. Το μοτέρ αποδίδει 250 άλογα και 60,8 kgm, ενώ συνδυάζεται με 10άρι αυτόματο σασμάν, το οποίο είχε ήδη λανσαριστεί με το F-150 2017.

Power Stroke

Με επιδόσεις και κατανάλωση που κατατροπώνουν το άλλο διαθέσιμο ντίζελ στην αγορά των μεγάλων pick-up, το Ram 1500. Το ντίζελ F-150 επίσης θα είναι κορυφαίο και στη δυνατότητα φόρτωσης έναντι του Ram, με 916 kg ωφέλιμο φορτίο για τις επαγγελματικά XL και XLT και 880 kg για τα ΙΧ. Κορυφαία είναι και η δυνατότητά του στη ρυμούλκηση με 5.171 kg.

Ford F-150 towing capacity

node/40246

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG μπορεί να καθυστερεί να παρουσιαστεί σε τελική μορφή παραγωγής, όμως θα είναι πιο ισχυρό από όσο νομίζαμε!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Η Mercedes-AMG Project One είναι ένα από τα υπεραυτοκίνητα που περιμένουμε εδώ και πολλά χρόνια, με τη μακρά περίοδο δοκιμών και εξέλιξης να συνεχίζεται, παρότι το μοντέλο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση Φρανκφούρτης του 2017. Σήμερα, νέες φήμες έρχονται στη δημοσιότητα για την έκδοση παραγωγής, η οποία πρόκειται να διαφέρει αρκετά από το αρχικό πρωτότυπο.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης plug-in hybrid που αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 1,6 λίτρων και 4 ηλεκτροκινητήρες, αυτό φημολογείται πως θα αποδίδει πάνω από 1.200 PS (η αρχική εκτίμηση έκανε λόγο για 1.000 PS).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Lewis Hamilton συναντά την Mercedes-AMG Project One [video]

Αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο θα έχουμε και στην εξωτερική σχεδίαση. Η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος που είναι εμπνευσμένη από την Formula 1 θα έχει ενεργά πτερύγια, οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι τέσσερις αντί για δύο ενώ νέο θα είναι και το σχέδιο τροχών. Στο εσωτερικό θα έχουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, με την Mercedes-AMG να εργάζεται αυτή την περίοδο στο κομμάτι της ηχομόνωσης.

Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση της Mercedes-AMG, οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες είναι προγραμματισμένες για το 2021 - πιθανότατα στο δεύτερο τρίμηνο - καθώς η εξέλιξη βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το τελευταίο επίσημο βίντεο από τις δοκιμές που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2020.

[Πηγή: The Supercar Blog]

node/40245
Renault Mégane Grand Coupé MY2020

Επίσημο: Ανανεωμένο 4θυρο Renault Mégane

H Renault έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες του ανανεωμένου 4θυρου Mégane που διατίθεται μόνο σε ορισμένες αγορές του κόσμου, μεταξύ των οποίων και στη δική μας.

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο 4θυρο Renault Mégane

Στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές έχουν ξεχάσει ότι το Renault Mégane κατασκευάζεται και στην κλασική φόρμα των τριών όγκων. Αλλά αυτός δεν ήταν λόγος να μην υποστεί και αυτό με τη σειρά του την ανανέωση που υπέστη όλη η γκάμα του κόμπακτ μοντέλου της Billancourt

Στον αισθητικό τομέα έχουμε να κάνουμε λοιπόν με ένα νέο εμπρός προφυλακτήρα που ενσωματώνει τα φώτα LED «Pure Vision», καθώς και νικελένιες διακοσμήσεις. Επίσης, στον κατάλογο του μοντέλου ήρθε να προστεθεί ένα ακόμη σχέδιο ζάντας σε απόχρωση «gris highland». 

Στην καμπίνα, ο πίνακας οργάνων βελτιώθηκε, με την προσθήκη ψηφιακού καντράν με διαγώνιο 10,2” που, σε κάποιες αγορές και πιθανόν και στη δική μας, θα ενσωματώνει το σύστημα πλοήγησης από τον βασικό εξοπλισμό. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι ο αντίστοιχος πίνακας των βασικών εκδόσεων θα έχει διαγώνιο επτά ιντσών. Η κάθετου φορμάτ οθόνη αφής με τη σειρά της ανέβηκε στις 9,3” και θα ενσωματώνει το σύστημα Renault Easy Link.

Renault Mégane Grand Coupé MY2020

Όσον αφορά την γκάμα των κινητήρων, το 4θυρο Mégane πλησιάζει αυτήν του χάτσμπακ. Και λέμε πλησιάζει, διότι απουσιάζει η βενζινοκίνητη έκδοση των 160 ίππων. Έτσι, ο 1.0 TCe των 115 PS θα συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο σασμάν, ενώ ο 1.3 TCe θα διατίθεται μόνο στην εκδοχή ισχύος των 140 PS, με αυτόματο ή χειροκίνητο σασμάν και τέλος ο 1.5 BlueDCi με 115 άλογα με χειροκίνητο 6άρι ή αυτόματο 7άρι κιβώτιο.

Για τους φαν των αριθμών, να πούμε ότι από το 2016 που διατίθεται το Mégane Grand Coupé, όπως ονομάζεται στην χώρα μας, έχει κατασκευαστεί σε 200 χιλιάδες αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε περίπου 30 αγορές σε όλον τον κόσμο.

Renault Mégane Grand Coupé MY2020